PB 98 w DID - co robić?? |
Autor |
Wiadomość |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2008, 10:19 PB 98 w DID - co robić??
|
|
|
Właśnie kochany braciszek zalał PB 98 do Cari
zalał 6 litrów gdy w baku było ok 55 litrów
co robić?? |
|
|
|
 |
jaceko [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2008, 10:34
|
|
|
Zalał 6 litrów Pb a ON masz 55 litrów w zbiorniku? Na taka ilosc to nie powinno się nic stać ale na wszelki wypadek zalał bym go teraz do pełna. |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2008, 10:53
|
|
|
nic jej nie bedzie gorzej gdyby zalał w odwrotnych proporcjach... |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-09-2008, 11:09
|
|
|
Na stacja sa dostepne specjalne preparaty ktore podnosza liczbe cetanowa, wiec mozesz takiego dodac zeby sie wszystko wyrownalo.
Ewentualnie odpompowac parenascie litrow i zalac np ON ultimate czy V-power
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 28-09-2008, 19:03
|
|
|
nic sie nie bój, nic wielkiego sie nie stanie, na wszelki wypadek kup jakiś preparat jak proponuje Robson86 i bedzie dobrze |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2008, 19:06
|
|
|
to nie pierwszy przypadek
nawet przypadku bardziej wymagajacego i zaawansowanego diesla niż francuz z carismy, serwis powiedział zeby tylko dolać ON do pełna dla pewnosci,
nie powinny wystapic komplikacje przy tak małej domieszce
nie bij brata |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2008, 09:32
|
|
|
Robson86, podaj przykładową nazwę takiego szpecyfiku |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2008, 10:26
|
|
|
mixol |
|
|
|
 |
Petros
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 19 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 29-09-2008, 10:59
|
|
|
Kiedyś wracaliśmy z Niemiec Renault Kangoo i kolega zaczął lać do diesela PB98 za nim się zorientowałem i krzyknąłem było już 10 litrów w baku. Dopełniliśmy potem pod korek ropki, już dokładnie nie pamiętam ile weszło ale coś w granicach 45l, po czym odpaliliśmy i w drogę. Nic a nic nie było czuć że coś jest nie tak, dojechaliśmy szczęśliwie do domu. |
_________________ 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 29-09-2008, 13:47
|
|
|
Tu nie chodzi o to co się stanie za chwilę, ale o to co się stanie za rok czy dwa z pompą wtryskową. Common Rail nie toleruje np. parafiny, która wytrąca się z ON w zimie jeśli paliwo jest kiepskiej jakości.
Chyba bym się pokusił o dolewkę oleju do paliwa tak jak pisał arturro żeby zwiększyć smarowanie pompy. Najwyżej troszkę pokopci |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 29-09-2008, 14:18
|
|
|
A ja bym olał cały ten problem.
Nie ma się czym przejmować.
Tankować i tyle.
Ostatecznie to co poleca Arturro. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2008, 16:37
|
|
|
poszło jakieś świństwo uszlachetniające do baku i zobaczymy co będzie. jak an razie wszystko jest ok |
|
|
|
 |
|