Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] ilość płynu chłodniczego w układzie
Autor Wiadomość
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 29-10-2013, 14:44   [EA2A/W 2.0] ilość płynu chłodniczego w układzie

Ile litrów wchodzi w cały układ? Pilne
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-10-2013, 16:14   

Takie samo pytanie, ale dotyczące silnika V6. Ile wejdzie jeśli wymieniam pompę wody i z silnika również jest spuszczony?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-10-2013, 17:06   

7-8 litrów
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 29-10-2013, 19:48   

w obu silnikach?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-10-2013, 20:07   

2.0 L- 6 L
2,5L- 6 L
2.0 TD 8L
2,4L -7L
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 29-10-2013, 20:20   

z uwzględnieniem zbiorniczka wyrównawczego?

[ Dodano: 30-10-2013, 10:27 ]
Jak spuścić cały płyn z układu? Najniższym wężem czy jest jakaś śruba w bloku silnika?
 
 
Mateusz25 
Forumowicz
Matthew

Auto: GALANT 2,0 GLS 1998 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 47
Skąd: Koszalin
Wysłany: 06-11-2013, 17:39   Sposób spuszczenia płynu chłodniczego w Galu 2,0 16 V 98 r.

witam
U siebie w galu 2,0 benzynka, zrobiłem następujące ruchy i spuściłem 5,7 litra wraz z zawartością zbiorniczka wyrównawczego.
1. Odkręcić kranik chłodnicy, patrząc na przód auta znajduję się on na dole chłodnicy po lewej stronie.
2.Po spuszczeniu płynu z chłodnicy ( około 3 litrów ) odkręć przewód gumowy u dołu chłodnicy po prawej stronie, niech płyn spłynie do ,,ostatniej" kropli.
3. Następnie odkręć przewód gumowy na górze chłodnicy ( jest tylko jeden gruby połączony z blokiem ( głowicą silnika )Śmieszne to jest , ale należy w niego dmuchnąć z dość dużą siła aby spuścić resztę płynu z bloku, choć cały i tak nie wyleci, zawsze coś zostanie w środku.
4.Zbiorniczek wyrów. wyjmij, ale najpierw odłącz cienki przewód od niego odchodzący do chłodnicy, pociągnij do góry zbiorniczek i już po jego demontażu, trzeba go szarpnąć dość mocno.
Po tych zabiegach powinieneś mieć spuszczonego płynu jakieś 5 litrów, ja tak miałem.
Resztę płynu spuszcza się poprzez jego późniejsze dopełnianie nowym wlewając go do rury
opisanej w punkcie 3 i patrząc na kolor zmieniający się płynu uciekającego odłączonym jeszcze przewodem dolnym ( pnk. 2 )
Najlepiej zastosować płyn innej barwy niż ten, który masz teraz ( ten stary). Wówczas będziesz widział różnicę w kolorze wypychanego starego płynu poprzez nowy.
W momencie w którym kolor zacznie być jednolity, mamy układ napełniony w bloku silnika nowym płynem.
Trochę trwa ten etap ale dał mi przynajmniej pewność że wszędzie mam nowy płyn.
Jeśli chodzi o odpowietrzenie układu, będziesz chciał , daj znać to napiszę, ostatnio wymieniałem chłodnicę i przerobiłem to.
_________________
Mam nadzieję pokochać tę furę.
 
 
Witek vel Mysza 
Forumowicz
Artysta rzeźbiarz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16v '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 587
Skąd: Płock
Wysłany: 06-11-2013, 19:43   

Caly plyn ciezko spuscic, trzeba by wydmuchac powietrzem. Ale zawsze cos zostanie w zakamarkach bloku i nagrzewnicy.
_________________
LPG niszczy silniki! Tylko tym którzy na nim nie jeżdżą...
Mitsumaniaku, zobacz mojego GALANTA!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.