 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] ilość płynu chłodniczego w układzie |
Autor |
Wiadomość |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 29-10-2013, 14:44 [EA2A/W 2.0] ilość płynu chłodniczego w układzie
|
|
|
Ile litrów wchodzi w cały układ? Pilne |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21936 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-10-2013, 16:14
|
|
|
Takie samo pytanie, ale dotyczące silnika V6. Ile wejdzie jeśli wymieniam pompę wody i z silnika również jest spuszczony? |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-10-2013, 17:06
|
|
|
7-8 litrów |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 29-10-2013, 19:48
|
|
|
w obu silnikach? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 29-10-2013, 20:07
|
|
|
2.0 L- 6 L
2,5L- 6 L
2.0 TD 8L
2,4L -7L |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 29-10-2013, 20:20
|
|
|
z uwzględnieniem zbiorniczka wyrównawczego?
[ Dodano: 30-10-2013, 10:27 ]
Jak spuścić cały płyn z układu? Najniższym wężem czy jest jakaś śruba w bloku silnika? |
|
|
|
 |
Mateusz25
Forumowicz Matthew
Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012 Posty: 47 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 06-11-2013, 17:39 Sposób spuszczenia płynu chłodniczego w Galu 2,0 16 V 98 r.
|
|
|
witam
U siebie w galu 2,0 benzynka, zrobiłem następujące ruchy i spuściłem 5,7 litra wraz z zawartością zbiorniczka wyrównawczego.
1. Odkręcić kranik chłodnicy, patrząc na przód auta znajduję się on na dole chłodnicy po lewej stronie.
2.Po spuszczeniu płynu z chłodnicy ( około 3 litrów ) odkręć przewód gumowy u dołu chłodnicy po prawej stronie, niech płyn spłynie do ,,ostatniej" kropli.
3. Następnie odkręć przewód gumowy na górze chłodnicy ( jest tylko jeden gruby połączony z blokiem ( głowicą silnika )Śmieszne to jest , ale należy w niego dmuchnąć z dość dużą siła aby spuścić resztę płynu z bloku, choć cały i tak nie wyleci, zawsze coś zostanie w środku.
4.Zbiorniczek wyrów. wyjmij, ale najpierw odłącz cienki przewód od niego odchodzący do chłodnicy, pociągnij do góry zbiorniczek i już po jego demontażu, trzeba go szarpnąć dość mocno.
Po tych zabiegach powinieneś mieć spuszczonego płynu jakieś 5 litrów, ja tak miałem.
Resztę płynu spuszcza się poprzez jego późniejsze dopełnianie nowym wlewając go do rury
opisanej w punkcie 3 i patrząc na kolor zmieniający się płynu uciekającego odłączonym jeszcze przewodem dolnym ( pnk. 2 )
Najlepiej zastosować płyn innej barwy niż ten, który masz teraz ( ten stary). Wówczas będziesz widział różnicę w kolorze wypychanego starego płynu poprzez nowy.
W momencie w którym kolor zacznie być jednolity, mamy układ napełniony w bloku silnika nowym płynem.
Trochę trwa ten etap ale dał mi przynajmniej pewność że wszędzie mam nowy płyn.
Jeśli chodzi o odpowietrzenie układu, będziesz chciał , daj znać to napiszę, ostatnio wymieniałem chłodnicę i przerobiłem to. |
_________________ Mam nadzieję pokochać tę furę. |
|
|
|
 |
Witek vel Mysza
Forumowicz Artysta rzeźbiarz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Wrz 2013 Posty: 587 Skąd: Płock
|
Wysłany: 06-11-2013, 19:43
|
|
|
Caly plyn ciezko spuscic, trzeba by wydmuchac powietrzem. Ale zawsze cos zostanie w zakamarkach bloku i nagrzewnicy. |
_________________ LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 |
|
|
|
 |
|
|