[E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 28-09-2008, 01:01 [E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty
|
|
|
Witam! cos w misiaku mi nie tak z obrotami ostanio. otoz sytuacja wyglada tak gdy jest zimny silnik np po calej nocy w garazu.
Zimny
zawsze no zawsze za pierwszym razem zgasnie a potem zapali i juz trzyma te 500/600 rpm i ciagnie w gore ssanie. Zawsze mialem tak ze po odpaleniu odrazu szlo w gore na 1500rpm...Teraz, gdy wrzuce 1-ke i rusze do przodu potem zdejme gaz to ciagnie sam wlasnie na 500/600rpm...Gdy zacznie sie nagrzewac (wskazowka nie jest jeszcze w pionie) to trzyma sobie na 800-900rpm ale jak sie juz nagrzeje to na wolnych ma 1100rpm :/
Bylo dobrze to sie wzielo i cos zrobilo no
po nagrzaniu jest tak :
Cieply
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
huli88
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-09-2008, 04:17
|
|
|
już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!! |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 28-09-2008, 20:39
|
|
|
huli88 napisał/a: | już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!! |
zdejmowales cala przepustnice czy czysciles tylko poprzez zdjecie rury dolotowej ? |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
huli88
Mitsumaniak
Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-09-2008, 21:25
|
|
|
ja czyściłem tylko po zdjęciu rury dolotowej. |
|
|
|
 |
Janusz 58
Mitsumaniak SIGMA & 3000GT

Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-09-2008, 23:17 problem z obrotami
|
|
|
Kolego spróbuj najpierw zresetować kompa,a dopiero oczyszczacz dyfuzor powietrza ,czy przepustnicę.....tak radzę i uważam....,pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 29-09-2008, 15:30
|
|
|
takie sane objawy miałem jak mi przepaliło uszczelke pod głowicą , przepalało miedzy tłokami wypalało dziure w głowicy a uszczelka z zewnętrz była cała, było dobrze az nieposzło całkiem stracił kompresje i dalej to juz masakra , nawet teraz niemoge takowej głowicy dokupić, sprawdz za wczasu ta uszczelke, ale tez tak miałem ,jak zapalałem to mi za 1 razem gasł a potem sie tak samo działo z obrotami jak u ciebie |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
temir [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2008, 17:16
|
|
|
U mnie jest tak na zimnym i to gaśnie kilka razy ale jak chwilę pochodzi obroty się normują jak ciepły to nic się nie dzieje |
|
|
|
 |
Makos
Mitsumaniak Panzermeister

Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 189 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 30-09-2008, 12:16
|
|
|
Mam dokładnie tak samo. Po odpaleniu na zimnym silniku obroty spadają do 500-600 i silnik zaczyna się dławić, jeśli nie dodam gazu to zgaśnie. Po dodaniu gazu załącza się ssanie i trzyma już obroty powyżej 1000. Jednak po kolejnym dodaniu gazu (czyli zazwyczaj po ruszeniu), gdy wciskam sprzęgło to znowu spada do 500-600, na światłach muszę go lekko przygazowywać, bo by zgasł Po rozgrzaniu problem znika. Może te silniki już tak mają? Z zamiarem przeczyszczenia przepustnicy i wyregulowania wolnych obrotów noszę się już od dłuższego czasu, tylko jakoś nie mogę się zebrać A jakie preparaty polecacie do czyszczenia przepustnicy? Czego Wy używaliście? |
_________________
Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie |
|
|
|
 |
PAVEU
Mitsumaniak MitsuManiak:)

Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 173 Skąd: Loobleen, 10-ta
|
Wysłany: 30-09-2008, 20:55
|
|
|
Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem...A może to coś z czujnikiem temperatury silnika?Może tak być? Ją u siebie to podejrzewam pompę paliwa jeszcze ale to może być dodatkową usterka.Chociaż obroty chyba mogą falowac jak pompą nie daje odpowiedniego ciśnienia. Co do tej uszczelki to ile z ciekawości kosztuje wymiana? Preparat do czyszczenia kupisz nawet w supermarketach jest tego trochę(do przepustnic i gazników). |
_________________ PROUD E33A OWNER  |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-09-2008, 21:15
|
|
|
Z tego co widzę to stawiam na czujnik zimnego silnika czyli ssanie które odpowiada za podwójna dawkę paliwa na zimnym silniku bo na ciepłym obroty masz prawidłowe
[ Dodano: 30-09-2008, 21:24 ]
Czujnik masz obok termostatu ( dwa przewody ) |
|
|
|
 |
Goszu [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2008, 22:56
|
|
|
U mnie na zimnym podobnie się zachowuje. Widać, że jak już zaskoczy,
to silniczek krokowy podbija obroty do 1500/min. Mam podobnie u siebie.
Na LPG tez ma niższe obroty na zimnym, ale nie gaśnie.
Jeżdżę tak już dość długo, nic poważniejszego się nie dzieje.
Przepustnicy nie czyściłem od lat. |
|
|
|
 |
piwo8 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2008, 18:42
|
|
|
A wie ktos moze cos wiecej o silniczkach krokowych? bo mam galanta 2.0 DOHC 89-93r. i jeden silniczek mam 6 pin i pomiedzy pinami 30ohm z tym ze jedna cewka jest padnieta, a w drogim to samo tylko jest czarny i ma 40ohm czy jak wloze do swojego ten 40ohm to bedzie dzialac prawidlowo?(obydwa mi wyslal koles z USA) |
|
|
|
 |
|