Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sam sie otwiera, padł akumulator
Autor Wiadomość
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 23-02-2011, 09:57   Sam sie otwiera, padł akumulator

Witam,
mam dziwny problem, otóż od 2-3 dni samochód mi się sam otwiera.
(po nocy czy po zostawieniu pod pracą, jak zostanie na krócej z cyklu godzinka to się nie otwiera).
A dziś rano na dodatek padł mi akumulator ale to 0 (nawet centralny nie działa - z kluczyka bo tylko taki mam).
Wnioskuje, ze to samoczynne otwieranie możne być przyczyna rozładowania akumulatora
ewentualnie to otwieranie jest objawem jakiegoś innego problemu - co to możne być ?
Już dzień wcześniej mi ledwo zakręcił, myślałem, ze to ogólny wpływ mrozu ale wychodzi, ze już wtedy się powoli rozładowywał.

Dzieki
S.
_________________
http://www.wolfdog.org/dr.../subcat/1/8034/
 
 
tomekk 
Forumowicz

Auto: lancer cbo1.6 93->98r;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 450
Skąd: Suwałki
Wysłany: 24-02-2011, 00:22   

na początek sprawdziłbym czy klemy dobrze kontaktują, może być tak, że słabo i dla tego nie doładowuje.

masz alarm? kiedyś koledze zepsuł się, co prawda nie otwierał sam drzwi, ale pobierał sporo prądu przy czuwaniu, i szybko rozładowywał aku - może go odłącz jeżeli to nie problem i będziesz go mógł ewentualnie wykluczyć.
_________________
mój miś: http://forum.mitsumaniaki...p=621844#621844
 
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 26-02-2011, 12:34   

Akumulator wyglądał na dobrze podłączony.
Alarmu nie mam.

Na razie zabrałem aku do domu żeby go trochę podładować.

W sumie mógł już paść bo musi mieć co najmniej 6 lat bo tyle jest w Polsce a pewnie ma sporo więcej :)

Najbardziej mnie to samoczynne otwieranie zastanawia i wkurza :(




Pozdr
S.
_________________
http://www.wolfdog.org/dr.../subcat/1/8034/
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2011, 07:33   

a napięcie ładowania sprawdzałeś? - jak się szczotki skończą, to kontrolka się nie zaświeci...
w aku sprawdź poziom elektrolitu - jak jest OK, to pewnie już czas na nowe aku
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 28-02-2011, 09:48   

Krzyzak napisał/a:
a napięcie ładowania sprawdzałeś? - jak się szczotki skończą, to kontrolka się nie zaświeci...
w aku sprawdź poziom elektrolitu - jak jest OK, to pewnie już czas na nowe aku


Ładowania nie sprawdzałem (dziś to zrobię jak to ograne).
Wczoraj wsadziłem aku do samochodu po ładowaniu i ładnie odpalił ale centralny w ogóle nie
zadziałał. Dziś rano centralny nadal nie działał a auto odpaliło i ładnie pojechało.
I po jakiś 7-8 km zaczął gasnąć na niskich obrotach i centralny zaskoczył (otworzył się).
Teraz zostawiałem go pod pracą i prowizorycznie odpiąłem klemę.

Elektrolit sięga do jakiegoś 1cm od spodu górnej pokrywy, to chyba ok...
_________________
http://www.wolfdog.org/dr.../subcat/1/8034/
 
 
DanielBogusz 
Mitsumaniak
Sędzią moim jest Bóg


Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 389
Skąd: Garwolin
Wysłany: 28-06-2011, 21:54   

Z przygasaniem na niskich obrotach miałem wielki problem, mianowicie prawie na każdych światłach, gdy wciskałem sprzęgło to gasł :) Problem banalny, aż za i się nie domyśliłem. Klemy były za słabo przykręcone, przez co szło tak wielkie natężenie, że kable do alternatora się mi stopiły, a aku przez to się nie doładowywał. A centralny to w większości rozłącza jak klemyza słabo przykręcone, lub masa dobrze nie styka.
 
 
 
secki 
Forumowicz


Auto: Ford Focus, Lancer GLXi '94
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 127
Skąd: 3miasto
Wysłany: 11-07-2011, 14:30   

Problem był oczywiście banalny - akumulator do wymiany i jest ok.
A obroty zapomniałem o konieczności "nauczenia" ich samochodu po każdym odpięciu aku.
_________________
http://www.wolfdog.org/dr.../subcat/1/8034/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.