Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Pompa wspomagania
Autor Wiadomość
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2008, 18:51   [EAxx] Pompa wspomagania

Chciałem skorzystać z opcji szukaj bo pamiętam,że ktoś już o to pytał. Niestety opcja szukaj nie działa więc powiedzcie mi czy pompa wspomagania kierownicy z modelu 2,0 97r jest identyczna jak w 2,5. Czy w/w pompa należy do słabych stron Galanta?
Ostatnio zmieniony przez Owczar 07-01-2010, 16:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 05-10-2008, 19:01   

ektomek napisał/a:
powiedzcie mi czy pompa wspomagania kierownicy z modelu 2,0 97r jest identyczna jak w 2,5.
jest inna :doubt: co więcej są dwa rodzaje pomp wspomagania do 2,5 v5 - jeden model przed liftem natomiast drugi po lifcie ;)

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2008, 19:20   

Starałem się znaleść jakąś wzmiankę w manualu odnośnie różnicy pomp. Udało mi się także namierzyć gościa w Inowrocławiu także nie powinno być problemu - koszt 150zł. Od pewnego czasu próbuję zlokalizować dziwne "wycie" które słychać wyraźnie w kabinie. Jutro ściągnę pasek z pompy i sprawdzę czy faktycznie o to chodzi.
 
 
Ursus 
Mitsumaniak
Zbieram na Gala

Auto: Galant `99 2.0TD skasowany:(
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 680
Skąd: Skoczów
Wysłany: 07-10-2008, 19:05   

ektomek a możesz opisać jak objawia się to wycie u Ciebie?? Ja w czasie skręcania kół w skrajne położenie słyszę takie jakby warczenie w momencie kręcenia, trwa to chwilę i nie zawsze się objawia. Chciałbym zlokalizować przyczynę, nie wiem czy to może być właśnie jakiś problem z pompą wspomagania?
_________________
Gdybyśmy sami nie mieli wad, nie sprawiałoby nam takiej przyjemności stwierdzać je u innych.
 
 
 
Shakers 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 98` 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 21
Skąd: Jarocin
Wysłany: 08-10-2008, 11:30   

Mam ten sam problem! Pompa pada po nie sprawnym zawieszeniu. Wahacze do wymiany! Pompa u mnie wyje podczas kręcenia kierownicą i czuć wyraźny opór. a warczenie slychac wtedy gdy na maxa koła są skręcone.
 
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2008, 19:01   

Ursus napisał/a:
ektomek a możesz opisać jak objawia się to wycie u Ciebie?? Ja w czasie skręcania kół w skrajne położenie słyszę takie jakby warczenie w momencie kręcenia, trwa to chwilę i nie zawsze się objawia. Chciałbym zlokalizować przyczynę, nie wiem czy to może być właśnie jakiś problem z pompą wspomagania?


Trudno jest mi mniej więcej opisać ten dźwięk. Na pewno wyje sobie "zgodnie" z obrotami silnika a po skręceniu kół wyraźnie się nasila. W sobotę będę wymieniał pompę i olej oczywiście no i się zobaczy.
 
 
Shakers 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 98` 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 21
Skąd: Jarocin
Wysłany: 08-10-2008, 19:10   

No to czekamy na opis efektów! wymiana pompy czeka mnie po weekendzie! jutro wymieniam wahacze!
 
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 21:19   

Pompa wymieniona wraz z olejem. Nie wiem co dokładnie ją bolało ale problemu już nie ma. Pozostaje jedynie pytanie jak długo wytrzyma "nowa" używka. I tutaj nasuwa Mi się pytanie czy można taką pompę naprawić lub zregenerować np we Wrocławiu.
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-10-2008, 22:42   

Ile kosztowała Cię pompa i wymiana?
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2008, 19:23   

wilk88 napisał/a:
Ile kosztowała Cię pompa i wymiana?


Pompa 150 zł. Gość w Inowrocławiu ma 7 Galantów do rozbiórki - w tym jeden bez pompy :wink: . Znajdziesz go na Allegro lub 502086720.
Wymieniałem sam.
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-10-2008, 20:06   

Wielkie dzięki, mi tez przyda się wymiana ale nie wiem czy sam dam rade :)
 
 
Grzegosh 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V 98r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 63
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-10-2008, 19:36   

ja dzis wymienilem wszystkie czesci zawieszenia ktore tylko miały chocby minimalny luz. pompa dalej mi huczy. chyba sie konczy.
_________________
my tu gadu gadu a Niemcy sie zbroją
 
 
nasper 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 EA5W automat 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 23
Skąd: Stare Drzewce
Wysłany: 28-10-2008, 21:10   

Cytat:
ja dzis wymienilem wszystkie czesci zawieszenia ktore tylko miały chocby minimalny luz. pompa dalej mi huczy. chyba sie konczy.
wczoraj coś czytałem w manualu i nie wiem czy przypadkiem za ten dźwiek nie jest odpowiedzialne powietrze w układzie i zawór który jest na pompie nie wydaje takich dźwięków( dzwonienia/cykania czy coś koło tego) praktycznie od wymiany rozrządu u mnie też się pojawił bo musiałem zdemontować przewód zasilający ze zbiornika uzupełniłem innym olejem i teraz tak mam jak jest zimny a jak już się zagrzeje czy zrobię parę kilometrów jest cisza. Musze to zrobić ale nie chcę uziemić auta przed świętami. Pozdrawiam
 
 
 
markus 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 TD
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 37
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-02-2009, 10:41   Nieszczelny uklad wspomaganie kierownicy

Nie wiem czy ktos kiedys walczyl w swoim aucie z nieszczelnoscia ukladu wpomagania kierownicy, ale ja bede musial. Tydzien temu musialem dolac oleju do ukladu , a dzisiaj juz znowu zbiornik jest pusty. Najgorsze ze ten olej kosztuje ok 60 zl/litr i tak sobie pomyslalem ze moze by sprobowac jakis uszczelniaczy. Znalazlem jakies na necie i ciekaw jestem czy ktos tego probowal, a jesli tak to z jakim skutkiem? Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-02-2009, 11:10   

kolega - dosyc standardowa usterka
poszukalbym w miejscu pod zbiornikiem wyrownawczym - zrobienie tego to niewielki koszt
no chyba, ze pocieklo gdzie indziej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.