Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
13-12-2009, 13:13
[2.5 TD] wymiana rozrzadu
Autor Wiadomość
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
  Wysłany: 10-11-2008, 17:14   [2.5 TD] wymiana rozrzadu

Witam czy był by ktos zainteresowany foto story wymiany rozrządu w pajero 2.5 td.
Pytam ponieważ przeniosłem sie z forum ford explorer i każdy kto robił coś nowego to wciskał wskazówki dla potomnych.
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2008, 17:47   

W imieniu forumowiczów witam i życzę miłego eksploatowania Pajero I 8)

Z tego co wiem u nas MitsuManiaków na forum niczego sobie nie wciskamy na siłę: jak ktoś chce o coś zapytać to pyta i czeka na odpowiedz :mrgreen:
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 10-11-2008, 21:05   

Również witam w rodzinie Mitsumaniaków :) Co spowodowało że przesiadłeś się na Miśka
? Pozdrówka :)
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 10-11-2008, 21:22   

Explorer to fajny krążownik ale to co mogłem w nim zmotać to zrobiłem i nie bardzo nadawał sie na extrem.
 
 
freebike 
Mitsumaniak


Auto: Pajero I 2,5 DTi 1990
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 32
Skąd: Boguszów-Gorce
Wysłany: 05-03-2009, 18:30   Re: wymiana rozrzadu Pajero I

wajc83 napisał/a:
Witam czy był by ktos zainteresowany foto story wymiany rozrządu w pajero 2.5 td.
Pytam ponieważ przeniosłem sie z forum ford explorer i każdy kto robił coś nowego to wciskał wskazówki dla potomnych.



Witam, jeśli to jeszcze aktualne to interesuje mnie fotostory ;)

Pozdrawiam
 
 
bogdan762
[Usunięty]

Wysłany: 05-03-2009, 22:18   

Witaj :lol: ,mnie także interesuje bo właśnie przymierzam się do wymiany i zawsze to jakaś pomoc,wskazówka :!:
 
 
fotam
[Usunięty]

Wysłany: 21-03-2009, 20:30   

Są te foto story jeszcze dostępne.
Pisałem do Ciebie na priv. ale jakoś nie wyszło :roll:
wajc83 odezwij się, masz te foty czy :butthead: :D
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 24-03-2009, 19:49   

bartek2800 napisał/a:


Z tego co wiem u nas MitsuManiaków na forum niczego sobie nie wciskamy na siłę: jak ktoś chce o coś zapytać to pyta i czeka na odpowiedz :mrgreen:


coś bartek wystraszył chłopaka :biggrin:
 
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 24-03-2009, 20:26   

Sorki koledzy ze sie nie odzywałem ale córeczka mi przyszła na świat i nie miałem czasu.

fotki będą później teraz spis co po kolei trza robic.

1- ściągamy paski klinowe z alternatora i pompy wspomagania
2- odkrecamy obudowe wentylatora
3- odkrecamy wentylator od pompy wody
4- ściągamy obudowę rozrządu dzielona jest na 2 części najpierw góra potem dół.
5- po ściągnięciu plastików mamy dwa paski i dwa napinacze
6- odkręcamy koło pasowe z wału korbowego
7 przykręcamy z powrotem sama nakrętkę byśmy mogli przekręcić silnikiem
8- ustawiamy na znaki paski
9- zmieniamy paski i napinacze
10- montaż w odwrotnej kolejności
11- napięcie paska sprawdzamy na odcinku pompy wtryskowej a wałem korbowym.
pamiętać trza by przekręcić kilka razy silnikiem by ułożywszy pasek.
12 zdjęcie ułożenia pasków rozrządy posiadacie a manuałach.

powodzenia czas na wymianę do godziny


klucze potrzebne

1- 12 lub 13 od poluzowania alternatora
2- 10 do odkrecenia plastików
3- 19 do odkrecenia koła pasowego z wału korbowego
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2009, 20:30   

altmarcin napisał/a:
bartek2800 napisał/a:


Z tego co wiem u nas MitsuManiaków na forum niczego sobie nie wciskamy na siłę: jak ktoś chce o coś zapytać to pyta i czeka na odpowiedz :mrgreen:


coś bartek wystraszył chłopaka :biggrin:


A jednak "ozwał się" :wink:

wajc83 gratulacje dla Ciebie i Twojej niewiasty :D
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 25-03-2009, 11:21   

- dobry opis
- jakiej marki i po ile kupiłeś paski i napinacze?
 
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 25-03-2009, 13:33   

paski contitech, napinacze ruvil-a
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 29-05-2009, 08:24   

A czemu nikt nawet nie wspomniał o wymianie paska wałków wyrównoważających???

Przecież to również niezwykle istotne - pęknięty pasek wałków potrafi wkręcić się w pasek rozrządu :ANAL: i spowodować przestawienie rozrządu lub jego unieruchomienie... co równe jest kaszanie spowodowanej pękniętym paskiem rozrządu.... :axe:
 
 
fotam
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2009, 19:57   

polaff albo ja mam coś ze wzrokiem albo kolega wyraźnie pisze o dwóch paskach :rolleyes:

wajc83 napisał/a:

5- po ściągnięciu plastików mamy dwa paski i dwa napinacze
8- ustawiamy na znaki paski
9- zmieniamy paski i napinacze



Posty najpierw czytamy, potem komentujemy :axe: nie odwrotnie :D
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 06-06-2009, 17:05   

fotam napisał/a:
polaff albo ja mam coś ze wzrokiem albo kolega wyraźnie pisze o dwóch paskach :rolleyes:

wajc83 napisał/a:

5- po ściągnięciu plastików mamy dwa paski i dwa napinacze
8- ustawiamy na znaki paski
9- zmieniamy paski i napinacze



Posty najpierw czytamy, potem komentujemy :axe: nie odwrotnie :D



sorki to może ja mam coś ze wzrokiem :finga: nie wiem jak to sięstało :oops:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.