| Poziom oleju w skrzyni | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kamil777   Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Dołączył: 25 Lip 2008
 Posty: 57
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-09-2008, 12:51   Poziom oleju w skrzyni |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy są jakieś objawy niskiego poziomu oleju w skrzyni np. w trakcie jazdy? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | saphire   Mitsumaniak
 daje wędkę nie rybę
 
  
 Auto: Laguna Coupe GT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 162 razy
 Dołączył: 20 Sie 2006
 Posty: 6011
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-09-2008, 13:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | W manualnej czy w automatycznej? |  
				| _________________ Bartek `saphire` Siębab
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil777   Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi carisma
 Dołączył: 25 Lip 2008
 Posty: 57
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-09-2008, 19:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Manualna bo zauważyłem że dól skrzyni jest zapocony przy oringu oraz przy osolonie polosi |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10816
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-09-2008, 21:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odkręć korek wlewowy i sprawdz, powino być oleju pod sam korek, tzn wyczuwlny palcem, jak jest ponizej korka to znaczy ze jest za mało. CO do oleju pod nią to moze uszcelniacze.... a moze z silnika, obejrzyj dokładnie z kad to moze cieknać.
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TESTER   Forumowicz
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI 1998
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 09 Wrz 2007
 Posty: 224
 Skąd: Dęblin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-09-2008, 11:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trudno jest sprawdzić ile jest oleju w skrzyni, jeśli nie wylewa się a włożony palec nie zamacza się w nim to tym samym otworem wstrzyknij olej do momentu aż zacznie się wylewać (samochód na równym musi stać), gdy nadmiar zleci zakręć i będzie OK.! Co do ewentualnych wycieków wytrzyj dokładnie zapocone miejsca i po uzupełnieniu oleju w skrzyni zaglądaj czy dalej się poci i z którego miejsca wyciek powstaje. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaxan   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma, Colt, L300
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Cze 2007
 Posty: 256
 Skąd: Rzeszów - Niechobrz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29-09-2008, 11:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam ten sam problem. Jeszcze nie wiem skąd cieknie, ale muszę jak najszybciej na kanał i sprawdzić to, bo wlałem już 2 litry a jemu dalej mało (tzn nie wylewa się przez korek przelewowy)... jak ja jeździłem????   |  
				| _________________ 
  Piszę poprawnie po polsku. 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |