Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne trzeszczenie z przodu...
Autor Wiadomość
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2008, 10:28   Dziwne trzeszczenie z przodu...

Witam, moze ktos z Was sie z tym spotkał?
Chodzi i dziwne trzeszczenie/skrzypienie z lewej strony, z przodu na nierownosciach, garbach...pojawia sie sporadycznie...
Od pewnego czasu mnie to irytuje i chce ten problem zlikwidowac.
Wahacze sa wszystkie zrobione (regeneracja-Poznań), amory Excel G wymienione 2 lata temu...
Macie jakieś pomysły?:-)
 
 
JacekOlowiak 
Mitsumaniak
madafakir


Auto: Galant 2.0 V6 24v 1996r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 57
Skąd: Starachowice
Wysłany: 01-12-2008, 10:50   

ja mam to samo z tyłu (jeśli chodzi ci o skrzypienie starej szafy) - ale tylko jak jest wilgotno.
"Znawcy" powiadają, że mogą to być jakieś wytłuczone gumy gdzieś przy zawieszeniu.
Mój mechanik powiedział, że nic nie zauważył i wysłał mnie na szarpak żeby tam zobaczyli co stuka i skrzypi. Jeśli będę pierwszy na szarpaku to powiem Ci co to było.
 
 
 
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 01-12-2008, 15:40   

często takie skrzypienie pojawia się w przypadku kiedy sworzeń w wahaczu pracuje bez odpowiedniego smarowania.
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 01-12-2008, 16:49   

Witam.

Mi też skrzypiało tyle, że przy kręceniu kierownicą. W moim przypadku uszkodzony był sworzeń w prostym dolnym wahaczu.
Wymieniłem na nowy (jakiś taiwan czy chiny) i po miesiącu zbierałem koło z ulicy. Podróbka się rozsypała na prostej drodze uszkadzając przy tym błotnik, podłogę i przegub.Na moje szczęście nie było szybkości bo..................... :?

Piszesz, że wahacze masz po regeneracji. Ja bym je dokładnie sprawdził bo nie wiadomo jakie sworznie zamontowali jak je uzdrawiali.


Pozdrawiam.
 
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 01-12-2008, 23:58   

Odnośnie sworznia (kiepskie rozwiazanie z tym naciskiem z góry) to mi nic nie mów-3 miesiace temu mi wyleciał, na szczęscie przy zerowej predkosci...ale skończyło sie to właśnie regeneracją wahacza bo się z prostego zrobił wygięty:-((( Ale to był prawy sworzeń...Z lewej nic sie nie dzialo i bylo sprawdzane, mimo to wkurza to skrzypienie....
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 03-12-2008, 23:06   

Ja swoje wahacze też zregenerowałem tyle, że wysyłałem do szczecina bo tam sprawdzony warsztat. Do poznania mam znacznie bliżej bo ok 70km ale wolałem nie ryzykować.
Najgorsze w tym wszystkim, że tego dolnego, prostego wahacza nie sprawdzisz na szarpakach w warsztacie. Najlepiej podnieś samochód na lewarku tak żeby koło wisiało w powietrzu i szarp za koło góra-dół. Jak bedzie luz napewno wyczujesz.
Ja tem po mojej przygodzie jestem przewrażliwiony na pukncie zawieszenia i jak tylko coś stuknie zaraz ogladam z każdej strony. Jak narazie nie mam sie do czego przyczepić. Po regeneracji zrobiłem już ok 40 tys i zero luzów czy jakichś stuków. Jedyne co, to prawy przegub sie kończy, ale mam już drugi który czeka na wymianę :)
 
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 07-12-2008, 23:51   luzy

Wiadomo że trzeba podnieść i wtedy wszystko wyłazi:-)
Przy okazji sprawdze co w trawie piszczy.
A w Poznaniu myślę ze dobrze regenerują-miałem już robione 4sztuki i żadnych problemów z nimi nie mam.
Jakoś na dniach zmienię płyny ustrojowe w silniku i skrzyni - przy okazji obejrzymy zawieszenie...
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 08-12-2008, 23:29   

Mi lekko mechanizm maski rdzewiał i lekko skrzypiał - miał mały luz i ocierał... Przejedź się po chdziurach z otwartą maską (nie do góry, tylko otwartą z zamka :) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.