Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
22-06-2009, 07:43
[2.8 TD] Kłopoty z paliwem i odpalaniem
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
  Wysłany: 20-09-2008, 17:56   [2.8 TD] Kłopoty z paliwem i odpalaniem

Witam Wszystkich :) Mam kłopot z odpaleniem Miśka 2,8 TDI 1995.Wygląda to tak;rano zapala od pierwszego razu,pochodzi około 1min i gaśnie potem jak kręcę próbuje załapać i po n-tej próbie załapuje,nierówno pracuje i w końcu łapie (czarna dymna zasłona za samochodem)-resztę dnia bez problemu odpala.W przewodzie paliwowym nie ma powietrza-przeźroczyste przewody i nie ma oznak baniek powietrznych.W trakcie kręcenia,a raczej w przerwach słychać w zbiorniku bulgoczące powietrze.Cały przewód paliwowy (nawet w zbiorniku) był sprawdzany i jest wymieniony na nowy,są założone zaworki zwrotne,do filtra (około 20cm) i za filtrem (też 20cm) przeźroczyste przewody.Pomóżcie rozwikłać mi ten problem bo do zimy nie daleko.

Witam po warsztatowej wizycie. Czarna amba,ruski cyrk układ paliwowy szczelny,nie zapowietrza się nie wiedzą co może być przyczyną takiego stanu rzeczy :( Czyżby pompa paliwowa do wymiany???? tylko że przez resztę dnia bez problemu o ile nie ma przerwy dłuższej niż 7-8 godzin.Pozdrówka :)
Ostatnio zmieniony przez Gene 22-06-2009, 07:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2008, 19:28   

u mnie było identycznie!!!-diagnoza nieszczelny filtr-wymiana uszczelniaczy i robocizna 300zł

w moim już pod 6 godz. postoju był problem z przepalaniem
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 20-09-2008, 20:12   

bartek2800 napisał/a:
u mnie było identycznie!!!-diagnoza nieszczelny filtr-wymiana uszczelniaczy i robocizna 300zł

w moim już pod 6 godz. postoju był problem z przepalaniem


Bartek gdyby to było właśnie to,to był bym szczęśliwym człowiekiem.Filtr też był zmieniany i nic :-X Jest jeszcze opcja elektrozaworu w pompie???? Ale czy to jest to??? Powoli i sukcesywnie jest diagnozowany tyle że do kolejnych oględzin muszę czekać właśnie te 8 godzin. Pozdrówka :)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2008, 17:31   

Dokładnie to nieszczelności wokół filtra.
Życzę cierpliwości...
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2008, 19:00   

bartek2800 napisał/a:
Dokładnie to nieszczelności wokół filtra.

Chyba koledze chodzi o podstawę filtra z pompką ręczną
_________________

 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 23-09-2008, 19:19   

dokładnie to chodzi o wszystkie węże i rurki wokół filtra, a nie o sam filtr
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 23-09-2008, 19:33   

Dzięki Wszystkim za info :) Pozdrówka :)

[ Dodano: 06-10-2008, 11:05 ]
bartek2800 napisał/a:
Dokładnie to nieszczelności wokół filtra.
Życzę cierpliwości...


......no już tracę cierpliwość :-X Witam Wszystkich :) Wszystko sprawdzone od zbiornika (w zbiorniku też) nowe rurki,przeźroczyste przewody przed i za filtrem,paliwo podaje i jak widać w przeźroczystych nie zapowietrzone a rano od pierwszego zapala bez problemu 20-30 sek pracuje a potem kręcenie i kręcenie i kręcenie biały dym z rury potem czarna zasłona dymna,nierówna praca silnika gaśnie i znowu kręcenie i kręcenie i kręcenie (kupiłem nowy akumulator) i tak kilka powtórek i W KOŃCU zaskoczy.W warsztacie nie mają już pomysłu.Zmienić pompę paliwową???? Nówka czy regenerowana???? Jeśli się nie mylę to ZBYSZEKM2 ma dostęp (???) do pomp paliwowych. Ratujcie bo poranny stres związany z uruchomieniem Miśka przyprawia mnie o następne siwe włosy :lol: Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
klama 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2,8tdi 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 2
Skąd: bolesławiec
Wysłany: 24-11-2008, 19:58   

[quote="bartek2800"]dokładnie to chodzi o wszystkie węże i rurki wokół filtra, a nie o sam filtr
dzięki za podpowiedź,wymienię te parszywe węże.przewody paliwowe także mogą psuć robotę?na jutro mam mechanika,chce demontować zbiornik i sprawdzać czy jest tam pompa.czy to ma sens?
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 20:14   

Sądze, że nie. Wystarczy wymienić te parszywe gumki rurki przewody dokoła filtra i wtryskiwaczy.Demontaż zbiornika ma sens gdyby ugnił ci króciec wchodzący do zbiornika.

P.S Pajero II(krótkie, zielone) mojego brata było kupione w bolesławcu w tym roku w marcu.Ten przemiły pan ma firmę przewozową, długie Pajero II(niebieskie) i Mercedesa G(biały).Na imię ma Alfred.Klama jeśli go znasz pozdrów go od myśliwych z pod Kalisza
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-11-2008, 20:27   

[quote="klama"]
bartek2800 napisał/a:
dokładnie to chodzi o wszystkie węże i rurki wokół filtra, a nie o sam filtr
dzięki za podpowiedź,wymienię te parszywe węże.przewody paliwowe także mogą psuć robotę?na jutro mam mechanika,chce demontować zbiornik i sprawdzać czy jest tam pompa.czy to ma sens?


Witam. Nie ma sensu demontować zbiornika. Dojście jest od góry. Jeśli czytałeś moje wpisy to przechodziłem to samo :twisted: A wiesz co pomogło,oczywiście po za zmianą wszystkiego od początku do filtra>>>> wstawiłem pompkę wspomagającą zaraz za zbiornikiem.Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 20:29   

O pompce się nie chwaliłeś :wink:
Mój miał to zeszłej zimy i po wymianie uszczelek...itd. działa pięknie -10 i pali od pierwszego
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-11-2008, 20:32   

bartek2800 napisał/a:
O pompce się nie chwaliłeś :wink:
Mój miał to zeszłej zimy i po wymianie uszczelek...itd. działa pięknie -10 i pali od pierwszego


A co tu się chwalić? To jest pół środek. A ile warsztatów odwiedziłem :twisted: i ile kaski zostawiłem za nic :twisted: Ale w końcu jest OK. Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-11-2008, 20:41   

Ja z całą pewnością mogę polecić warsztat w okolicach Kalisza-Ostrowa Wlkp. pana Andrzeja Chojki "Skalmot"(żeby nie było że robię reklamę :wink: )

http://www.skalmot.pl/

Polecam nie tylko do terenówek, prawdziwy specjalista od diesli

Polecam :D
 
 
mariusz1810 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2800 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: łódz
Wysłany: 27-11-2008, 21:18   

jawaldek, kolego mam identyczny problem może mi pomożesz
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 27-11-2008, 22:04   

mariusz1810 napisał/a:
jawaldek, kolego mam identyczny problem może mi pomożesz


Wysłałem na PW. Pozdrówka :) Ale żeby inni mogli poczytać i może coś podpowiedzą:
Witam Cię.Problem już minął-pomogła pompka wspomagająca zaraz za
zbiornikiem paliwa.Niestety nie wiem jaka to pompka gdyż,tak jak mówili
mi w warsztacie,jest ona z NRD :/ Jest ciężko dobrać odpowiednią pompkę
do wymagań jakie stawia pompa paliwowa w silniku. Zmieniałem wszystkie
przewody od zbiornika do filtra są stalowe w osłonie gumowej.W zbiorniku
też jest wstawiana nowa.Spytasz czemu dodałem pompkę wspomagającą?? Jest
to półśrodek. Pompa paliwowa w moim Miśku 2,8TDI 1995r jest
prawdopodobnie do regeneracji lub wymiany.Pompa taka jest niestety dość
droga a i w moim przypadku odstawienie samochodu do warsztatu na ponad
tydzień nie wchodzi (jak na razie ) w rachubę. Dojście do zbiornika
paliwa jest od góry bagażnika-nie trzeba zdejmować go.Moja propozycja;
zacznij od zbiornika paliwa,nie oszczędzaj na przewodzie
paliwowym->>wstaw jeden ciągły odcinek od baku do filtra Na ostatnim
odcinku wstaw przewód przeźroczysty,przed filtrem i za filtrem->>>
zobaczysz czy są bąbelki powietrza i jeszcze załóż zaworki zwrotne
(tylko nie pomyl kierunków) jak to nie pomorze to pozostaje dobranie
odpowiedniej pompki wspomagającej. Popytaj na forum regionalnym o mechanika tzw.klubowego. W
okolicach Krakowa jest nim P.Leszek->>> Miśki robi z zamkniętymi oczami.
Nie wiem czy pomogłem ale rozumiem Twój stres przed porannym
uruchamianiem samochodu. Serdecznie pozdrawiam i głowa do góry uda się :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.