Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] przepływomierz powietrza
Autor Wiadomość
jano 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: chrzanów
Wysłany: 16-01-2009, 19:36   [E54A 2.0 V6] przepływomierz powietrza

witam , mam pytanko , może ktoś się orientuje jak sprawdzić czy przepływomierz działa prawidłowo
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11168
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-01-2009, 21:34   

Sprawdż kody błędów.Będziesz wiedział czy jest sprawny.
:)
_________________

 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 17-01-2009, 10:45   

jano napisał/a:
czy przepływomierz działa prawidłowo
jak CI obroty nie warjują to działa, do tego jak odłączysz wtyczkę od przepływki to silnik powinien zmienić pracę, jak zmieni to dobrze. A co sie dzieje z autem Twoim że pytasz ???
 
 
 
jano 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: chrzanów
Wysłany: 18-01-2009, 15:52   

właśnie o to chodzi że obroty ciutke mi warjują , głównie chodzi o wolne obroty , raz są a raz ich niema , czasami niemam tez ssania , sprawdziłem czujnik temperatury silnik jest ok , silnik krokowy też jest ok , za pierwszym razem kody błędów pokazały mi awarie przepływomierza a przy kolejnych kontrolach błędów kontrolka CE mrugala non stop czyli jakby błędów nie było a wolne obroty i ssanie raz są a raz ich niema .

[ Dodano: 18-01-2009, 15:53 ]
i co mam począć ???
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 27-01-2009, 22:04   

doszedłeś do tego co było jano ???? czy dalej walczysz z miśkiem ????
 
 
 
jano 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: chrzanów
Wysłany: 05-02-2009, 07:49   

dalej się z nim męcze , co dziwne jak ociepliło się na kilka dni to wszystko było ok a gdy tylko temeraturka spadła to znowu brak ssania i wolnych obrotów , po niedzieli chyba będę musiał jednak podjechać gdzieś do warsztatu aby sprawdzili miśka na kompie
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 05-02-2009, 16:27   

A powiedz co się dzieje z tym ssaniem? Nie jest czasem tak, że odpala i wchodzi na wysokie obroty po czy one spadają?
 
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 05-02-2009, 22:26   

Witam, miałem podobne objawy.
Potem mi gasł silnik podczas jazdy.A skończyło się na wymianie
aparatu zapłonowego.
Może sprawdź cewkę zapłonową i moduł?
_________________
JPR
 
 
 
jano 
Nowy Forumowicz

Auto: galant v6 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: chrzanów
Wysłany: 06-02-2009, 14:43   

witam , jak jest zimno ( poniżej 2 stopni celsjusza ) to niemam wogóle ssania oraz wolnych obrotów , aby mi nie gasł muszę trzymać go delikatnie na obrotach , podejżewam że to wina przepływomierza powietrza ale niemam pojęcia jak go sprawdzić by się co do tego upewnić . sprawdzałem czujnik temperatury silnika i krokowca - są ok . może ktoś wie jak sprawdzić przepływomierz powietrza ? . co do aparatu zapłonowego to chyba przy moim silniczku coś takiego nie występuje
 
 
lukas V6
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2009, 20:52   

Witam

Mam takiego samego galanta i z opisu problemu nie sądze by był to przepływomierz, a silniczek krokowy.

Mam kilka pytanek
1. Jak sprawdzałeś ten silniczek
2. czy robiłeś może rest kompa ?
3. Czy samochód przespiesza normalnie - czy np. po mocnym wciśnięciu gazu auto reaguje jakbyś go właśnie puścił?

Jak sie zachowa samochód jak go już rozgrzejesz ( bo rozumiem że wtedy nie gaśnie) i włączysz mu klimę czy obroty spadają, utrzymują się na tym samym poziomie czy troszkę wzrastają, lub jak nie masz klimy to spróbuj przekręcić kierownicą do oporu na biegu jałowym i chwilę przytrzymać w tej pozycji - przy działającym silniczku krokowym obroty przy włączeniu klimy lub kręceniu kierownicą nie powinny spadać - u mnie lekko wzrastają na chwilę a po paru sekunkach się normują.

Jak to nie pomoże to mogę spróbować pomóc, jestem z Będzina ( pracuję w Tychach jeśli tam byś miał bliżej) i możemy sie gdzieś ugadać i coś pozamieniać może uda się dojść do przyczyny( jeśli okaże się nią przepływa to mam taka i mogę odsprzedać)
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 05-03-2009, 22:34   

jano napisał/a:
może ktoś się orientuje jak sprawdzić czy przepływomierz działa prawidłowo

mnie również czasem spadają obroty, jak byłem u mechanika to powiedział że to wina przepływomierza.
spytałem dlaczego tak myśli,
jego odpowiedzią było stukanie w przepływomierz
efekt: silnik zaczął skakać na obrotach :(
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24-06-2009, 00:10   

jano napisał/a:
dalej się z nim męcze , co dziwne jak ociepliło się na kilka dni to wszystko było ok a gdy tylko temeraturka spadła to znowu brak ssania i wolnych obrotów , po niedzieli chyba będę musiał jednak podjechać gdzieś do warsztatu aby sprawdzili miśka na kompie


no i co kolego udało się rozwiązać problem :roll:
u mnie dzisiaj też cyrk się dział .... rano odpalam ... gaśnie ....odpalam ..... gaśnie ....odpalam i trzymam gaz przez ok 1 min . chodzi "normalnie " .... przejechałem 10 km. postawiłem auto na parkingu , idę do pracy ... za 8 godzin wracam odpalam obroty wskakują idealnie chodzi "idealnie" jadę do domu stawiam auto na parkingu .... za 3 godzinki znowu odpalam wskakuje na 1100 rpm ... spada do 200 rpm .... wskakuje do 1100 rpm .... spada do 500 rpm wskakuje do 1000 rpm ... spada do 900 rpm i tak zostaje .... Najlepsze jest jak czasami idę rano do auta i już w myślach mam że znowu będę musiał trzymać gaz , a tu Gal robi mi niespodziewankę i ssanie działa idealnie :roll:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-06-2009, 08:03   

szpala85, wyglada na silniczek krokowy
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 24-06-2009, 23:45   

Krzyzak, właśnie też tak myślałem na samym początku :wink: . Ale po wyjęciu , przeczyszczeniu , sprawdzeniu uzwojeń oraz przetestowaniu ..... działa jak najbardziej prawidłowo ...
ps. dzisiaj rano znowu zdziwko .... odpalił normalnie ( ssanie działa idealnie ) od razu daje na "D" i jadę do roboty ( wszystko pięknie , ładnie ) . Po 10 godzinach znowu odpalam i już obroty falują na ssaniu daje na "R" , jadę kawałek do tyłu , zatrzymuję się ... gal gaśnie :| .. i w tym momencie bez podtrzymania pedału gazu nie idzie go odpalić :| ( odpala i od razu gaśnie ) ....

cos mi się wydaję że wizyta w jakimś pobliskim serwisie Mitsu mnie czeka ( nawet dopłacę tylko niech powiedzą mi co mu dolega ) :?
 
 
misieklodz30
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2009, 19:43   

Witam u mnie to wygląda całkowicie inaczej Gal na LPG chodzi normalnie bez problemów natomiast przy odpaleniu na benzynie muszę przytrzymać gaz bo inaczej gal gaśnie , na wolnych obrotach gal strasznie pływa i zdarza mu się zgasnąć. W czasie jazdy na benzynie zachowuje się normalnie jedynie na wolnych obrotach brzydko się zachowuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.