Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ZUPEŁNIE INNE MODELE ;-)
Autor Wiadomość
kordiank2 
Mitsumaniak
MojTytułJestZaDługi

Auto: eclipse 4G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 704
Skąd: Boćki - podlaskie
Wysłany: 19-11-2005, 10:14   ZUPEŁNIE INNE MODELE ;-)

poniżej parę agresywnych innych modeli o niezłych silnikach i niekiepskich osiągach


Opracowany przez konstruktorów Mitsubishi projekt wstępny myśliwca M-70 otrzymał oznaczenie Marynarki Doświadczalny Przechwytujący Samolot Myśliwski 17-Shi Otsu (Typ B) Senden (ang. Navy Experimental 17-Shi Otsu (Type B) Interceptor Fighter Senden - w skrócie J4M1 - i nazwę "Senden" (Błyskająca Błyskawica).
Osiągi
prędkość maksymalna 758 km/h (wg innych źródeł 703 km/h) na wysokości 8000 m
prędkość przelotowa 500 km/h (wg innych źródeł 463 km/h) na wysokości 3000 m
prędkość lądowania 148 km/h
czas wznoszenia na wysokość 8000 m - 10 minut (wg innych źródeł 15 minut)
pułap 11000-12000 m
Napęd: jeden 18-cylindrowy silnik gwiazdowy w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzony powietrzem, typu Mitsubishi MK9D (inaczej Ha-43-41) o mocy maksymalnej 1692 kW (2300 KM), mocy 1397 kW (1900 KM) na wysokości 2000 m i 1213 kW (1650 KM) na wysokości 8000 m, napędzający metalowe 6-łopatowe śmigło pchające o średnicy 3,2 m
Uzbrojenie: jedno stałe działko kalibru 30 mm Typ 5 po prawej stronie przedniej dolnej części kadłuba (z zapasem 100 nabojów), dwa stałe działka kalibru 20 mm Typ 99 po bokach przedniej części kadłuba (z zapasem po 200 nabojów na lufę) oraz dwie lekie bomby o masie po 30 lub 60 kg na zewnętrznych zaczepach pod skrzydłami


Dane taktyczno-techniczne samolotów Mitsubushi Ki-109:
Konstrukcja: dwusilnikowy wielomiejscowy średniopłat wolnonośny z zakrytymi kabinami załogi i trójkołowym chowanym podwoziem z kółkiem ogonowym. Usterzenie klasyczne, wolnonośne. Konstrukcja całkowicie metalowa z płóciennym pokryciem sterów. Zapas paliwa 2152 litry.
Napęd: Ki-109.01, Ki-109-I - dwa 18-cylindrowe silniki gwiazdowe w układzie podwójnej gwiazdy, chłodzone powietrzem, typu Mitsubishi Ha-104 (Armii Typ 4) o mocy startowej po 1397 kW (1900 KM) każdy przy 2450 obr./min, mocy po 1331 kW (1810 KM) na wysokości 2200 m przy 2350 obr./min i po 1184 kW (1610 KM) na wysokości 6100 m przy 2350 obr./min, napędzające metalowe 4-łopatowe śmigła przestawialne o średnicy 3,60 m
Uzbrojenie: jedno stałe działo kalibru 75 mm Typ 88 w przodzie kadłuba (z zapasem 15 nabojów) i jeden ruchomy karabin maszynowy kalibru 12,7 mm Typ 1 (Ho-103) w tylnym (ogonowym) stanowisku strzeleckim na końcu kadłuba
Załoga: 4 osoby (pilot + drugi pilot/ładowniczy działa + radiooperator + strzelec)

większość z latających mitsu znajdziesz TUTAJ

a ten model to kiedyś skleiłem z "małego modelarza"
_________________
taka prawda i lepiej naucz się w zgodzie z nią żyć - zapamiętaj: jest jak jest, nie jak powinno być

DZIEŁA na SZTUKI
 
 
chwalow
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2005, 12:21   silniki

Warto dodać iż Mitsubishi dalej produkuje silniki do samolotów z całkiem niezłymi wynikami.
Większośc silników do autobusów powietrznych boeninga to właśnie turbiny Mitsu.
A o samolotach turbosmigłowych niebęde wspominał gdyż silniki typ:gwiazdy - były poprostu wysmienite.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2005, 12:40   

chwalow napisał/a:
Większośc silników do autobusów powietrznych boeninga to właśnie turbiny Mitsu

A nie Rolls-Royce?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
chwalow
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2005, 12:46   napisałem

napisałem do wiekszosći - oprocz rollsa i Mitsu sa jeszcze inne firmy które produkują turbiny do samolotów boeninga. Mój kolega który pracuje w serwisie boeninga w Dortmundzie stwierdził że najlepszymi turbinami były wlasnie Mitsu który ostatnio jest wypierany przez Rolsa i jeszcze jakas inna firme.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2005, 14:01   

OK chodziło mi o to że byłem zawsze przekonany że to własnie RR jest the best a tu niespodzianka :mrgreen:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2006, 00:07   Re: silniki

chwalow napisał/a:
Warto dodać iż Mitsubishi dalej produkuje silniki do samolotów z całkiem niezłymi wynikami.
Większośc silników do autobusów powietrznych boeninga to właśnie turbiny Mitsu.
A o samolotach turbosmigłowych niebęde wspominał gdyż silniki typ:gwiazdy - były poprostu wysmienite.


Jakieś dziwne wiadomości tu czytam :shock:

Z tego co wiem: głowni producenci silników odrzutowych to:
GE (General Electric)
Pratt & Whitney
Rols Roys

GE rulez: http://www.geae.com/engines/commercial/index.html

W Japonii kooperuje z GE np firma IHI ( http://www.ihi.co.jp/aeroeng/index.html ).
Ale o Mitsubishi silnikach odrzutowych to nie słyszałem never ever. Coś ten Twój kolega zalewał...

[ Dodano: Sob Sty 07, 2006 12:33 am ]
...a tu można się przekonać kto co produkuje w danym kraju:
http://www.aeronautics.ru...ce/Jet_Engines/

[ Dodano: Sob Sty 07, 2006 12:47 am ]
No chyba, że mieliście na mysli turbiny dla energetyki, to tu Mitsubishi ma co pokazać:
http://www.mpshq.com/products_gasturbines.htm
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2006, 20:32   

http://www.mitsubishi.or.jp/e/monitor/0206/NP.html

(mitsu dostarcza części dla GE)

ale jeśli chodzi o same silniki to nawet w amerykańskiej wikipedii nic nie ma na ten temat...
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2006, 22:13   

Coś szczególnie dla Raddexa, ale nie tylko. Mitsubishi produkuje szeroką gamę naprawdę dobrych maszyn poligraficznych. W Polsce stoją bodajże 3 (kiepski przedstawiciel, brak serwisu z prawdziwego zdarzenia - dwóch ludzi, którzy się na tych maszynach znali, odeszło z Grafikusa): jedna w Wawie, jedna w Opolu czy Wrocławiu i trzecia nie pamiętam, gdzie. Zwróćcie uwagę na na Newspaper Offset Presses. Na zdjęciach tego nie widać, ale te maszyny moga mieć po kilka pięter wysokości. Gazetowej Mitsubishi niestety nigdy nie widziałem "na żywo" :cry: Europejscy odbiorcy wolą MAN-a i Harrisa.
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 16-12-2008, 23:25   Najsłynniejszy misiek w powietrzu to A6M Zeke

teraz produkują mutację F16 pod nazwą F2
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 17-12-2008, 02:21   

ja ogladalem chyba wszystkie istniejeace filmy na youtubie o zero i prototypach.... co prawda legenda zero zostala rozgromiona przez hellcata i prototypowa odpowiedz mitsubishi nie doczekala sie dalszego trwania wojny....wsumie to i dobrze.. japonce dopracowali niemiecka technologie, ulepszyli, strach by bylo gdyby niemcy objeli totalne prowadzenie ...
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-12-2008, 13:36   

shovel napisał/a:
japonce dopracowali niemiecka technologie, ulepszyli, strach by bylo gdyby niemcy objeli totalne prowadzenie ...

dawno dawno temu Japońska elektronika (sprzet elektroniczny) była uwazana za szajs tak jak teraz China...
Jednak firmy modelujac sie na niemieckich produktach i ulepszjac je nie tylko dogoniły je jakosciowo ale nawet przegoniły...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 18-12-2008, 20:29   Elektronikę też mieli niczego sobie...

Ja miałem Mitsu Trium i do dziś dnia mile go wspominam.... Fajniutki coś jak Nokia 3310
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.