 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C5xA] witam. problem z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
euroneq
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1,5 glxi '92
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Piekary Slaskie
|
Wysłany: 16-10-2008, 21:49 [C5xA] witam. problem z silnikiem
|
|
|
Witam wszystkich i prosze o pomoc.... mam colta 1,5 z 91 roku. i jest po wymianie silnika! ale niestety, cos jest nie tak jak powinno byc. silnik chodzi ladnie do poki sie nie zagrzeje. jak osiagnie swoja normalna teperature to zaczynaja delikatnie skakac obroty, natomiast w czasie jazdy silnik ciagnie do 2500 obrotow do 3000 zamula a powyzej juz ciagnie choc to nie jest to co bylo kiedys. ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ?? |
|
|
|
 |
adam-g [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2008, 23:47
|
|
|
witam.sprawdz luzy zaworowe na poczatek < wyreguluj jak trzeba > na goracym silniku.
dobry opis jak to zrobic , jak i inne porady na stronie kolegi Darka vel.Krzyzaka
http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 17-10-2008, 02:29
|
|
|
euroneq napisał/a: | jak osiagnie swoja normalna teperature to zaczynaja delikatnie skakac obroty | mogą być za niskie obroty na wolnych obrotach ( ) jak idzie na ssaniu to podtrzymuje a jak się rozgrzeje to spadają i krokowy podbija - wtedy są za wysokie i krokowy odpuszcza no i spadaja za nisko... i tak w kółko euroneq napisał/a: | natomiast w czasie jazdy silnik ciagnie do 2500 obrotow do 3000 zamula a powyzej juz ciagnie | może niedostosowanie biegu do prędkości?
a poważnie: to co kolega powyżej i:
sprawdzenie czystości przepustnicy (czyszczenie - Cyclo CarbClean lub podobne), regulacja wolnych obrotów na rozgrzanym silniku!!! i czujnika położenia przepustnicy, regulacja zapłonu na zmasowanym złączu!!! , kopułka , palec i świece, o przewodach nie wspomnę
gaz jest?
czy wywala CheckEngine? nie wywala? a czy jest żarówka (zapala się przy rozruchu)?
jak wywala to jakie błędy? wszystkie wtyczki wpięte?
sprawdziłbym jeszcze przepływomierz i filtr powietrza |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-10-2008, 16:28
|
|
|
A ja na sam początek wymieniłbym te nieszczęsne kondensatory w ECU. |
|
|
|
 |
euroneq
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi colt 1,5 glxi '92
Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 4 Skąd: Piekary Slaskie
|
Wysłany: 18-10-2008, 09:18 :) hmm czyli jednym slowem....
|
|
|
witam i dzieki za podpowiedzi ale jest tego tyle ze nie wiem od czego sie zabrac nie ma nikogo chetnego do pomocy ?? mam troche do zrobienia przy moim pedziwietrze ..... no nic ide na garaz jak by co to czekajcie tu jak cos zdupcze to przyjde pytac co i jak pozdrawiam i jeszcze raz dzieki |
|
|
|
 |
|
|