 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pasek klinowy w Pajero I 2.5 td 87r |
Autor |
Wiadomość |
Oceanos [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2008, 21:49 Pasek klinowy w Pajero I 2.5 td 87r
|
|
|
Witam serdecznie.
Miałem dziś taki przypadek. Zerwał mi się pasek klinowy ten duży który napędza wentylator chłodnicy - śmigło , alternator i koło paspwe na górze i na dole. podczas jazdy , straciłem wspomaganie , przejechałem jakieś 300m i na zatoczkę. Z trudem dostałem pasek o wymiarach 1065 jakiś koreański wg jakiegoś katalogu 17mm szeroki.Rozebrałem to wszystko i nie mogłem tego paska założyć, wydawał się za krótki. Stary był B 1060 chyba SANOK. W końcu udało mi się go naciągnąć, ale nie wiem czy nie jest za ciasny.?
-jaki powinien być luz na tym pasku? jaki powinien być właściwy pasek.?
- po zmianie jak czasami wcisnę sprzęgło to za jakiś czas zaskrzypi, wcześniej tego nie było.
Czy sprzęgło w Pajero I ma jakieś wspomaganie. Następnie,,, jaki płyn czy olej lejecie do zbiorniczka z pompą wspomagania. Jest tam u mnie poniżej minimum płynu.
Czy ma ktoś może rozrysowany silnik 4D56 co gdzie jest?
Proszę o jakieś rady .
Pozdro. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2008, 17:34
|
|
|
Ja do Pajero II leję olej/płyn o klasyfikacji ATF DEXRON lub DEXRON II |
|
|
|
 |
Oceanos [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2008, 14:23
|
|
|
dzięki.
pozdro |
|
|
|
 |
|
|