Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie
Autor Wiadomość
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2008, 14:22   [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie

problem wygląda tak:


- odpalilem na cieplym silniku i obroty zamist w dól poszly na ok 3 tys i tak sie utrzymyja

- odlaczylem aku na pare minut ale nie pomogło

- prawie calkowicie dokreciłem śrube wolnych obrotów i spadły do około 1.5 tys i tak sie
utrzymują.........


prosze Forumowiczów o wsparcie merytoryczne - wszelkie sugestie mile widziane


pozdrawiam
_________________
Michał Kraków
Ostatnio zmieniony przez karolgt 29-09-2008, 18:47, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 14:33   

Silniczek krokowy do sprawdzenia.
Przy okazji można wyczyścić przepustnice, nasmarować krokowy i wyregulować wolne obroty.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-09-2008, 14:40   

- przepustnice juz wyczyściłem (zreszta regularnie to robie)

- nie mam pojęcia jak nasmarować krokowy?????

- chyba na regulacje wolnych obrotów nie ma szans - przy maksymalnie wkręconej śrubie
wolnych obrotów i tak utrzymuja sie na poziomie 1.5 tys i nie spadają
_________________
Michał Kraków
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-09-2008, 15:30   

Najlepiej sprawdź czy krokowy działa. Przekręć stacyjkę na ON i po 20-30 sec powinieneś go usłyszeć. Charakterystyczne bzzzz...Najlepiej otwórz maskę. Jeśli nic nie usłyszysz tzn, że musisz go rozebrać i przeczyścić, nasmarować i złożyć.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-09-2008, 17:11   

Przyczyną jest silniczek krokowy. Mogło nawet dojść do jego mechanicznego uszkodzenia (taką akcję mam w Colcie CAO 1.3 koleżanki). Nie da się skręcić obrotów.
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2008, 12:53   

czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany????
_________________
Michał Kraków
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-09-2008, 08:53   

Kokos napisał/a:
czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany????
Raczej tylko silniczek krokowy, ale przeważnie występuje on w sprzedaży razem z przepustnicą.
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-09-2008, 00:06   

mam prośbę, ponieważ funkcja wyszukiwania nie dziala prosze o namiary na Japaneze..

moze on coś będzie miał albo ktoś z Forumowiczów chce sprzedac sprawny silniczek krokowy
_________________
Michał Kraków
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-10-2008, 01:34   

Kokos, zobacz to:

Marek Malik (042) 215-44-02
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2008, 22:29   

dzieki londolut wykorzystam ten nr


a poza tym naprawa wygladala tak - mechanior(mistrz) wypiął wtyczke od krokowca i ............. pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki i sie cholerny krokowiec odwiesil

mozna regulowac obroty moze ktos to info wykorzysta


pozdrawiam
_________________
Michał Kraków
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-10-2008, 22:43   

Kokos napisał/a:
pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki
Nie ma to jak profi naprawa :lol: Ile cię skasował ;) ?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 04-10-2008, 23:46   

10 pln (na piwo) :lol: :o


ale tak na marginesie mechanior uznał ze krokowiec do czyszczenia i smarowania

a to byla naprawa express poza kolejka dla zdesperowanego kierowcy

to jest maskara jak stoisz na światlach a misior pyci 2000 obrotów

szacunek dla mechanika
_________________
Michał Kraków
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.