Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:35
Jak jest z zabezpieczeniem antykorozyjnym w wersji po lifcie
Autor Wiadomość
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2008, 10:23   Jak jest z zabezpieczeniem antykorozyjnym w wersji po lifcie

Witam, jak to jest z rdzewiejacymi tylnymi nadkolami wiemy, zdarzaja się w starszych modelach. W modelach po lifcie pewnie sie jeszcze nie zdarzają bo sa to dosyc młode bryczki, ale czy macie jakieś info że poprawiono zabezpieczenie budy po 1999 roku ????
 
 
Amator Galanta
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2008, 10:28   

Witaj
Mam 2002 rok kombi - na tylnych nadkolach wychodzi rdza.
Na razie jest tylko na wewnętrznych rantach ale jak nie zabezpieczę to pójdzie dalej niestety.
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-12-2008, 22:54   ojej

O cholera Panowie, aż tak źle jest z galami?? czy to tylko wyjątek ???
Dzieki kolego za info.
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 29-12-2008, 23:54   

Rajax napisał/a:
O cholera Panowie, aż tak źle jest z galami?? czy to tylko wyjątek ???


Ujmę to tak: Ci co mieli zabezpieczone od nowości problemów nie mają.... Ci co nie maja to mają rudą.....
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-12-2008, 20:53   

No to oczywiste , mam własnie na mysli użytkowników którzy mają zdrową budę.
Ale to chyba nie z powodu dzwonka u kolegi rdzewieją oba nadkola tylne ???
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 30-12-2008, 21:24   

Rajax napisał/a:
No to oczywiste , mam własnie na mysli użytkowników którzy mają zdrową budę.
Ale to chyba nie z powodu dzwonka u kolegi rdzewieją oba nadkola tylne ???


1. Ja mam zdrowe nadkola (nie wymieniane) - zakonserwowane chyba w Szwajcarji
2. Zdaża się często że rdza zjada te elemnty (jak u kolegi). Z tego co wiem to pod lekierem jest ocynk a z pod spodu go brak i bez konserwacji dzieje się jak się dzieje (podobnie jak na nadkolach - mocowanie kolumn z przodu).
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 10:47   ok

Ok, czyli trzeba tam zaglądać i smarowac botexem:)
Dzieki za uwagi i pozdrawiam.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-12-2008, 11:10   

Rajax napisał/a:
botexem:)

Jak już to bitexem!
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 12:36   Botex

Wiem co piszę- BOTEX !!!!

Cos sie dodaje do Bitexu i jest Botex, lepiej trzyma i jest elastyczniejszy.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 31-12-2008, 15:23   

Rajax napisał/a:
Wiem co piszę- BOTEX !!!!


Teraz narobiło się tych różnych produktów,które nazywają się podobnie.
Podobne nazewnictwo ma na celu"złapanie klienta".

Jak się nie sprawdzi,to można takie rzeczy kupić :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 31-12-2008, 15:30   

Rajax napisał/a:
lepiej trzyma i jest elastyczniejszy.

Możesz nałożyć Tectyl firmy Valvoline , takim środkiem miałam konserwowane podwozie.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 16:22   

Skoro o konserwacjach mowa, to podepnę się z pytaniem.

Otóż, chcę oddać swoje autko na piaskowanie podwozia, po czym sam sobie zakonserwować. I mam tu niewielki problem, bo......nie znalazłem firmy, która podjęła by się piaskowania jeżdżącego, kompletnego auta. Znacie może taką firmę gdzieś w okolicach łodzi, a najlepiej Pabianic, co bym za dużo sie z gołą blachą na podwoziu nie poruszał.
 
 
Rajax 
Nowy Forumowicz

Auto: BMW E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-01-2009, 20:50   

Nie wiem gdzie taka operację mozna zrobić, ale po piaskowaniu to raczej nigdzie nie mozna się ruszyć samochodem bo zardzewieje.
Zwykła blacha potrafi zardzewieć niekonserwowana nawet jak jest wilgoć w powietrzu.
Tak więc jak juz kolega bedze pisakował to od razu na miejscu powinno się zabezpieczyć samochód.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-01-2009, 00:21   

PIaskowanie nie ma sensu.. napchasz drobinek w gumy, amorki itp i bedzie kicha.
Lepiej czyszczenie spodu, pdkład i zabezpieczenie środkiem do konserwacji.
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 03-01-2009, 00:44   

Też uważam że piaskowanie niema sensu.Bałaganu sobie narobisz.Jakiś Ścinacz do lakierów na początek+szczotka druciana i szlifierka kątowa z druciakiem :mrgreen: (co by stara powierzchnie usunąć) . :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.