Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
trudności z odpalaniem |
Autor |
Wiadomość |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 08:59 trudności z odpalaniem
|
|
|
Wymieniłem filtr paliwa i olej w silniku.
Od tego momentu mam problemy z odpalaniem.
Jak silnik jest zimny, to muszę długo kręcić aby odpalił.
Jak jest gorący i do 15 min po zgaszeniu, to odpala ok.
Jak dłużej postoi ok 1 godz to znowu trudności z odpaleniem.
Tzn rozrusznik kręci a nie odpala.
Po wymianie zrobiłem 1000km i nie poprawiło się.
Moc jest z silnikiem, tylko to odpalanie.
Jakoś się odpowietrza czy co?
Filtr JC Premium. |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 30-12-2008, 09:08
|
|
|
Ostatnio jakoś zimno się zrobiło więc może olej jest za gęsty i dlatego jest problem.
Może zalałeś jakimś badziewnym paliwem?
Wcześniej zawsze palił od 1 razu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 09:15
|
|
|
Wcześniej palił od razu.
Dwa zbiorniki paliwa wyjechane i na dobrych stacjach tankowane
olej 10/w30
Wycieków nie widać, a męczyłem się z uszczelnieniem dolnej rurki. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-12-2008, 09:40
|
|
|
Moim skromnym zdaniem będziesz miał jakąś nieszczelność w układzie zasilania, podejrzewam że dostaje się gdzieś powietrze i cofa paliwo. Przez co musisz długo kręcić.
Pozdrawiam |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 30-12-2008, 09:53
|
|
|
Tak jak pisze kolega wojtas masz nieszczelność w układzie zasilania i jak dłużej postoi to paliwo wraca do baku i zanim napompuje z powrotem do przewodu i filtra to chwilę trzeba pokręcić.Pozostaje ci jeszcze raz odkręcić filtr i zakręcić go , a raczej przewód paliwowy prawidłowo. |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 30-12-2008, 21:06
|
|
|
co do nieszczelności to mylicie sie Panowie otóż jesli jest nieszczelnośc to przy odpalonym silniku powstałby wyciek ponieważ ciśnienie jest spore i wynosi ok 3 BAR (a może kolega odwrotnie zamontował filterek paliwa ,przeciwny kierunek przepływu?)Chociaż jak odpalisz silnik to sprawdz pod spodem czy nie ma wycieku w sigmach często korodują przewody w szczególnosci tył pojazdu . Sprawdz jeszcze czyjnik temperatury silnika lub po dłuższym postoju przed odpaleniem silnika zdejmij kostke z czujnika ,to silnik weżmie wartość zastępczą i w tedy może odpali . |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 30-12-2008, 22:04
|
|
|
Kolego Krzysius, nie wiemy czy niema wycieków benzyny. Także nieszczelność może wystepować.
Zobacz-filtr paliwa
Pozdrawiam. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas 01-01-2009, 14:46, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 11:32
|
|
|
Kolego posłuchaj wojtasa bo wycieku nie będziesz miał że benzyna będzie ci się lała strumieniem tylko prawie niezauważalnie i zaraz paruje, i tyle wystarczy by były objawy jak sam piszesz tym bardziej że nic innego tam nie wymieniałeś. |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 13:50
|
|
|
A jednak było to zapowietrzenie, bo od wczoraj wszystko jest ok!
Ale długo się odpowietrzał.
A filtra raczej nie idzie inaczej założyć no chyba, że ktoś bardzo się uprze.
Ale zaleta to mniej pali ok 8,5 w trasie, wcześniej 10l.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
krzysius
Forumowicz
Auto: sigma 3000
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 130 Skąd: legnica
|
Wysłany: 31-12-2008, 14:32
|
|
|
CO ODPOWIETRZYŁ SIĘ DOPIERO PO WYPALENIU 2 ZBIORNIKÓW PALIWA ? |
|
|
|
 |
rkasia11 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-01-2009, 12:11
|
|
|
Na to wygląda, że jest jakiś specjalny sposób odpowietrzania układu. Może tak jak w dieslu.
Bo dwa zbiorniki paliwa to długo.
I najlepsze, że nie tracił mocy.
Do tej pory jest wszystko w porządku.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|