Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mały swap
Autor Wiadomość
krecik921 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 16V GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Bolesławiec
  Wysłany: 09-12-2010, 21:58   Mały swap

Czy myśłał ktos kiedyś o włożeniu do Cari I silnika z Galanta 2,0 v6 240KM ? Jeśli tak a może ktoś to nawet zrobił to czy jest to bardzo droga zabawa pomijając same częsci i najważniejsze czy jakieś czesci trzeba dorabiać samemu jakieś mocowania silnika, kryzy zeby to spiąć ze skrzynią?
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2010, 22:11   

tak jak przy kazdym tego rodzaju tematu napisze po raz setny: taniej zmienic auto na mocniejsze.
koszty beda spore, najtaniej wyszloby T4 z S/V40 - jesli ktos tak strasznie kocha cari :)
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 09-12-2010, 22:14   

jesli piszesz o galantowym v6 2.0 to zapewne chodzilo ci o 150 konny silnik a 24 zaworowy :)
2.5 V6 z e88a osiągał 170 koni a był na 2 walkach na glowice. Mocniejszy jest w VR4 ale tam jest biturbo i t zupelnie inna para kaloszy.
Jeszcze w rachube wchodzi 2.0 z mivec z FTO okolo 200KM

Temat SWAPU na teki silnik może być bardzo "drogim".

Pomóc nie pomogłem ale może trochę temat rozjaśnilem
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 09-12-2010, 22:25   

krecik921 napisał/a:
dorabiać samemu jakieś mocowania silnika,


No na pewno nie będzie to plug&play,

koszty takiego zabiegu myślę, że osiągną spokojnie 2 krotną wartość auta ;)
 
 
 
krecik921 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 16V GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 10-12-2010, 16:15   

czyli podsumowując najlepiej t4 ? może to i dobry pomysł ale zawsze marzyła mi się jakaś V pod maską w Cari :D
 
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 10-12-2010, 17:32   

Podobny temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=46228

Możesz być pionierem SWAPując 2,5 V6 do Carismy. Myślę, że uzyskasz na tym forum odpowiednie wsparcie.

Pozdrawiam,
Tomek
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
krecik921 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 16V GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 12
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 10-12-2010, 21:31   

Porozglądałem sie co nie co i niestety ale musze stwierdzić, że V musze odstawić na jakieś bogatsze czasy tymczasowo chyba skupie sie na T4 ale w przyszłosci napewno wróce do tego pomysłu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.