Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ktora wersja lepsza ??
Autor Wiadomość
kar00l 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9DID/ 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 9
Skąd: Sokółka
Wysłany: 08-02-2014, 18:44   Ktora wersja lepsza ??

Witam Wszystkich mam pytanie odnosnie silnika 1.9 DID ktory lepszy mniej awaryjny i czym sie roznia chodzi mi o 102 km i o 115 km
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 09-02-2014, 16:14   

1.9 DID 102 km 215 Nm
1.9 DID 115 km 265 Nm
Obie jednostki zasilane Bosch EDC 15 C 3 commonrail
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 09-02-2014, 17:35   

różnią się turbiną
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 09-02-2014, 19:44   

ponoc wersja 120 konna tego silnika w renault lagunie uchodziła za awaryjną, turbiny padały. to wszystko ten sam silnik różni się jedynie turbiną.
 
 
ustas 
Mitsumaniak


Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 84
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-02-2014, 13:48   

Nie mam doświadczenia z wersją 115km. Natomiast wersją 102km jeździłem 7 lat i przejechałem 160tyś. km. Żadnej awarii nie miałem.Turbina nie daje oznak zużycia. Auto przy stanie licznika 240tyś zawsze osiągało prędkość fabryczną ,czyli 190km/h (dane z gps). Spalanie do 6.5l miasto (Warszawa), 4.5-6l trasa w zależności od stylu jazdy. Oleju od wymiany do wymiany nie brała nic.Olej catrol magnatec 5w40.Szczerze polecam.
_________________
Tomek
 
 
kar00l 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.9DID/ 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 9
Skąd: Sokółka
Wysłany: 10-02-2014, 17:00   

mam cari 102km z przebiegiem 250k
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 10-02-2014, 23:55   

A ja mam Cari 115KM i lepiej się zbierała niż 105 dlatego ją wziąłem. Spalanie wychodzi praktycznie tak samo więc lepiej mieć więcej mocy.
 
 
ustas 
Mitsumaniak


Auto: Carisma DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 84
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-02-2014, 09:06   

115km wiadomo lepiej się zbiera. Podobno chiptuning na 150km przy zdrowym silniku nie jest problemem. Wersję 102km bezpiecznie można do 130km podciągnąć.A jak turbina ze zmienną geometrią łopatek się spisuje w wersji 115km?
_________________
Tomek
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 11-02-2014, 09:12   

rasiak1980 napisał/a:
ponoc wersja 120 konna tego silnika w renault lagunie uchodziła za awaryjną, turbiny padały. to wszystko ten sam silnik różni się jedynie turbiną.


panewki sie obracaly, wal sie zacieral - wszystko przez interwał wymian oleju 30tys km., w carismie i s/v40 jest 15tys km i wiekszy filtr oleju i nic sie nie dzieje
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 12-02-2014, 15:32   

własnie ostatnio szukałem filtru oleju i katalogowo dobrało mi taki mały, :shock: dosłownie połowa wielkości z carismy GDI ale poszukałem na stronie producentów i kupiłem większy z tymi samymi parametrami, bo spotkałem się z opinią ze własnie lepiej tam większy zakładać. w sumie patrząc na ten katalogowy filtr i interwał wymiany co 30 tyś chciało by się tym filtrem puknąć w głowę takiego konstruktora co to wymyślił :mrgreen:
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 12-02-2014, 16:46   

po volvo s/v40 dobieraj filtr indeksy
Filtron OP538
Knecht OC313
Bosch 0 451 103 260
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Batmanikus 
Mitsumaniak
CHORY ALE NATCHNIONY


Auto: Galant VIII / C5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 530
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 12-02-2014, 17:47   

Tylko nie w intercarsie. Tam się roi od błędów. Zwróciłem im uwagę na kilka błędów, olali mnie i dalej każdy kto chce kupić na przykład filtr do Carismy 1.6 dostanie zupełnie inny...
_________________
www.mOTO-batman.pl - moje przygody nie tylko z motocyklem ;)

Mitsubishi Galant VIII 2.0 LPG (2017-...)
Citroen C5 X Break 2.0 LPG (2016-...)
Chrysler Neon II 2.0 SE LPG (2015-2018)
VW Polo II Coupe LPG (2015-2015†)
Mitsubishi Carisma II 1.6 LPG (2013-2016)
Yamaha TDM 900 (2011-2018 :[ )
Yamaha XJ 600 N (2009-2011)
Opel Vectra A 1.6 (2008-...)
Jawa TS 350 (2008-2009)
 
 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 13-02-2014, 17:52   

moja cari 115 przejechała juz prawie 100000km odkąd ją mam(3,5) roku i wymieniłem tylko zawór upustowy turbiny za 70 zł na allegro a pozatym nie mam żadnych problemów z turbiną i silnikiem więc nie wiem skąd te wszystkie aluzję że padają turbiny a auto ma już prawie 260000 km najechane.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.