Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI Carisma
Autor Wiadomość
kylo111
[Usunięty]

  Wysłany: 10-10-2008, 19:18   GDI Carisma

Witam wszystkich Mitsumaniaków.
Co mam zrobić z tym Hydraulicznym kasatorem luzu zaworowego bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym.
wie ktoś ile kosztuje naprawa lub nowe częsci
Prosze o pomoc.
 
 
marcinos1979
[Usunięty]

Wysłany: 10-10-2008, 22:37   

W ASO 4000 PLN, bo wymieniają wszystkie 16, gdyż nie wiadomo, który niedomaga.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-10-2008, 16:45   

U Japaneze dużo taniej niż w ASO choć po prawdzie zamiast wymieniać można zacząć od zdemontowania i wymycia/wyczyszczenia/wypłukania szklanek.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 12-10-2008, 22:22   

BYŁO mnóstwo razy :!: Wystarczy trochę chęci i poczytać forum :?
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 13-10-2008, 22:15   Re: GDI Carisma

kylo111 napisał/a:
bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym.
wie ktoś ile kosztuje naprawa lub nowe częsci
Prosze o pomoc.

nie koniecznie muszą to być popychacze hydrauliczne możliwe ze masz już wałek zjechany, przypadkiem nie wymieniałeś ostatnio oleju?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 13-10-2008, 22:45   

Nie wierze że w japońskim silniki wałek by tak szybko padł. JAk stuka co jakiś czas to na bank popychacze(zresztą każda GDI albo klepie albo klapała albo będzie klepać :P )
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-10-2008, 23:56   

co ma wymiana oleju do wałka ??? rasiak1980,
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Petros 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 19
Skąd: Krosno
Wysłany: 14-10-2008, 10:57   

Morfi napisał/a:
co ma wymiana oleju do wałka ??? rasiak1980,

Mnie się wydaje że Rasiakowi chodziło o MOTO DOCTORA który mógł być wlany wcześniej i wszystko chodziło cichutko.
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 17-10-2008, 18:13   

kilka razy znajomi się nacięli na auta w których silniczek ładnie cichutko chodził.... do pierwszej wymiany oleju później okazywało się że były zalane jakimiś "wynalazkami" i sprzedawane "na ciepło" (dla tych co nie wiedza przychodzisz oglądać auto a silnik jeszcze nie zdążył wystygnąć) tak się robi, polerka karoserii, felgi wyczyszczone kwasem, silnik zalany gęstym minerałem, niedziałające czujniki zmostkowane, jakieś ceramizery w których zbawienne dla silnika działanie nie chce mi się jakoś wierzyć, dodatki do oleju, nie wspominając już o cofaniu licznika, wszystko po to aby auto ładnie wyglądało i chodziło w momencie sprzedaży, później są tego typu niespodzianki ze chce się dla auta lepiej zalewając go dobrym drogim olejem a tu okazuje się ze jest głośniej i gorzej, jedynie pewnym można być przebiegu i stanu silnika kupując całkowicie nowe auto, i odpowiednio o nie dbając jeżeli kupujemy używane nikt nam nie zagwarantuje ze ma przejechane 150 tys może równie dobrze mieć przejechane 400 tys a przy tym przebiegu już wałek i hydro popychacze maja prawo dostać po .... krzywkach, warto podjechać autem i wykonać testy oleju jakim auto jest zalane trwa to moment a jest to kopalnia informacji.

[ Dodano: 17-10-2008, 18:43 ]
właśnie zauważyłem że temat był już wałkowany zobaczcie co napisał lighthamer link podzielam jego opinie
 
 
Moomin 
Mitsumaniak


Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1205
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-10-2008, 19:34   

Cytat:
jedynie pewnym można być przebiegu i stanu silnika kupując całkowicie nowe auto


Nawet tego nie można być pewnym. Były afery gdzie dealerzy sprzedawali odpicowane używki jako nówki - chyba Skody to dotyczyło. A i czytałem o różnych naprawach, najczęściej blacharskich, jakie "nowe" auto zaliczyło po wypadkach w transporcie.

Cytat:

właśnie zauważyłem że temat był już wałkowany zobaczcie co napisał lighthamer link podzielam jego opinie


Ja chyba też mogę się przychylić do opinii Lighthammera. Wymieniłem wszystkie popychacze i stukanie sporo ucichło, ale całkowicie nie ustało. Na szczęście słychać je tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu znika. Ponadto, mechanik, który mi to robił (były pracownik ASO i mechanik klubowy) mówił, że żadnej gwarancji, że przestanie klepać nie ma bo robili takie wymiany w samochodach na gwarancji i też to niewiele dawało.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 25-10-2008, 22:09   Re: GDI Carisma

kylo111 napisał/a:

Co mam zrobić z tym Hydraulicznym kasatorem luzu zaworowego bo mi bardzo nasówa
dzwiękiem metalicznym....

możesz zalać silnik dobrym olejem syntetykiem bądź pół syntetykiem ja w swoim miałem ten sam problem zalałem go valvoline vr1 10W-60 jest znacznie ciszej ale jeszcze olej świeży musi się trochę "przegryźć"
 
 
kylo111
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2008, 23:57   

dzięki za odpowiedzi ale w dalszym ciągu nie wiem co mi tak nasówa
najprawdopodobniej to jakiś zawór a nie popychacze co może być z tymi zaworami
rozregulowały sie czy co? przypominam że mam cari z 2001 r same się regulują.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 04-11-2008, 09:38   

najlepiej porownaj z czymś ten metaliczny dźwięk. możesz już mieć do wymiany hydro popychacze, albo zjechana krzywkę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.