Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
11-12-2008, 09:24
1.8 DOHC zimny nie odpala
Autor Wiadomość
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 10-12-2008, 18:42   1.8 DOHC zimny nie odpala

Witam wszystkich mam lancera 1.8 DOHC na gazie i problem polega na tym że nie chce odpalać na benzynie jak jest zimny, jak odpalę go na gazie to po paru sekundach mogę już przełączyć na benzynę ale i tak wtedy chodzi na bardzo niskich obrotach dopuki się nie rozgrzeje i potem już wszystko ok. gdyby to był gażnik to bym powiedział że ssanie nie działa ale tu na pełnym wtrysku to nie mam pojęcia o co chodzi
może ktoś ma pomysł co to może być i jak to sprawdzić dzięki
_________________
Jacek
 
 
Pawel`85 
Forumowicz
Lancerniety


Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 295
Skąd: 3 Miasto
Wysłany: 10-12-2008, 19:07   

Z ktorego roku masz lancera? z tego co mi wiadomo to CSO nie robili z 1.8l dohc
_________________
 
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 10-12-2008, 19:13   

przepraszam umieściłem nie tu gdzie trzeba, można to usunąć? bo silnik jest z 94
_________________
Jacek
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2008, 11:46   

trzeba sprawdzić silnik krokowy i ustawić obroty. Wykręć trochę śrubę na przepustnicy obroty powinny wzrosnąć. Także najlepiej byłoby ją wyczyścić oraz ustawić prawidłowo obroty. Zimy powinien chodzić na podwyższonych obrotach.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 12-12-2008, 15:08   

Jacek C, spróbuj odpalić z lekko przyciśniętym pedałem gazu, tez obstawiam czyszczenie przepustnicy
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 12-12-2008, 17:56   

Jak jest zimny to próbowałem go już na wszystkie sposoby i nic objawy są takie że jakby coś tam prubował ale nie zapali, muszę przełączyć na gaz zapalę i po chwili mogę już przełączyć na benzynę będzie chodził ale jak nie dotykam pedału gazu jak tylko nacinę to gaśnie i tak dopuki nie złapie temperatury
_________________
Jacek
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2008, 18:12   

Czujnik temperatury.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 12-12-2008, 18:50   

a jakie powinien mieć parametry bo jak byłem u elektryka to stwierdził że jest dobry słyszałem że można go sprawdzić zastępując go na próbę jakimś opornikiem tylko nie wiem jakim
_________________
Jacek
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-12-2008, 00:27   

Masz to opisane w service manualu do ściągnięciua z działu Downloads - jest tam wszystko łacznie z procedura jak sprawdzić.

Dla usciślenia - Twój samochód to C68A z lat 88-92 czy CB5A z 92-96?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 13-12-2008, 22:28   

Myślę że CB5A ponieważ w dowodzie mam rok 94 a za bardzo się nie znam na tych samochodach bo mam go dopiero 4 miesiące i to zupełnie przypadkiem. Dzieki za podpowieć sprubuję coś znaleźć i dam znać o wyniku
_________________
Jacek
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 00:19   

Jacek C
1. C6xA

2. CBxA


Który? ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 14-12-2008, 17:37   

Mój jest ten pierwszy C6xA tyle że hetchback w dowodzie mam wpisane 94 i że nadwozie zmieniane na 92. Poprzedni właściciel twierdzi że go rozbił i taką budę kupił
_________________
Jacek
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 17:46   

Czyli masz Lancera C68A 4G67 1.8 16V GTi ;-)
Tak czy inaczej ECU do przeglądu.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Jacek C 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 1.8 GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 21
Skąd: Wiktorowo
Wysłany: 21-12-2008, 17:58   

Witam po przerwie. Zrobiłem tak- dorwałem od poprzedniego właściciela drugie ECU [on wymieniał bo ktoś mu powiedział że ma popsuty] wstawiłem go i okazało się że odpalił jak był zimny tyle że muszę trzymać go na obrotach bo inaczej zgaśnie, trochę jakby drżał silnik i dość mocno kopci białym dymem. Ten poprzedni ECU nie widać nic podejrzanego ale tak czy inaczej wymienię kondensatory [są trzy] wg instrukcji Krzyzaka i wstawię go zpowrotem. Mam nadzieję że to rozwiąże moje problemy
_________________
Jacek
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-12-2008, 20:47   

Jacek C nauczyłeś silnik trzymania wolnych obrotów?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.