| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| uwagi po 100 tyś ;) |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | kylly [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2009, 15:46   uwagi po 100 tyś ;) |   
 |  
               | 
 |  
               | - jedyna naprawdę dokuczliwa sprawa to wyciszenie niestety do bani...(podobno w "nowszej wersji jest już lepsze:) i to "cholerne piszczenie" tylnego fotela do którego już przywykłem, poza tym przetarta guma na antence  , dawne już pożegnanie z gumą podobno chroniącą zderzak....i żeby nie 2 x stłuczka plus x wypadek byłoby całkiem nieźle pozdr.
 ps. na przeglądzie wyszło zapocenie amortyzatorów ale po wizycie na stacji i delikatnych badaniach jak stwierdził lekko podchmielony fachowiec następne 100 można śmiało zrobić
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | 4g63colt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2009, 16:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | I to właśnie jest Mitsu,w VW trzeba by już zawias robić a do zatoczki silnika nie da się ręki włożyć żeby nie była cała wysmarowana w cieknącym oleju. Bardzo lubię gdy do mojej pracy przyjedzie mitsu z 100-200 tysięcy i jest suchutkie jak by dopiero z fabryki wyjechało,o niemieckich autach tego nie mogę powiedzieć.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Misiek :)   Mitsumaniak
 Pan Misio
 
  
 Auto: Galant EA5A
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 01 Lip 2008
 Posty: 2954
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2009, 19:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja dodam, że wsteczny czasem zgrzyta i nie wchodzi, przynajmnie przy silniku 1,1. 
 [ Dodano: 19-09-2009, 20:14 ]
 Dodam, że dla poldkozłoma 100k km to bardzo dużo..., większość żywota (chodzi mi o zadbany egzemplarz)
 |  
				| _________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
 05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
 07.2008-08.2010 Colt CA4A
 09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
 04.2011-03.2019 Sir Lancelot  CS9A V6 6A13
 03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
 06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
 01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
 08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
 03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
 09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Koyocik   Mitsumaniak
 Kuba
 
  
 Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 23 Sty 2009
 Posty: 631
 Skąd: BB
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2009, 19:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Misiek  napisał/a: |  	  | Dodam, że dla poldkozłoma 100k km to bardzo dużo..., większość żywota (chodzi mi o zadbany egzemplarz) | 
 
 Se wypraszam. Pelonem 1,6GLi wykonałem 250 000km na gazie. Bez remontu głównego i większych problemów. To nie były złe samochody, tylko bardzo przestarzałe i wymagające odpowiedniego traktowania.
 |  
				| _________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" -  Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
 Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
 "All is hardcore when made with love"
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Misiek :)   Mitsumaniak
 Pan Misio
 
  
 Auto: Galant EA5A
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 01 Lip 2008
 Posty: 2954
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2009, 21:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Koyocik napisał/a: |  	  | wymagające odpowiedniego traktowania. | 
 no właśnie, a nie każdy posiadacz poldka dopsz podchosził.
 Gratuluje przebiegu. Ale zobacz, ze dla większości tych aut 150k km to koniec żywota
 |  
				| _________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
 05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
 07.2008-08.2010 Colt CA4A
 09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
 04.2011-03.2019 Sir Lancelot  CS9A V6 6A13
 03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
 06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
 01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
 08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
 03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
 09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |