Przesunięty przez: Hubeeert 16-09-2007, 13:28 |
[C50]check engine na stałe, silnik gasnie. |
Autor |
Wiadomość |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2006, 17:36 [C50]check engine na stałe, silnik gasnie.
|
|
|
Mam Colta 1.5 12v. + gaz . Pekl pasek rozrzadu, wymieniono zawory wydechowe, uszczelki paski itp. Po naprawie silnik dzialal bez problemow gotowy do jazdy,
Zgasl na biegu jalowym.
Nie mozna go uruchomic i jak wspomnialem w temacie swieci sie check engine.
W momencie uruchamiania (przekrecony kluczyk w stacyjce w pozycji rozrusznika) odpala i gasnie.
Silnik wkreca sie na obroty ale razem z rozrusznikiem.
Rozlaczalem akumulator na 30 min. nie pomoglo.check nie gasnie
Sprawdzilem bezpieczniki.
wyglada to tak jakby nie bylo zasilania na zaplonie w normalnym polozeniu kluczyka. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 13:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2006, 17:41
|
|
|
Myslę że tu masz odpowiedź -> http://www.mitsubishi-gra...=kondensator%2A |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:00
|
|
|
moja strona WWW - silnik 4G15 się reguluje tak samo jak 4G37; do tego pasuje też opis wymiany kondensatorów (też na mojej WWW) jak i opis jak sprawdzić i interpretować błędy |
|
|
|
 |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:14
|
|
|
Dziekuje za podpowiedzi.
Jestem elektronikiem to z kondziolkami dam sobie rade.
Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduje sie komp.
colt 91 c52. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:20
|
|
|
Po prawej stronie kabiny przy stopach pasażera na ścianie przy zawiasach drzwi pod tapicerką.
A Twój samochód to C52A |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:38
|
|
|
Tak c52a.
Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna.
Koledzy dziekuje bardzo.
Napisze co bedzie sie dzialo po wymianie.
[ Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.
Moze ktos chce odstapic.
ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-05-2006, 18:43
|
|
|
ebola napisał/a: | Znalazlem Wielkie dzieki za profesjonalna pomoc diagnostyczna |
Nie ma za co - to bardzo częsty problem.
ebola napisał/a: | Dodano: 31-05-2006, 18:41 ]
A tak przy okazji chce kupic carisme z 96-98 1800 cm3.
Moze ktos chce odstapic.
ofery prosze kierowac na virus_ebola@o2.pl z okolic Legnicy
|
zamieść ogłoszenie w Kupię/Sprzedam |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
misiu-bisi [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2006, 20:43
|
|
|
tak na marginesie-mamy oficjalne potwierdzenie że ROZRZĄD W 4515 12V JEST KOLIZYJNY!! |
|
|
|
 |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2006, 21:15
|
|
|
kondensatory wymienione...
Przegrzany rezystor R101 -okolo 16ohm
Uszkodzona dioda D2 - symbol 82T (smd powierzchniowa)
Brak widocznych oznak poprawy.
na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-06-2006, 23:00
|
|
|
Sugeruję kontakt z Bartkiem. Ma stanowisko naprawcze (własnej produkcji) do ECU i pomaga w razie potrzeby. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 07:57
|
|
|
ebola napisał/a: | na zlaczu diagnostycznym sygnal ciagly....pozdrawiam |
do sprawdzenia wszystkie scieżki przy kondensatorach - czy jest przejście z jednej strony płytki na drugą, czy jest przejście do najbliższych punktów lutowniczych przy kondziorach itd. - na wszelkie możliwe sposoby
druga sprawa - zenerka D2 na jaką została wymieniona? (norma to 8.2V) |
|
|
|
 |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 08:22
|
|
|
dzieki.
juz widze ze bedzie mi potrzebny schemacik. pocieszajace.
przejscia sa.plyta nie jest wyzarta przez elektrolit |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 08:27
|
|
|
ostatnio Bartek pokazał mi, co się dzieje jak płytka nie jest wyżarta - idealnie wyglądająca płytka, ze świeżo zmienionymi kondziorami miała na ścieżce drukowanej (między stabilizatorem 5V) kilkanaście omów oporu |
|
|
|
 |
ebola [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 08:33
|
|
|
rozlany byl tylko C105 ,plytka oczyszczona.
wymienie diode zenera 8,2V
i zobaczymy
jesli masz jakies podpowiedzi to bardzo prosze.
net mam w domu a samochod 15km stad. troche klopotliwe.
[ Dodano: 02-06-2006, 08:38 ]
moj nr 500 143 784 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 09:08
|
|
|
w ECU naprawianym przez Bartka żaden kondzior nie był rozlany, ścieżki - jak pisałem - idealne, ale tylko z wyglądu
dopóki procesor nie jest padnięty, to walcz o to ECU |
|
|
|
 |
|