Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] GDI - całkowity brak wolnych obrotów
Autor Wiadomość
olo_krk
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2008, 12:30   [Cari 1.8 GDI] GDI - całkowity brak wolnych obrotów

Witajcie,
Przeglądałem posty i nie znalazłem 100 % podobnego problemu jaki mi się trafił.
Objawy jak niżej:
Auto straciło wolne obroty z dnia na dzień.
Odpala bez problemu lecz natychmiast obroty spadają do zera - silnik gaśnie.
Podtrzymując obroty da się jeździć - zachowuje się normalnie , wkręca się na wysokie obroty, osiągi jak wcześniej lecz każdy postój (korek , światła ) - obroty -> 0.
Jak już się zagrzeje do normalnej temperatury - delikatnie popuszczając pedał gazu, nie bez trudności, udaje się utrzymać obroty (chodzi sam) na poziomie ok. 800 ale po ok. 4 minutach - w momencie kiedy wcześniej lekko podnosił obroty i wracał do tych 800 - teraz od razu gaśnie.
Objawy dodatkowe:
Jak chodzi na wolnych przez te 4 minuty to - daje się słyszeć takie niskie buczenie z okolic akumulatora. Jest na tyle niskie , że nie da się określić skąd dochodzi dokładnie lecz to okolice w trójkącie akumulator-chłodnica- prawa lampa(stojąc z przodu auta). Nagle buczenie zanika -> silnik gaśnie.
Ponadto - podczas jazdy - przyśpieszając słyszę przelewanie się płynu zza środkowej konsoli. Wcześniej tego nie było.
Proszę o pomoc, może ktoś miał coś takiego u siebie.
Olo
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 22-11-2008, 12:53   

na początek sprawdż silniczek krokowy jest przy przepustnicy, przekręć stacyjkę ( nie odpalaj silnika) wsłuchaj się jeżeli usłyszysz terkotanie w okolicy przepustnicy to jest częściowo ok.następnie włącz silnik i odepnij wtyczkę od krokowca sprawdż różnice w pracy silnika jeżeli jej nie ma wykręć krokowy i go przeczyść ---jak to się robi znajdziesz na forum---jeżeli słyszysz przelewanie płynów to sprawdż poziom w chłodnicy w zbiorniku wyrównawczym, następnie sprawdż czujniki temperatury (Są dwa ten większy jest od temp. silnika daje sygnał do kompa, ten mniejszy temp. płynu wskazania na desce rozdzielczej.Na początek tyle-----do roboty(sobota 2 zmiana a niech to)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-11-2008, 13:26   

Przepustnica elektroniczna czy na lince - jeżeli elektroniczna - do regeneracji siłownik, jeżeli na lince, to zgon zaliczył silniczek krokowy....

[ Dodano: 22-11-2008, 13:27 ]
PS. zakładam, że nie jest brudna jak górnik przodkowy
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 23-11-2008, 18:10   

w volvo S, V, z tego co wiem nie ma przepustnicy na linkę
 
 
olo_krk
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2008, 22:03   

Problem rozwiązany, pomogło czyszczenie sitka pompy paliwa WC - syfne paliwo mi się trafiło na Orlenie.
A propos przepustnicy w v40 - są i takie na linkę jak i elektroniczne , u mnie jest linkowa.
Olo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.