Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C5xA] witam. problem z silnikiem
Autor Wiadomość
euroneq 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1,5 glxi '92
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Piekary Slaskie
Wysłany: 16-10-2008, 21:49   [C5xA] witam. problem z silnikiem

Witam wszystkich i prosze o pomoc.... mam colta 1,5 z 91 roku. i jest po wymianie silnika! ale niestety, cos jest nie tak jak powinno byc. silnik chodzi ladnie do poki sie nie zagrzeje. jak osiagnie swoja normalna teperature to zaczynaja delikatnie skakac obroty, natomiast w czasie jazdy silnik ciagnie do 2500 obrotow do 3000 zamula a powyzej juz ciagnie choc to nie jest to co bylo kiedys. ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ??
 
 
adam-g
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2008, 23:47   

witam.sprawdz luzy zaworowe na poczatek < wyreguluj jak trzeba > na goracym silniku.

dobry opis jak to zrobic , jak i inne porady na stronie kolegi Darka vel.Krzyzaka :D
http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 17-10-2008, 02:29   

euroneq napisał/a:
jak osiagnie swoja normalna teperature to zaczynaja delikatnie skakac obroty
mogą być za niskie obroty na wolnych obrotach ( :D ) jak idzie na ssaniu to podtrzymuje a jak się rozgrzeje to spadają i krokowy podbija - wtedy są za wysokie i krokowy odpuszcza no i spadaja za nisko... i tak w kółko
euroneq napisał/a:
natomiast w czasie jazdy silnik ciagnie do 2500 obrotow do 3000 zamula a powyzej juz ciagnie
może niedostosowanie biegu do prędkości?

a poważnie: to co kolega powyżej i:
sprawdzenie czystości przepustnicy (czyszczenie - Cyclo CarbClean lub podobne), regulacja wolnych obrotów na rozgrzanym silniku!!! i czujnika położenia przepustnicy, regulacja zapłonu na zmasowanym złączu!!! , kopułka , palec i świece, o przewodach nie wspomnę
gaz jest?
czy wywala CheckEngine? nie wywala? a czy jest żarówka (zapala się przy rozruchu)?
jak wywala to jakie błędy? wszystkie wtyczki wpięte?
sprawdziłbym jeszcze przepływomierz i filtr powietrza
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-10-2008, 16:28   

A ja na sam początek wymieniłbym te nieszczęsne kondensatory w ECU.
 
 
euroneq 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1,5 glxi '92
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 4
Skąd: Piekary Slaskie
Wysłany: 18-10-2008, 09:18   :) hmm czyli jednym slowem....

witam i dzieki za podpowiedzi ale jest tego tyle ze nie wiem od czego sie zabrac :( nie ma nikogo chetnego do pomocy ?? :) mam troche do zrobienia przy moim pedziwietrze :) ..... no nic ide na garaz jak by co to czekajcie tu jak cos zdupcze to przyjde pytac co i jak :) pozdrawiam i jeszcze raz dzieki :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.