Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupowac czy nie sam juz nie wiem....
Autor Wiadomość
mkzibi 
Forumowicz

Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-12-2008, 12:10   Kupowac czy nie sam juz nie wiem....

Witam!

Właśnie zamierzałem kupić MSW już byłem prawie pewien że kupuję rocznik 1999-2001 czyli najnowsze wydanie MSW z silnikiem 2.4 GDI. Co przeważyło na plus że wybrałem ten samochód? Przeważyły zalety:
1. średniej wielkości wozik - nie za mały jak space star lub zafira ani nie zaduży jak sharan albo galaxy
2. Awaryjność według statystyk na najlepszym poziomie
3. Komputer pokładowy w tym wydaniu jest w każdym pojeździe
3 Ładny wygląd - porostu podoba mi się wozik

No i już miałem na oku dwie propozycje:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6997415 oraz
http://moto.allegro.pl/it...bezwypadek.html

ale kilku "fachowców" zbiło mnie z tropu.

Powiedzieli że podobno:
1. Silniki GDI są do niczego i po 200 tyś to już kupa złomu i ciągle kłopoty.
2. Do GDI nie da się wstawić GAZU. Teraz benzyna staniała ale co będzie dalej to nie wiem a silników diesla MSW nie ma
3. Drogie części i naprawy

Powiedzcie czy rzeczywiście jast tak źle? Warto kupować GDI 2.4 czy tylko i wyłącznie szukać 2.0. Aha i czym się różni silnik ekotek od zwykłego. Jeden ze sprzedawców tych aut z lików wyżej chwali sie ze ma ekoteka.

A może dać se spokój z wydanie III MSW i szukac wersji II z silnikiem disla? Do którego roku występowały wersje II MSW? zależy mi aby samochód był w miare młody najlepiej gdzieś 2000-2001 rocznik.


Niech ktoś poda więcej szczegółów z eksploatacji tego pojazdu bo sam już nie wiem kupić czy nie.
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 05-12-2008, 23:27   

mechaników nie zawsze warto słuchać,najlepiej pytać użytkowników.Ja od siebie jeszcze dużo nie mogę podpowiedzieć ,tylko tyle że auto praktyczne,pakowne i dynamiczne jak na Vana.Minusem jest silnik GDI krótko go mam.ale już nie przypadł mi do gustu.
_________________

 
 
 
mkzibi 
Forumowicz

Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 31
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-12-2008, 08:55   

skull napisał/a:
mechaników nie zawsze warto słuchać,najlepiej pytać użytkowników.Ja od siebie jeszcze dużo nie mogę podpowiedzieć ,tylko tyle że auto praktyczne,pakowne i dynamiczne jak na Vana.Minusem jest silnik GDI krótko go mam.ale już nie przypadł mi do gustu.


Ale napisz coś więcej o tym silniku GDI. Czemu nie przypadł Ci do gustu. Właśnie o tym mi mówili mechanicy że ten silnik jest do niczego.
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 07-12-2008, 00:59   

za dużo nie ma co się rozpisywać bo wszystko o silnikach GDI jest na forum.Po prostu boje się pomyśleć jak zacznie się coś pierdzielić w tym silniku :? Na razie wkurza mnie te cykanie popychaczy hydraulicznych.Jak dla mnie przekombinowana konstrukcja,tego silniczka.
_________________

 
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 10:19   

tak się składa że też się przymierzam do MSW, i zastanawiam się skull co Ci się przydarzyło,może tylko martwisz się na zapas :? ,widzę że teraz mechanicy tną szpeca gadaniem że gdi są słabe jak kiedyś że japończyki są drogie,awaryjne i takie tam bzdety, i szczerze mnie to denerwuje,wszystko co się kręci to się psuje,w ostateczności można się zapisać w kolejkę do Bartka po wymianę na :wink: V6,
poza tym chyba wezmę wersję dla leniwych,a co tam raz się żyje
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 12-01-2009, 12:11   

w moim przypadku jest standardowo walka z popychaczami teraz uciszone Ceramizerem nie wiem na jak długo :? i jeszcze doszło po dłuższym użytkowaniu auta,że żre olej i z tego co już troszkę popytałem i poczytałem,GDI ogólnie lubią oliwę(nie wszystkie).Dlatego boje się jakie jeszcze niespodzianki może szykować ta konstrukcja :wink: O tej przekładce na V6 to podliczając koszta lepiej sprzedać auto i kupić coś innego i nowszego,oczywiście dokładając te pieniążki które trzeba by wydać na przekładkę. Moje zdanie o MSW to Super auto wygodne,ładne jest na czym oko zawiesić :wink: Tylko jeden minus to ten silnik GDI :biggrin:
_________________

 
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 13:19   

no cóż silnik dosyć ważna sprawa heh,fabryczne V6 i samochódzik byłyby rodzynkiem 8) ,przepustnica kończy się po jakimś przebiegu ,czy tak jak się trafi?
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 12-01-2009, 13:22   

hayabusa napisał/a:
przepustnica kończy się po jakimś przebiegu ,czy tak jak się trafi?
Jak się czyści regularnie to chyba się nie kończy :) Polecam tematy o GDi (zwłaszcza w dziale Carisma) dowiecie się jak o to dbać, bo tam jest cała kopalnia wiedzy.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-01-2009, 13:45   

hayabusa napisał/a:
przepustnica kończy się po jakimś przebiegu


Kończy się bez zapowiedzi miałem taką po 40 000 km......regeneracja i dożywotnia gwarancja ;) , ale Wagon ma odporniejszy model na problemy, jak się skończy, zazwyczaj można jechać (nie turlać się 30 km/h)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 17:17   

z tego co pamiętam to dbać trzeba i w C50 :wink: ,tematy o gdi ostatnio młuce...do samego silnika nie ma się co przyczepić właściwie tylko osprzęt,grające zawory to problem wielu samochodów,mały wzmacniacz i zestaw odseparowany na przód załatwi sprawę
a tak na poważnie ,Bartku czy do regeneracji przepustnicy potrzebny jest jakiś zestaw naprawczy ?,można założyć od razu że padnie i zakupić na sta :finga: rt,niech gania w schowku
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-01-2009, 17:26   

hayabusa, jak kto bardzo zapobiegliwy, to można całą przepustnicę ze sobą wozić, zdecydowanie łatwiej wymienić w całości (6 śrub osłona, obejma powietrza, 2 opaski wodne, 4 śruby i przepustnica w ręku - siakieś 15 min. demont/zamont przy użyciu nasadki 10, 12 i szczypiecdo opasek), niż regenerować, zwłaszcza, że technologicznie poprawna regeneracja trwa min. 12 h
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 17:33   

he he no i po problemie ,chlust ceramizera i hajda :P ,rozumiem że regeneracja sprawa skomplikowana,a co z tym pobieraniem oleju?niby dlaczego gdi mają go skwapliwie chłeptać?
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 13-01-2009, 10:23   

ja swoją przepustnicę już czyściłem,była zafajdana oj była :) z tym braniem oleju to też mnie ciekawi jednym użytkownikom GDI ani kapki nie bierze od zmiany do zmiany a innym żre.W serwisie Mitsu pan kierownik powiedział mi że GDI mają tendencje do spalania oleju :?
_________________

 
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 11:08   

może się pan pomylił z oplem?heh,troszke lipa by była bo do lancerkowi oglądam sztylet jak się bardzo nudzę, :P
Jeszcze pytanko z innej beczki / jak ze światełkami,klosze duże siedzi się wysoko powinno być oki,właśnie czytałem o MSS i rewelacji tam nie ma delikatnie mówiąc
poza tym parę dni temu SW powierzchownie oblukałem MS i miał skroploną wodę na wewnętrznej stronie reflektorów,ten typ tak ma,czy była jakaś szkuda niedobra
 
 
skull 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 614
Skąd: Kentaki
Wysłany: 13-01-2009, 16:20   

ja ze swojej strony mogę stwierdzić że oświetlenie jest OK,na pewno lepiej niż w typowej osobówce.Wstawiłem żarówki +30% światła,to nawet na "krótkich" jest super widoczność.Skroplonej wody w kloszach nie mam.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.