Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty
Autor Wiadomość
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-09-2008, 01:01   [E33A 2.0] Zimny gasnie i wyzsze wolne obroty

Witam! cos w misiaku mi nie tak z obrotami ostanio. otoz sytuacja wyglada tak gdy jest zimny silnik np po calej nocy w garazu.
Zimny
zawsze no zawsze za pierwszym razem zgasnie a potem zapali i juz trzyma te 500/600 rpm i ciagnie w gore ssanie. Zawsze mialem tak ze po odpaleniu odrazu szlo w gore na 1500rpm...Teraz, gdy wrzuce 1-ke i rusze do przodu potem zdejme gaz to ciagnie sam wlasnie na 500/600rpm...Gdy zacznie sie nagrzewac (wskazowka nie jest jeszcze w pionie) to trzyma sobie na 800-900rpm ale jak sie juz nagrzeje to na wolnych ma 1100rpm :/
Bylo dobrze to sie wzielo i cos zrobilo no :p
po nagrzaniu jest tak :
Cieply
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi :)
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
huli88 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2008, 04:17   

już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!!
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 28-09-2008, 20:39   

huli88 napisał/a:
już o tym była mowa w jednym temacie. Miałem takie same objawy i wystarczyło przeczyścić przepustnice!!


zdejmowales cala przepustnice czy czysciles tylko poprzez zdjecie rury dolotowej ?
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
huli88 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Sport Kombi 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-09-2008, 21:25   

ja czyściłem tylko po zdjęciu rury dolotowej.
 
 
 
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
Wysłany: 28-09-2008, 23:17   problem z obrotami

Kolego spróbuj najpierw zresetować kompa,a dopiero oczyszczacz dyfuzor powietrza ,czy przepustnicę.....tak radzę i uważam....,pozdrawiam
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 29-09-2008, 15:30   

takie sane objawy miałem jak mi przepaliło uszczelke pod głowicą , przepalało miedzy tłokami wypalało dziure w głowicy a uszczelka z zewnętrz była cała, było dobrze az nieposzło całkiem stracił kompresje i dalej to juz masakra , nawet teraz niemoge takowej głowicy dokupić, sprawdz za wczasu ta uszczelke, ale tez tak miałem ,jak zapalałem to mi za 1 razem gasł a potem sie tak samo działo z obrotami jak u ciebie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
temir
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2008, 17:16   

U mnie jest tak na zimnym i to gaśnie kilka razy ale jak chwilę pochodzi obroty się normują jak ciepły to nic się nie dzieje
 
 
Makos 
Mitsumaniak
Panzermeister


Auto: Renault Megane Classic '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 189
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 30-09-2008, 12:16   

Mam dokładnie tak samo. Po odpaleniu na zimnym silniku obroty spadają do 500-600 i silnik zaczyna się dławić, jeśli nie dodam gazu to zgaśnie. Po dodaniu gazu załącza się ssanie i trzyma już obroty powyżej 1000. Jednak po kolejnym dodaniu gazu (czyli zazwyczaj po ruszeniu), gdy wciskam sprzęgło to znowu spada do 500-600, na światłach muszę go lekko przygazowywać, bo by zgasł :P Po rozgrzaniu problem znika. Może te silniki już tak mają? :roll: Z zamiarem przeczyszczenia przepustnicy i wyregulowania wolnych obrotów noszę się już od dłuższego czasu, tylko jakoś nie mogę się zebrać :D A jakie preparaty polecacie do czyszczenia przepustnicy? Czego Wy używaliście?
_________________

Mitsubishi Galant E32A - sprzedany
Nissan 100NX B13 - sprzedany
Renault Megane Classic - obecnie
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 30-09-2008, 20:55   

Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem...A może to coś z czujnikiem temperatury silnika?Może tak być? Ją u siebie to podejrzewam pompę paliwa jeszcze ale to może być dodatkową usterka.Chociaż obroty chyba mogą falowac jak pompą nie daje odpowiedniego ciśnienia. Co do tej uszczelki to ile z ciekawości kosztuje wymiana? Preparat do czyszczenia kupisz nawet w supermarketach jest tego trochę(do przepustnic i gazników).
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-09-2008, 21:15   

Z tego co widzę to stawiam na czujnik zimnego silnika czyli ssanie które odpowiada za podwójna dawkę paliwa na zimnym silniku :wink: bo na ciepłym obroty masz prawidłowe

[ Dodano: 30-09-2008, 21:24 ]
Czujnik masz obok termostatu ( dwa przewody )
 
 
Goszu
[Usunięty]

Wysłany: 30-09-2008, 22:56   

U mnie na zimnym podobnie się zachowuje. Widać, że jak już zaskoczy,
to silniczek krokowy podbija obroty do 1500/min. Mam podobnie u siebie.
Na LPG tez ma niższe obroty na zimnym, ale nie gaśnie.
Jeżdżę tak już dość długo, nic poważniejszego się nie dzieje.
Przepustnicy nie czyściłem od lat.
 
 
piwo8
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2008, 18:42   

A wie ktos moze cos wiecej o silniczkach krokowych? bo mam galanta 2.0 DOHC 89-93r. i jeden silniczek mam 6 pin i pomiedzy pinami 30ohm z tym ze jedna cewka jest padnieta, a w drogim to samo tylko jest czarny i ma 40ohm czy jak wloze do swojego ten 40ohm to bedzie dzialac prawidlowo?(obydwa mi wyslal koles z USA)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.