Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pompa sprzegla?
Autor Wiadomość
matti3000 
Nowy Forumowicz
Lancer GLXi1,5.89

Auto: Mitsu Lancer GLXi 1989
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 13
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-10-2008, 18:49   pompa sprzegla?

Witam,pojawil mi sie taki problem,padlo sprzeglo,jak podpompuje pedalem to moge wrzucic bieg,inaczej nie wchodzi.Mechanik powiedzial ze o moze byc pompa,w sklepie ze tez wysprzeglik.To ze padlo rozumiem autko w koncu jest leciwe,ale co padlo?Niedawno bo niecaly miesiac temu wymienialem plyn w pompie z dot3 na dot4 i pytanie czy to moglo zaszkodzic?do dzis dzialalo wszystko ok.:(((((
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 08-10-2008, 20:53   

Sprawdziłbym czy pompa i wysprzęglik nie mają widocznych przecieków, jeśli nie to warto odpowietrzyć układ. Powodzenia.
 
 
cubus89
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2008, 21:42   

ALBO ODPOWIETRZENIE ALBO POMPA WG MNIE U MNIE W SIGMIE BYLO PODOBNIE I BYLA TO POMPA CHOC BYL WYCIEK PRZZY WYSPRZEGLIKU. I TEZ ZMIENIELMEM PLYN Z TYMZE Z DOT 4 NA ATF BO MI "MECHANIK" DORADZIl" a do ukladow hydraulicznych zawsze leje sie dot-4 juz teraz wiem:) takze nalales dobrego ale poprzedni mogl narobic szkod.. najpierw odpowietrz.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-10-2008, 14:36   

Niestety zalecany jest dot3 R3, kwestia gęstości i trwałości gumek
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 10-10-2008, 16:35   

Tak jest lejemy dot3. Dot 4 ma większą higroskopijność, wyższą temperaturę wrzenia.Jest lepszy pod względem składu do wysilonych układów hydraulicznych.
Trzeba go wymieniać częściej (zużyty dot4 naraża układ na korozję, w większym stopniu niż dot3).
Jestem pewny że wymiama płynu wykonana poprawnie nie spowodowała awarii.
Tak jak u157 zaczołbym od namierzenia przecieku i próby odpowietrzenia układu.Pozdro.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 10-10-2008, 20:01   

Zazwyczaj awaria dotyczy wysprzęgnika polecał bym kontakt z Japaneze i zakup zestawu regeneracyjnego
koszt ok naście zł
Jeżeli niebędzie poprawy to wysprzęglnik- sołownik i pompa nowe nipon parts wydatek razem ok 150 zł
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-10-2008, 21:20   

Warto dodać, że wyciek z pompy sprzęgła będzie najprawdopodobniej widoczny pod deską rozdzielczą (za pedałem sprzęgła cieknie po ścianie grodziowej), a z wysprzęglika to wiadomo, że na/pod nim. Zestaw naprawczy pompki występuje i kosztuje poniżej 10 zł, a do wysprzęglika może być problem (nowy wysprzęglik to niecałe 100 zł).
 
 
matti3000 
Nowy Forumowicz
Lancer GLXi1,5.89

Auto: Mitsu Lancer GLXi 1989
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 13
Skąd: wrocław
Wysłany: 13-10-2008, 16:00   Wielkie Dzieki

Serdeczne dzieki Wszystkim kolegom,za podpowiedzi.Udalo mi sie kupic zamienniki wysprzeglika i pompy,zobaczymy,mechanik jest zaprzyjazniony wiec najpierw posprawdza przedmucha,jak sie nie da to powymieniam.jeszcze raz dziekuje Kolegom.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 31-10-2008, 21:10   

W moim C62 wczoraj miałem wyciek z wysprzęglika. Dziś go wyciągnąłem i wymieniłem ten duży simmering wewnątrz wysprzęglika. Poskładałem wszystko do kupy a tu zonk :( .
Jak wciskam sprzęgło to płyn leci ciurkiem z tej gumowej osłony, czyli w sumie tak jak przed wymianą.

Gdzie kupowaliście zestawy naprawcze bo coś mi sie wydaje że ten co kupilem to jakiś badziew.
_________________

 
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 31-10-2008, 21:55   

Części to od Japaneze, jakość gwarantowana. Ja bym jeszcze raz ten wysprzęglik rozebrał i sprawdził czy przy składaniu nie zawinęła się ta uszczelka. Składamy po posmarowaniu płynem. Jeśli na gładzi cylinderka nie widać rys to powinno trzymać.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-11-2008, 10:24   

Artii, kup nowy wysprzęglik. Koszt ok. 100 zł i problem z głowy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.