Przesunięty przez: akbi 11-12-2008, 09:24 |
1.8 DOHC zimny nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 10-12-2008, 18:42 1.8 DOHC zimny nie odpala
|
|
|
Witam wszystkich mam lancera 1.8 DOHC na gazie i problem polega na tym że nie chce odpalać na benzynie jak jest zimny, jak odpalę go na gazie to po paru sekundach mogę już przełączyć na benzynę ale i tak wtedy chodzi na bardzo niskich obrotach dopuki się nie rozgrzeje i potem już wszystko ok. gdyby to był gażnik to bym powiedział że ssanie nie działa ale tu na pełnym wtrysku to nie mam pojęcia o co chodzi
może ktoś ma pomysł co to może być i jak to sprawdzić dzięki |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Pawel`85
Forumowicz Lancerniety

Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 295 Skąd: 3 Miasto
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:07
|
|
|
Z ktorego roku masz lancera? z tego co mi wiadomo to CSO nie robili z 1.8l dohc |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 10-12-2008, 19:13
|
|
|
przepraszam umieściłem nie tu gdzie trzeba, można to usunąć? bo silnik jest z 94 |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2008, 11:46
|
|
|
trzeba sprawdzić silnik krokowy i ustawić obroty. Wykręć trochę śrubę na przepustnicy obroty powinny wzrosnąć. Także najlepiej byłoby ją wyczyścić oraz ustawić prawidłowo obroty. Zimy powinien chodzić na podwyższonych obrotach. |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 12-12-2008, 15:08
|
|
|
Jacek C, spróbuj odpalić z lekko przyciśniętym pedałem gazu, tez obstawiam czyszczenie przepustnicy |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 12-12-2008, 17:56
|
|
|
Jak jest zimny to próbowałem go już na wszystkie sposoby i nic objawy są takie że jakby coś tam prubował ale nie zapali, muszę przełączyć na gaz zapalę i po chwili mogę już przełączyć na benzynę będzie chodził ale jak nie dotykam pedału gazu jak tylko nacinę to gaśnie i tak dopuki nie złapie temperatury |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2008, 18:12
|
|
|
Czujnik temperatury. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 12-12-2008, 18:50
|
|
|
a jakie powinien mieć parametry bo jak byłem u elektryka to stwierdził że jest dobry słyszałem że można go sprawdzić zastępując go na próbę jakimś opornikiem tylko nie wiem jakim |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-12-2008, 00:27
|
|
|
Masz to opisane w service manualu do ściągnięciua z działu Downloads - jest tam wszystko łacznie z procedura jak sprawdzić.
Dla usciślenia - Twój samochód to C68A z lat 88-92 czy CB5A z 92-96? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 13-12-2008, 22:28
|
|
|
Myślę że CB5A ponieważ w dowodzie mam rok 94 a za bardzo się nie znam na tych samochodach bo mam go dopiero 4 miesiące i to zupełnie przypadkiem. Dzieki za podpowieć sprubuję coś znaleźć i dam znać o wyniku |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2008, 00:19
|
|
|
Jacek C
1. C6xA
2. CBxA
Który? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 14-12-2008, 17:37
|
|
|
Mój jest ten pierwszy C6xA tyle że hetchback w dowodzie mam wpisane 94 i że nadwozie zmieniane na 92. Poprzedni właściciel twierdzi że go rozbił i taką budę kupił |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-12-2008, 17:46
|
|
|
Czyli masz Lancera C68A 4G67 1.8 16V GTi
Tak czy inaczej ECU do przeglądu. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Jacek C
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 21 Skąd: Wiktorowo
|
Wysłany: 21-12-2008, 17:58
|
|
|
Witam po przerwie. Zrobiłem tak- dorwałem od poprzedniego właściciela drugie ECU [on wymieniał bo ktoś mu powiedział że ma popsuty] wstawiłem go i okazało się że odpalił jak był zimny tyle że muszę trzymać go na obrotach bo inaczej zgaśnie, trochę jakby drżał silnik i dość mocno kopci białym dymem. Ten poprzedni ECU nie widać nic podejrzanego ale tak czy inaczej wymienię kondensatory [są trzy] wg instrukcji Krzyzaka i wstawię go zpowrotem. Mam nadzieję że to rozwiąże moje problemy |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-12-2008, 20:47
|
|
|
Jacek C nauczyłeś silnik trzymania wolnych obrotów? |
|
|
|
 |
|