Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebna mała lekcja
Autor Wiadomość
Tomek Opole 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TDI Long 1998R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Opole
Wysłany: 24-01-2009, 22:03   Potrzebna mała lekcja

Witam wszystkich na tym forum jestem tu pierwszy raz więc wybaczcie moją niewiedze.Tydzień temu kupłem sobie Pajero 2,8 TD z 1998r na skrzynce maualnej szuper select.czy moze mi ktos napisać jak powinno sie załączać napędy w tym autku?czy mozę soboe na reduktorze wbić 4wd w trakcie jazdy bez wciskania sprzęgła i dalej jak najlepiej i najbezpieczniej właćzyć napęd.czy jak rozłaczam napędy to musze cofnąć pare metwów?
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 24-01-2009, 22:21   

Witaj w gronie MitsuManiaków.Tak w skrócie:sprzęgła używaj zawsze nie musisz się cofać aby rozłączył się napęd,w trakcie jazdy możesz włączyć 4 ale bezpiecznie tylko do 60-70km.Na forum jest opisane gdzie i jak używać napędy.Koledzy biegli w kompie na pewno podadzą Ci link do tej strony.Pozdrówka :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-01-2009, 01:23   

Witam nowego kolegę witam
Tomek Opole napisał/a:
więc wybaczcie moją niewiedze
- niewiedzę wybaczamy każdy był kiedyś nowy-ale braku chęci do pogrzebania po forum ...to już nie bardzo :P a to dlatego że na przykład kolega Gene nieźle się napracował żeby stworzyc np.to http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17970 - a to jest całe Twoje pytanie i to na pierwszej stronie :roll: natomiast odpowiadając na pytanie -lewarka od biegów terenowych używa się bez sprzęgła(przynajmniej u mnie tak wchodzą), 4wd wchodzi do około 80 bez zgrzytów-pozostałe włączamy z postoju i używamy tylko w terenie - guzior r/d lock na konsoli przedniej należy po użyciu rozłączyc podobno przez cofnięcie
ps. nie myśl że Cię tu karcę absolutnie nie bo niby dlaczego natomiast czytaj,czytaj,jeszcze raz czytaj na tym forum jest wszystko :mrgreen:
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-01-2009, 07:37   Re: Potrzebna mała lekcja

Tomek Opole napisał/a:
Witam wszystkich na tym forum jestem tu pierwszy raz więc wybaczcie moją niewiedze.Tydzień temu kupłem sobie Pajero 2,8 TD z 1998r na skrzynce maualnej szuper select.czy moze mi ktos napisać jak powinno sie załączać napędy w tym autku?czy mozę soboe na reduktorze wbić 4wd w trakcie jazdy bez wciskania sprzęgła i dalej jak najlepiej i najbezpieczniej właćzyć napęd.czy jak rozłaczam napędy to musze cofnąć pare metwów?

Witaj

Przód możesz zapiać w czasie jazdy i rozpiąć również.
Blokadę miedzy osiową również możesz zapiąć jadąc do 40 km/h jadąc na wprost i rozpiąć również.
Reduktor możesz załączyć w lepiej zatrzymując się. i włączyć również po zatrzymaniu.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 25-01-2009, 11:53   

Jedyne co mogę dodać (bo wszyscy mnie ubiegli, a to mój ulubiony temat :evil: ) to 4HLc (blokada między osiowego) można włączać do 100km/h, a reduktor tylko stojąc
 
 
Tomek Opole 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2,8 TDI Long 1998R.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 14
Skąd: Opole
Wysłany: 25-01-2009, 12:23   

Wielkie dzięki chłopaki za fachową pomoc zastosuje sie do wszystkich wskazówek.Fktycznie na tym forum jest wszystko mam całą niedziele do poczytania i mam nadziej ze poznam to autko od dechy do dechy. jescze raz dzięki i pozdrawiam! życząc szerokich dróg i idealnej przyczepności.
 
 
 
mjut 
Nowy Forumowicz
Twierdza Chełmno


Auto: Pajero 2.3 '86
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Chełmno
Wysłany: 27-04-2009, 22:47   

Witam. Podłączam się do tematu. Mam ogromną prośbę o kontakt z kimś kto coś wie o Pajero I 2.3TD. Moje gg: 8236093
_________________
www.twierdzachelmno.com
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2009, 07:03   

Spójrz tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=29490
I tu masz opis Easy Select: http://forum.mitsumaniaki...p=269915#269915
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.