Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniki 4g37
Autor Wiadomość
boras
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2008, 09:23   Silniki 4g37

Czym się różnią silniki 4g37, wersja z gaźnikiem od wtrysku? Czy da się przełożyć silnik od wtrysku do samochodu z gaźnikiem?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-11-2008, 17:49   

da sie, ale musisz przy okazji zmienic wiazki elektryczne, wrzucic ECU, chyba tez bak jest inny i na pewno pompa paliwa
nie wiem, jak z licznikiem - powinien byc inny przez inne sterowanie obrotomierzem
 
 
boras
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2008, 18:31   

Chodzi mi o to żeby wymienić sam silnik tak żeby pojazd dalej pozostał gaźnikowcem. Czy do auta da się zamontować silnik 4g37 wywalając wszystko co z wtryskiem związane i wsadzić go w miejsce gażnikowego tak żeby chodził na gaźniku? Czy na przykład jest miejsce w głowicy na pompkę paliwa, aparat zapłonowy itp. osprzęt gaźnikowy? czy kolektory będą pasować, itp?
Czy wystarczy zamienić pokrywę zaworów i podłączyć go do istniejących "gratów"?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-11-2008, 19:21   

glowice musisz miec od gaznikowca - jest inna niz we wtrysku
i nie chodzi tylko o pompe, ale kolektor ssacy, dodatkowe zawory ssace tzw. jet valves..
blok, skrzynia, polosie itd. sa takie same
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-11-2008, 19:22   

Niestety silnik różni się głowicą (na wtryskową nie założysz gaźnika i nie ma podejścia do pompki paliwa) i tłokami (gaźnikowy też ma 2 rodzaje, do różnych głowic)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
boras
[Usunięty]

Wysłany: 11-11-2008, 20:22   

To złe wiadomości :cry: Widziałem zdjęcia tego silnika i wyglądało na to, że otwór na pompę paliwa jest zaślepiony kawałkiem blachy. Z tąd myśl, że może pasować.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-11-2008, 22:46   

Bartek napisał/a:
gaźnikowy też ma 2 rodzaje, do różnych głowic

Wiem coś o tym :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
slonix 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1989 E32A 1.8, gaźnik
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 05:23   Problem z rozpoznaniem modelu silnika

Nabyłem składaka z 96 roku (buda z 89). Silnik był wymieniany, tylko nie wiem czy jest to 4g37, 4g32 czy może jeszcze jakiś inny. Znalazłem tabliczkę, ale nic na niej nie widać nawet po wyczyszczeniu, chyba że to nie ta. Czy ktoś potrafi rozpoznać go ze zdjęcia?
Zdjęcie
Będę wymieniał pod maską sporo części, więc proszę się nie załamywać widokiem :P M.in. muszę mu kupić uszczelkę pod pokrywę zaworów, bo wydaje mi się, że stamtąd jest lekki wyciek.
_________________

 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 09:26   

Hehe :D 4G37 gaźnikowy, podobny do mojego ;P
Jak będziesz z czymś potrzebował pomocy to wal śmiało, znam go na wylot ;p
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-11-2008, 11:51   

Leży u mnie nowa pompa paliwa mechaniczna do niego wraz z uszczelką ori (+ druga pompa używana). Jest i gaźnik używany.
_________________

 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 12:06   

Serek, w jakim stanie masz ten gaźnik ? :D Bo ja mam dwa i żaden nie jest sprawny w pełni :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-11-2008, 12:20   

Mój też nie :D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.