 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Problem ze sterownikiem (ECU) |
Autor |
Wiadomość |
raf456
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse
Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 1 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 06-11-2008, 21:06 [1G 90-94] Problem ze sterownikiem (ECU)
|
|
|
Witam wszystkich. Zapisałem się na Wasze forum, bo to chyba ostatnie miejsce gdzie mogę znaleźć pomoc. Mam problem z Eclipsem - z tego co zdążyłem wyczytać na chyba wszystkich forach Mitsubishi - dość częsty. Na zimno nie zbiera obrotów, po nagrzaniu objaw częściowo ustępuje. Eclipse ogólnie w dobrym stanie technicznym, wszystkie możliwości typu zapłon, nieszczelny dolot czy ciśnienie paliwa wykluczyłem. Samochód ma założoną sekwencję STAG 200 - na gazie problem nie występuje. Zostaje centrala. Kondensatory wymieniłem dla przyzwoitości chociaż nie były ani wylane ani nawet spuchnięte. Na podstawionym sterowniku z Eagle Talona chodzi normalnie. Chciałem jeszcze sprawdzić przepływomierz ale okazało się, że Talon ma na 6 pinów a Eclipse 7. Co dziwne - Talon na tej uwalonej centrali z Eclipsa zbiera obroty ale dużo wolniej, jakby mu nie wyprzedzało odpowiednio zapłonu. Centrale mają inne numery, Talon jest 3 lata starszy, inny przepływ, może dlatego chodzi gorzej - ale nie szarpie. Pytanie do znawców tematu - czy są jakieś inne elementy w centrali - oprócz kondensatorów - które mogą być uszkodzone a są wymienne? Eclipse 2.0 16V bez turbiny, 1994 rok, centrala MD169144 E2T36583. Gdyby ktoś potrzebował mam sterownik z Galanta 2.0 16V z 1993 roku, MD128625 E2T34474 ale też nie zbierał obrotów i dodatkowo chyba ma uszkodzone sterowanie silnikiem krokowym, może komuś kto naprawia te sterowniki przydadzą się jakieś elementy. Pozdrawiam i liczę na pomoc, Rafał. |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 07-11-2008, 20:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 20-12-2008, 15:09
|
|
|
Myślę ze jeszcze nikt nie zabrał się za odpisywanie ponieważ termin "nie zbiera obrotów" jest zbyt obcojęzyczny.
Napisz w czym tkwi problem to z pewnością pomożemy. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
rontsc
Nowy Forumowicz Silesian Nation
Auto: Eclipse 1 g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 5 Skąd: Z.A.B.R.Z.E
|
Wysłany: 23-01-2009, 12:24
|
|
|
W moim przypadku musiałem wymienić cały ecu... kondensatory nie były wylane ani popuchnięte problem tkwił w tym że płytki były popękane ścieżki itp. nienadwało sie to wogóle do użytku po resecie tego komputera na jakis dzien moze dwa było ok ale później objawy wracały spalanie było znacznie większe po wymianie ecu wszystko wróciło do normy ale to tylko mój przypadek. |
_________________ Grupa Przyjaciół i To Są Nasi Bliscy Ch.. Że Niewielu Niepotrzebni Nam Są Wszyscy.... |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2009, 17:36
|
|
|
hehe u mnie jest na odwrót to znaczy na zimnym chodzi normalnie ale jak sie rozgrzeje to jak tylko wrzucę na luz to gaśnie skubaniec nowa sonda nowy silniczek krokowy ecu przeglądałem i niby sprawne myślę czy przepływki nie zmienić a jak to nie da rady to ecu |
|
|
|
 |
|
|