|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Głośniki PIONEER TS-G1303i w drzwiach |
Autor |
Wiadomość |
Likasso [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2008, 14:57 Głośniki PIONEER TS-G1303i w drzwiach
|
|
|
Kupiłem głośniki PIONEER TS-G1303i i zamontowałem je w drzwiach mojego colta CJ0. Odczuwam jednak, że brakuje w nich basu. Jest jakaś możliwość wzmocnienia niskich tonów ? Może jakieś wygłuszenie drzwi ? Nie znam się na tym, jestem zupełnym laikiem w tych sprawach, dlatego każda porada będzie dla mnie bardzo przydatna |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2008, 16:47
|
|
|
podsumowując:
*kupiłeś tandetę
*nie będzie tam basu bo to 13cm
*wytłumienie pomaga jeżeli przetworniki chociaż przenosiłyby najniższe pasmo,
ale i tak poprawne wytłumienie kosztuje 2-5 razy wiecej niż te głosniki |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-12-2008, 17:14
|
|
|
Likasso napisz chociaż jakie radio masz. Podłączyłeś je na przewodach OEM czy nie? Cokolwiek więcej prosimy. |
|
 |
archi_voo
Mitsumaniak electropope

Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 11-03-2009, 00:50 Re: Głośniki PIONEER TS-G1303i w drzwiach
|
|
|
Likasso napisał/a: | Kupiłem głośniki PIONEER TS-G1303i i zamontowałem je w drzwiach mojego colta CJ0. Odczuwam jednak, że brakuje w nich basu. Jest jakaś możliwość wzmocnienia niskich tonów ? Może jakieś wygłuszenie drzwi ? Nie znam się na tym, jestem zupełnym laikiem w tych sprawach, dlatego każda porada będzie dla mnie bardzo przydatna |