[Cari 1.8 GDI] cari GDI nieodpala |
Autor |
Wiadomość |
kenty74
Nowy Forumowicz
Auto: cari GDI "97
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 17-01-2009, 20:20 [Cari 1.8 GDI] cari GDI nieodpala
|
|
|
Przy oddawniu cari do "fachowców" ściągnęłem całe paliwo(no praie całe) z obawy przed jego "wyparowaniem" w warsztacie.No i zaczęły się problemy z uruchomieniem silnika.Nalałem paliwa i nie chce odpalić.Raz mi się udało.Chodziła na wolnych obrotach przez 0 minut ale jak ruszyłem to po 500 metrach zgasła i klops.Nie mogę jej uruchomić.
Doradźcie w czym jest problem. |
_________________ kenty |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2009, 20:30
|
|
|
Może zapowietrzyłeś układ? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 18-01-2009, 00:12
|
|
|
układ paliwowy w gdi sam się odpowietrza są tam dwie pompy jedna podająca paliwo do pompy wysokiego ciśnienia generalnie po wysuszeniu układu paliwowego wystarczy zalać paliwem i powinna odpalić za pierwszym góra drugim razem, pierwsze co to wykasuj błędy z komputera bo na pewno po wysuszeniu układu jeżeli dostał powietrza świeci ci się CE, zalej ze 20 litrów dobrej wachy, jeżeli zassało ci syfy z dna baku to możesz mieć przytkany któryś z filtrów paliwa. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 18-01-2009, 07:00
|
|
|
Widze ufasz zakladowi, do którego oddajesz samochód.
Zabrudziłeś sobie caly układ paliwowy prawdopodobnie.
Takich rzeczy sie nie robi |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
kenty74
Nowy Forumowicz
Auto: cari GDI "97
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 18-01-2009, 10:11
|
|
|
Do spuszczenia paliwa wszysko było OK.Czy mogę wykasować błędy sam i jak ewentualnie mam to zrobić. |
_________________ kenty |
|
|
|
 |
jurekkraków
Forumowicz
Auto: carisma 1,8 gdi 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 97 Skąd: kraków
|
Wysłany: 18-01-2009, 17:05
|
|
|
kenty74 napisał/a: | Do spuszczenia paliwa wszysko było OK.Czy mogę wykasować błędy sam i jak ewentualnie mam to zrobić. |
błędu kolego sam nie wykasujesz tylko aso.W tych silnikach kolego nigdy się nie wyjeżdża paliwa na zero gdyż smok w baku ciągnie praktycznie z samego dna i dlatego zaciągło ci muł z dna baku,a co za tym idzie zasyfiłeś cały układ paliwowy .Najgorsza w tym jest pompa wysokiego ciśnienia.Spróbuj jeszcze kupić specyfik stp do czyszczenia wtrysków benzyny i układu i zalej cała butelkę na 20 litrów dobrej benzyny.Myślę o 30 może 40 procentach sukcesu.opisz nz forum czy pomogło. |
_________________ jurekkraków |
|
|
|
 |
kenty74
Nowy Forumowicz
Auto: cari GDI "97
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 19-01-2009, 13:32
|
|
|
Byłem dziś u elektryka-diagnoza-uszkodzenie czujnika ciśnienia paliwa-tylko gdzie się on znajduje.A może faktycznie zabrudziłem cały układ-wymieniałem niedawno filtr paliwa(ten pod bezpiecznikami)-może wystarczy wymienić filtr. |
_________________ kenty |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 19-01-2009, 14:00
|
|
|
Ściągnij z działu download Workshop Manual i poczytaj rozdział o układzie paliwowym - zapewne znajdziesz tam to czego szukasz. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
kenty74
Nowy Forumowicz
Auto: cari GDI "97
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 19-01-2009, 19:25
|
|
|
Chyle czoła panowie.
Wzięłem pod uwagę wszystkie sugestie , przeanalizowałem je.No i sprawdziłem układ paliwowy od pompki wysokiego ciśnienia do pompki niskiego ciśnienia-efekt-pompka niskiego ciśnienia prawie nie podaje paliwa.Jutro założę nową i zobaczymy co się będzie działo-na pewno pochwalę się wrażeniami.Ale z góry bardzo wielkie dzięki za podpowiedzi. |
_________________ kenty |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 19-01-2009, 22:15
|
|
|
no to prawdopodobnie masz filtr przytkany kilka razy widziałem jakie gluty na dnie baku potrafią siedzieć, smoła, rdza, opiłki, woda, to się tankuje na naszych stacjach, także lepiej się trzymać z daleka od minimalnego poziomu paliwa. |
|
|
|
 |
kenty74
Nowy Forumowicz
Auto: cari GDI "97
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 22-01-2009, 13:29
|
|
|
Obiecałem , że podziele się informasją jeśli misia odpali.Dostałem pompkę niskiego ciśnienia , którą wymieniłem i NIC.Ręce mi opadły.Ale Polak zawsze idzie pod prąd jakby nie było.A teraz usiądźcie.Odłączyłem w skrzynca bezpieczników duży bezpiecznik z rysunkiem kluczyka i podłączyłem go ponownie .Zapipał alarm , przekręciłem rozrusznik i auto pali na dotyk. |
_________________ kenty |
|
|
|
 |
JackD [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 13:36
|
|
|
No to masz jedna nauke więcej. Juz dawno minęły czasy kradziezy paliwa i podmiany części. Teraz all jest dostepne i dlatego proceder ten umarł smiercia naturalna.
Pozdr. |
|
|
|
 |
|