 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
gaśnie mi silnik pompa paliwa |
Autor |
Wiadomość |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 08:02 gaśnie mi silnik pompa paliwa
|
|
|
auto nie dostawało beznyny więc sprawdziłem pompe, wymontowałem silniczek podłączyłem do akumulatora i wszytsko chodzi, wymieniłem filtr paliwa i auto odpaliło, przejechałem jakieś 50km i auto znów zgasło, była noc więc z braku pomysłu uderzyłem kluczem w klapke ochronną pompy paliwa i auto odpaliło, stało całą noc i rano też bezproblemu odpaliło co to może być , pompa????????
jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode??? |
Ostatnio zmieniony przez cocoo24 12-02-2009, 19:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 10-02-2009, 08:16
|
|
|
Może napisz jaki dokładnie masz silnik w tej Cari. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 08:52
|
|
|
1.6 16v 90ps 1996r |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 10-02-2009, 09:37
|
|
|
Cytat: | jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode??? |
ngk bkr6e-11 |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 10:06
|
|
|
ok dzięki a co z gaśnięciem silnika??????? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-02-2009, 11:54
|
|
|
cocoo24, może po prostu jakieś kabelki nie stykają, gdzieś się może styk poluzował do pompy. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 12:35
|
|
|
no własnie w silniczku od pompy, jeden styk jest w plastykowej obudowie +, drugi jest bez obudowy, czy on musi być dolutowany?????? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-02-2009, 15:49
|
|
|
Pewnie powinien być jakoś przytwierdzony, przeważnie są na wsuwki |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 17:37
|
|
|
ide wymontowac pompe jeszcze raz zobacze co jest, podłącze sam silniczek pod aku i zobacze jak naparza ps. dzownie do handlarza i chce 180 zł za pompe używaną a nowa 190 haha
[ Dodano: 10-02-2009, 19:21 ]
mam przyczyne, to jest wina pompy, wymontwałem silniczek i po przyłożeniu do akumulatora działa, wyczyściłem wszystkie styki, i włożyłem pompe spowrotem , silnik odpalił. Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie????? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-02-2009, 22:47
|
|
|
jak masz zabrudzone styki, albo przetarte kabelki to tak |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2009, 23:03
|
|
|
cocoo24 napisał/a: | Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie????? |
tak jest mozliwe, czasami pompa sie "zawiesza"
poruszenie jej/ zmiana płaszczyzny/wstrząs mogą ją zarówno zatrzymać
jak i załączyć gdy jest uszkodzona
miałem przypadek (nie w cari) raz działała raz nie,
u mnie wymiana pomogła, u ciebie upewnij sie jeszcze, że to nei wina braku styku gdzieś
aha i ważne, jak sprawdzasz ją podpinając na krótko
nie może pracować "na sucho" bez paliwa bo sie zatrze,
w benzynie przy oparach znów ryzyko,
nie pamietam co stosowaliśmy do testów, ale była to chyba ropa
choć nic sobie nie dam uciąć... |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 11-02-2009, 00:01
|
|
|
Nie musisz przeciez pompy wyciagac aby ja sprawdzic od tego masz zlacze pod maska aby spiac do plusa i na sluch mozesz sprawdzic czy dziala. Czarna wtyczka z jednym kabelkiem przy grodzi.
Sprawdz ten post http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32446 |
|
|
|
 |
cocoo24 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-02-2009, 11:22
|
|
|
wyczyściłem styki, przejechałem jakieś 20km i auto znów sie zatrzymało, nie chciała odpalić, postałem z 20 minut i odpaliła na strzała, jutro zmieniam pompe na nową, ta sie zawiesza,
[ Dodano: 12-02-2009, 19:15 ]
zmieniłem pompe, ale kupiłem wg katalogu i okazało sie ze kupiona pompa jest krótsza, od tej co miałem, i teraz moje pytanie, czy nic sie nie stanie jak zamontowąłem krótszą która nie sięga do samego dna tej puszk i niema sitka? |
|
|
|
 |
|
|