Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
gorąca gasnie
Autor Wiadomość
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 13:31   gorąca gasnie

Witam, no i wymyślił już ktoś coś ? bo mi już ręce opadają, jak zimna pali jak się rozgrzeje to gaśnie, auto przemierzone czujniki też podają prawidłowe parametry a auto nie działa :(
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 15:45   

Podaj więcej informacji. Benzyna?, gaz?, sekwencja?, zwykły?, co sprawdziłeś?, jak sprawdziłeś?, czym sprawdziłeś?, Kiedy gaśnie?, jak stoi?, jedzie?, podczas hamowania?, po prostu więcej szczegółów. :) :) :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 15:54   

Jaki GAZ :butthead: nigdy w życiu, gaz to w kuchni :mrgreen: , jak se rozgrzeje przecież napisałem, nie ważne czy stoi czy jedzie, łapie temp. i finito. W poniedziałek był Dominik z komputerem wszystko OK, mierzył wszystkie czujniki z osobna, rozebrał pół samochodu i wszystko pokazuje prawidłowe parametry a działać nie chce no i o co kamon ??
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 17:11   

Napisałeś w poście ‘ Sigma 12V gaśnie’, że wyskakiwał ci błąd 24. Ja postawiłbym na wadliwie działający silniczek krokowy, co zrobisz twoja sprawa. W manualu jest trochę na ten temat. :shock:

PS. Pytając: Kiedy gaśnie? Nie miałem na myśli temperatury. :roll:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 08-01-2009, 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 17:21   

wojtas021180 napisał/a:
Napisałeś w poście ‘ Sigma 12V gaśnie’, że wyskakiwał ci błąd 24. Ja wymieniłbym silniczek krokowy, co zrobisz twoja sprawa. W manualu jest trochę na ten temat. :shock:

PS. Pytając: Kiedy gaśnie? Nie miałem na myśli temperatury. :roll:

Krokowy jest ok, nie on jest przyczyną odpowiada generalnie za wolne obroty a te też nie mają znaczenia czy auto chodzi czy nie, wolne czy wysokie łapie temp. i ma mnie w du..
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 17:47   

Dobra jeśli silniczek jest ok. To w przepustnicy jest jeszcze taki ala termostat (Fast idle air Valle), który też ma wpływ na przelot powietrza przez przepustnice.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 17:57   

No i ??
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 18:07   

Jeśli nie działa poprawnie może oszukiwać pozostałe czujniki, przez co wysyłają one błędne informacje do ECU, a komputer znowu źle przekazuje informacje dalej np. do wtrysków. Dodam że to są tylko moje przypuszczenia.

Przykładowo: Na zimnym jest ok. bo płyn jest zimny. Gdy się płyn rozgrzeje, ten ala termostat powinien zadziałać, ale jest zepsuty i dalej puszcza powietrze tak jak by był zimny. W rezultacie proporcje powietrza są zachwiane i silnik gaśnie.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 08-01-2009, 18:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 18:16   

No dobrze, tyle to się domyślam, ale chodzi mi o to jak mam go sprawdzić, jakieś wartości pomiarowe? :lol:
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 18:24   

Podejrzewam, że bez zdemontowania przepustnicy tego nie zrobisz. Jeśli działa on na zasadzie termostatu to jest to dość proste. Wystarczy zalać go wrzącą wodą i zobaczyć czy się uchla, lub zamyka.
O tym ustroństwie mówię: (Fast idle air Valle)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 08-01-2009, 19:01, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Herdi
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 18:27   

no może i racja ale wtedy na wysokich nie powinien gasnąć bo przecież przepustnica jest otwarta baaardzo szeroko więc i mieszanki leci dość, nie wiem nie znam sie ale tak mi się wydaje.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 18:39   

No właśnie złe proporcje: powietrza i paliwa. np: za dużo powietrza za mało paliwa. Albo na odwrót.

Ja też się nie znam. :D
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 20:01   

wojtas021180, jak Twoje problemy z Sigmą?
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3552
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-01-2009, 20:40   

Pojechałem do gazowników. Przedstawiłem problem, a oni :shock: takie oczy. Usłyszałem tylko: musi pan zostawić autko na dwa dni to się zobaczy. Osobiście jestem nieufny dla osób, na których się raz zawiodłem, i powiedziałem dziękuje. Podniosłem obroty na 900 i problem spadania poniżej 500 ustał (teraz spadają na 700). Wiem, że to nie rozwiązało problemu, ale na razie musi wystarczyć. Jak będę miał trochę czasu podjadę z miśkiem do innych gazowników, polecanych przez znajomych. :) :) :)
PS Zobaczymy co oni powiedzą? :wink: Sorki za OT :D
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
jaceksu25
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 22:40   

Jak podniosłeś obroty? Zmierzam do tego, czy nie pojawiły się Tobie teraz problemy z falowaniem na benzynie ( z wiadomych względów :wink: )...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.