Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pmóżcie nie chce odpalić 1,8 1990r.
Autor Wiadomość
mentor88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 22-11-2008, 00:16   Pmóżcie nie chce odpalić 1,8 1990r.

Mam problem auto niechce odpalić jak ustawiam wuprzedzenie na 5 stopni a wałek rozrządu aby spotkały się znaczniki ja wykmę swiecę i wsadzę przewody do 1 to rozdzielaczem kiedy nim wolno poruszam mogę wyczajć moment kiedy pojawia się iskra ale kiedy szybko nią poruszę iskra pojawia się po sekundzie a nawet może trochę dłużej. Pomóżcie mi bo już totalnie zgłupiałem. Nie wiem czy to jest normalne a i w jakiej kolejności kable podłączyć dzięku z góry.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-11-2008, 01:03   

1-3-4-2 kolejność odpalania cylindów
Ustaw wszystko na znaki - w dziale downloads masz service manual do swojegi silnika.

Musi być dobrze.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mentor88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 22-11-2008, 09:54   aparat zaplonowy

czy to jest normalne z ta iskra ? dobra a jak ustawic aparat zaplonowy. jak wklada go sie do silnika.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-11-2008, 10:07   

Nie chciałbym być nie miły i w zasadzie chciałem pomóc, bo to akurat silniki w których się orientuje, ale powiem szczerze, po przeczytaniu pierwszego postu kompletnie nie rozumiem o co chodzi ... żadnej gramatyki, przecinków czy czegokolwiek...

Wkładanie do silnika jest banalnie proste, po prostu wkładasz zębatką w stronę głowicy w otwór. Musisz tylko ustawić aparat na znaczniki i wkładać tak, żeby znaczniki na aparacie zapłonowym były na górze.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mentor88 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 6
Skąd: łódź
Wysłany: 22-11-2008, 10:58   jeszcze raz

ustawiam wyprzedzenie 5 kolo rozrzadu znaczniki síe spotykaja wkladam aparat zablokowany pod pinam wszystko i nic iskra jest paliwo itd. w ustaw. jak wyzej kiedy wyjmuje przewod 1 wkładam swiece szybko rusze apapatem na on zaplon to iskra pojawia síe z opozniem ok 1 sekundy.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-11-2008, 16:33   

Zacznij proszę stosować interpunkcję bo ciężko coś zrozumieć z tego co piszesz.
Przede wszystkim Jak znaczniki się spotykają to chyba tłok jest w górnym położeniu więc nie ma wyprzedzenia czyli 0 stopni powinno być. I w takim położeniu wkładasz aparat zapłonowy, dopiero po odpaleniu silnika ustawiasz wyprzedzenie zapłonu.
U mnie przynajmniej tak było jak składałem silnik.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.