Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
trudności z odpalaniem
Autor Wiadomość
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 08:59   trudności z odpalaniem

Wymieniłem filtr paliwa i olej w silniku.
Od tego momentu mam problemy z odpalaniem.
Jak silnik jest zimny, to muszę długo kręcić aby odpalił.
Jak jest gorący i do 15 min po zgaszeniu, to odpala ok.
Jak dłużej postoi ok 1 godz to znowu trudności z odpaleniem.
Tzn rozrusznik kręci a nie odpala.
Po wymianie zrobiłem 1000km i nie poprawiło się.
Moc jest z silnikiem, tylko to odpalanie.
Jakoś się odpowietrza czy co?
Filtr JC Premium.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 30-12-2008, 09:08   

Ostatnio jakoś zimno się zrobiło więc może olej jest za gęsty i dlatego jest problem.

Może zalałeś jakimś badziewnym paliwem?

Wcześniej zawsze palił od 1 razu?
_________________

 
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 09:15   

Wcześniej palił od razu.
Dwa zbiorniki paliwa wyjechane i na dobrych stacjach tankowane
olej 10/w30
Wycieków nie widać, a męczyłem się z uszczelnieniem dolnej rurki.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-12-2008, 09:40   

Moim skromnym zdaniem będziesz miał jakąś nieszczelność w układzie zasilania, podejrzewam że dostaje się gdzieś powietrze i cofa paliwo. Przez co musisz długo kręcić. :) :) :)
Pozdrawiam
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 09:53   

Tak jak pisze kolega wojtas masz nieszczelność w układzie zasilania i jak dłużej postoi to paliwo wraca do baku i zanim napompuje z powrotem do przewodu i filtra to chwilę trzeba pokręcić.Pozostaje ci jeszcze raz odkręcić filtr i zakręcić go , a raczej przewód paliwowy prawidłowo.
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 30-12-2008, 21:06   

co do nieszczelności to mylicie sie Panowie otóż jesli jest nieszczelnośc to przy odpalonym silniku powstałby wyciek ponieważ ciśnienie jest spore i wynosi ok 3 BAR (a może kolega odwrotnie zamontował filterek paliwa ,przeciwny kierunek przepływu?)Chociaż jak odpalisz silnik to sprawdz pod spodem czy nie ma wycieku w sigmach często korodują przewody w szczególnosci tył pojazdu . Sprawdz jeszcze czyjnik temperatury silnika lub po dłuższym postoju przed odpaleniem silnika zdejmij kostke z czujnika ,to silnik weżmie wartość zastępczą i w tedy może odpali .
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3549
Skąd: Gniezno
Wysłany: 30-12-2008, 22:04   

Kolego Krzysius, nie wiemy czy niema wycieków benzyny. Także nieszczelność może wystepować.
Zobacz-filtr paliwa
Pozdrawiam. :) :) :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 01-01-2009, 14:46, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 11:32   

Kolego posłuchaj wojtasa bo wycieku nie będziesz miał że benzyna będzie ci się lała strumieniem tylko prawie niezauważalnie i zaraz paruje, i tyle wystarczy by były objawy jak sam piszesz tym bardziej że nic innego tam nie wymieniałeś.
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 13:50   

A jednak było to zapowietrzenie, bo od wczoraj wszystko jest ok!
Ale długo się odpowietrzał.
A filtra raczej nie idzie inaczej założyć no chyba, że ktoś bardzo się uprze.
Ale zaleta to mniej pali ok 8,5 w trasie, wcześniej 10l.
Pozdrawiam
 
 
krzysius 
Forumowicz

Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 130
Skąd: legnica
Wysłany: 31-12-2008, 14:32   

CO ODPOWIETRZYŁ SIĘ DOPIERO PO WYPALENIU 2 ZBIORNIKÓW PALIWA ? :wink: :!: :?:
 
 
rkasia11
[Usunięty]

Wysłany: 03-01-2009, 12:11   

Na to wygląda, że jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu. Może tak jak w dieslu.
Bo dwa zbiorniki paliwa to długo.
I najlepsze, że nie tracił mocy.
Do tej pory jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.