Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-09-2007, 13:28
[C50]check engine na stałe, silnik gasnie.
Autor Wiadomość
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 17:36   [C50]check engine na stałe, silnik gasnie.

Mam Colta 1.5 12v. + gaz . Pekl pasek rozrzadu, wymieniono zawory wydechowe, uszczelki paski itp. Po naprawie silnik dzialal bez problemow gotowy do jazdy,
Zgasl na biegu jalowym.
Nie mozna go uruchomic i jak wspomnialem w temacie swieci sie check engine.
W momencie uruchamiania (przekrecony kluczyk w stacyjce w pozycji rozrusznika) odpala i gasnie.
Silnik wkreca sie na obroty ale razem z rozrusznikiem.

Rozlaczalem akumulator na 30 min. nie pomoglo.check nie gasnie
Sprawdzilem bezpieczniki.

wyglada to tak jakby nie bylo zasilania na zaplonie w normalnym polozeniu kluczyka.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2006, 17:41   

Myslę że tu masz odpowiedź -> http://www.mitsubishi-gra...=kondensator%2A
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2006, 18:00   

moja strona WWW - silnik 4G15 się reguluje tak samo jak 4G37; do tego pasuje też opis wymiany kondensatorów (też na mojej WWW) jak i opis jak sprawdzić i interpretować błędy
 
 
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 18:14   

Dziekuje za podpowiedzi.
Jestem elektronikiem to z kondziolkami dam sobie rade.
Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduje sie komp.
colt 91 c52.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2006, 18:20   

Po prawej stronie kabiny przy stopach pasażera na ścianie przy zawiasach drzwi pod tapicerką.

A Twój samochód to C52A ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 18:38   

Tak c52a.
Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna.

Koledzy dziekuje bardzo.
Napisze co bedzie sie dzialo po wymianie. :)

[ Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.

Moze ktos chce odstapic. :)

ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2006, 18:43   

ebola napisał/a:
Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna

Nie ma za co - to bardzo częsty problem.
ebola napisał/a:
Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.

Moze ktos chce odstapic.

ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy

zamieść ogłoszenie w Kupię/Sprzedam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
misiu-bisi
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2006, 20:43   

tak na marginesie-mamy oficjalne potwierdzenie że ROZRZĄD W 4515 12V JEST KOLIZYJNY!!
 
 
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2006, 21:15   

kondensatory wymienione...
Przegrzany rezystor R101 -okolo 16ohm
Uszkodzona dioda D2 - symbol 82T (smd powierzchniowa)

Brak widocznych oznak poprawy. :(

na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....

pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-06-2006, 23:00   

Sugeruję kontakt z Bartkiem. Ma stanowisko naprawcze (własnej produkcji) do ECU i pomaga w razie potrzeby.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-06-2006, 07:57   

ebola napisał/a:
na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....pozdrawiam


do sprawdzenia wszystkie scieżki przy kondensatorach - czy jest przejście z jednej strony płytki na drugą, czy jest przejście do najbliższych punktów lutowniczych przy kondziorach itd. - na wszelkie możliwe sposoby

druga sprawa - zenerka D2 na jaką została wymieniona? (norma to 8.2V)
 
 
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2006, 08:22   

dzieki.
juz widze ze bedzie mi potrzebny schemacik. pocieszajace.

przejscia sa.plyta nie jest wyzarta przez elektrolit
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-06-2006, 08:27   

ostatnio Bartek pokazał mi, co się dzieje jak płytka nie jest wyżarta - idealnie wyglądająca płytka, ze świeżo zmienionymi kondziorami miała na ścieżce drukowanej (między stabilizatorem 5V) kilkanaście omów oporu
 
 
ebola
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2006, 08:33   

rozlany byl tylko C105 ,plytka oczyszczona.
wymienie diode zenera 8,2V
i zobaczymy

jesli masz jakies podpowiedzi to bardzo prosze.
net mam w domu a samochod 15km stad. troche klopotliwe.

[ Dodano: 02-06-2006, 08:38 ]
moj nr 500 143 784
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-06-2006, 09:08   

w ECU naprawianym przez Bartka żaden kondzior nie był rozlany, ścieżki - jak pisałem - idealne, ale tylko z wyglądu

dopóki procesor nie jest padnięty, to walcz o to ECU
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.