Pmóżcie nie chce odpalić 1,8 1990r. |
Autor |
Wiadomość |
mentor88
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 22-11-2008, 00:16 Pmóżcie nie chce odpalić 1,8 1990r.
|
|
|
Mam problem auto niechce odpalić jak ustawiam wuprzedzenie na 5 stopni a wałek rozrządu aby spotkały się znaczniki ja wykmę swiecę i wsadzę przewody do 1 to rozdzielaczem kiedy nim wolno poruszam mogę wyczajć moment kiedy pojawia się iskra ale kiedy szybko nią poruszę iskra pojawia się po sekundzie a nawet może trochę dłużej. Pomóżcie mi bo już totalnie zgłupiałem. Nie wiem czy to jest normalne a i w jakiej kolejności kable podłączyć dzięku z góry. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-11-2008, 01:03
|
|
|
1-3-4-2 kolejność odpalania cylindów
Ustaw wszystko na znaki - w dziale downloads masz service manual do swojegi silnika.
Musi być dobrze. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
mentor88
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 22-11-2008, 09:54 aparat zaplonowy
|
|
|
czy to jest normalne z ta iskra ? dobra a jak ustawic aparat zaplonowy. jak wklada go sie do silnika. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-11-2008, 10:07
|
|
|
Nie chciałbym być nie miły i w zasadzie chciałem pomóc, bo to akurat silniki w których się orientuje, ale powiem szczerze, po przeczytaniu pierwszego postu kompletnie nie rozumiem o co chodzi ... żadnej gramatyki, przecinków czy czegokolwiek...
Wkładanie do silnika jest banalnie proste, po prostu wkładasz zębatką w stronę głowicy w otwór. Musisz tylko ustawić aparat na znaczniki i wkładać tak, żeby znaczniki na aparacie zapłonowym były na górze. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mentor88
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1990r
Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 6 Skąd: łódź
|
Wysłany: 22-11-2008, 10:58 jeszcze raz
|
|
|
ustawiam wyprzedzenie 5 kolo rozrzadu znaczniki síe spotykaja wkladam aparat zablokowany pod pinam wszystko i nic iskra jest paliwo itd. w ustaw. jak wyzej kiedy wyjmuje przewod 1 wkładam swiece szybko rusze apapatem na on zaplon to iskra pojawia síe z opozniem ok 1 sekundy. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-11-2008, 16:33
|
|
|
Zacznij proszę stosować interpunkcję bo ciężko coś zrozumieć z tego co piszesz.
Przede wszystkim Jak znaczniki się spotykają to chyba tłok jest w górnym położeniu więc nie ma wyprzedzenia czyli 0 stopni powinno być. I w takim położeniu wkładasz aparat zapłonowy, dopiero po odpaleniu silnika ustawiasz wyprzedzenie zapłonu.
U mnie przynajmniej tak było jak składałem silnik. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|