Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z układem wydechowym w 4G37.
Autor Wiadomość
Kisiel
[Usunięty]

  Wysłany: 31-05-2006, 18:19   Problem z układem wydechowym w 4G37.

Mam problem z układem wydechowym w moim galancie 4G37 polega on na tym że ciągle pękają mi rury między środkowym a końcowym tłumikiem głównie na zgięciach czy szwach spawałem juz może 2 razy a teraz rura rozsypała mi się kompletnie na zgięciu i zastanawiam się nad wymiana elementu środkowego wydechu ale boje się żeby nie zaczął on mi pękać. Słyszałem że te pękanie jest przez jakieś wibracje ale nie wiem o co chodzi. Pomożcie bo niechce ładować bez sensu kasy. Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-05-2006, 18:25   

Wieszaki są wszystkie na miejscu? Może któryś oberwałeś/sam się oberwał ze starości?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 18:40   

wieszaki wszystkie ok był oberwany jeden przy koncowym tłumiku ale pospawany i wydaje mi sie ze porzadnie.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 31-05-2006, 22:24   

A może jeździsz na gazie ?
_________________

 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2006, 22:29   

No to wymień tą rurę - niektóre zakłady tłumikarskie dorobią ją na giętarce. Komplet - z montażem - ok. 100 zł.
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2006, 22:50   

Serek napisał/a:
A może jeździsz na gazie ?


Nie nie jeźdże na gazie, raczej nie jestem jego zwolennikiem.


A co do wymiany to myslalem nad wymiana czesci srodkowej czyli tej od katalizatora do laczenia za prawym tylnim kolem ale moze z dorobieniem samej rury to nie jest taki glupi pomysl tylko zeby dalej mi nie pekala no nic wymienie rure i zobaczymy jaki bedzie efekt jezeli utrzyma sie 1 mies bez pekania to chyba bedzie dobrze Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-06-2006, 09:22   

ale tłumik się składa z 2 części:
- środkowego z rurą od katalizatora do połowy tego wygięcia nad tylną belką (czyli to koło koła tylnego)
- końcowego z rurą od połowy wygięcia

więc wymiana środkowego i kawałka rury wcale nie musi rozwiązać sprawy
mój tłumik rok temu:





widać miejsce łączenia oraz dziury (po 4 latach na podróbie Purmo) - dziury są dokłanie na fragmencie rury od końcowego tłumika

rok temu cały komplenty układ zmieniłem, ale teraz bym już tylko dorabiał tą rurę, bo właśnie ona głównie pada - sprawdzałem, tłumiki były w miarę ciężkie i nic nie skrobało - jeszcze się nie wypaliły w środku; a koszty dużo niższe - ok. 100 zł (w Gdyni)
 
 
Kisiel
[Usunięty]

Wysłany: 02-06-2006, 16:01   

no mój tłumik ogólnie wygląda lepiej najgorzej że pęka w miejscach na których nie ma korozji fak że na łaczeni środkowej części z końcową wygląda najgorzej jeszcze wczoraj mój wyglądał tak:

ale wczoraj już go pospawałem i zabezpieczyłem troszke srebrzanką wysoko temperaturową a co będzie to się okarze gdy się rozleci kompletnie zamierzam wymienic cały układ od katalizatora do końca.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-06-2006, 13:47   

No u mnie podobnie jak u Darka, z tym że już drugi raz wymieniam tylny tłumik (tym razem będzie z TUV), natomiast katalizator już powiedział Dobranoc ! Kiedy go wyciągneli w zakładzie, z wnętrza wypadła metalowa osłona sondy Lambda :? Poza tym prawie cały był zapchany osadem. Środkowy wymieniałem kilka lat temu, również był dziurawy ale trzyma do dziś.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.