Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
gaśnie mi silnik pompa paliwa
Autor Wiadomość
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 08:02   gaśnie mi silnik pompa paliwa

auto nie dostawało beznyny więc sprawdziłem pompe, wymontowałem silniczek podłączyłem do akumulatora i wszytsko chodzi, wymieniłem filtr paliwa i auto odpaliło, przejechałem jakieś 50km i auto znów zgasło, była noc więc z braku pomysłu uderzyłem kluczem w klapke ochronną pompy paliwa i auto odpaliło, stało całą noc i rano też bezproblemu odpaliło co to może być , pompa????????

jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode???
Ostatnio zmieniony przez cocoo24 12-02-2009, 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 10-02-2009, 08:16   

Może napisz jaki dokładnie masz silnik w tej Cari.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 08:52   

1.6 16v 90ps 1996r
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 10-02-2009, 09:37   

Cytat:
jakie świece mam założyć ngk na 1 elektrode???


ngk bkr6e-11
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 10:06   

ok dzięki a co z gaśnięciem silnika???????
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-02-2009, 11:54   

cocoo24, może po prostu jakieś kabelki nie stykają, gdzieś się może styk poluzował do pompy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 12:35   

no własnie w silniczku od pompy, jeden styk jest w plastykowej obudowie +, drugi jest bez obudowy, czy on musi być dolutowany??????
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-02-2009, 15:49   

Pewnie powinien być jakoś przytwierdzony, przeważnie są na wsuwki :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 17:37   

ide wymontowac pompe jeszcze raz zobacze co jest, podłącze sam silniczek pod aku i zobacze jak naparza ps. dzownie do handlarza i chce 180 zł za pompe używaną a nowa 190 haha

[ Dodano: 10-02-2009, 19:21 ]
mam przyczyne, to jest wina pompy, wymontwałem silniczek i po przyłożeniu do akumulatora działa, wyczyściłem wszystkie styki, i włożyłem pompe spowrotem , silnik odpalił. Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie?????
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-02-2009, 22:47   

jak masz zabrudzone styki, albo przetarte kabelki to tak :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 10-02-2009, 23:03   

cocoo24 napisał/a:
Czy możliwe ze raz pompa działa a raz nie?????


tak jest mozliwe, czasami pompa sie "zawiesza"
poruszenie jej/ zmiana płaszczyzny/wstrząs mogą ją zarówno zatrzymać
jak i załączyć gdy jest uszkodzona

miałem przypadek (nie w cari) raz działała raz nie,
u mnie wymiana pomogła, u ciebie upewnij sie jeszcze, że to nei wina braku styku gdzieś

aha i ważne, jak sprawdzasz ją podpinając na krótko
nie może pracować "na sucho" bez paliwa bo sie zatrze,
w benzynie przy oparach znów ryzyko,
nie pamietam co stosowaliśmy do testów, ale była to chyba ropa
choć nic sobie nie dam uciąć...
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 11-02-2009, 00:01   

Nie musisz przeciez pompy wyciagac aby ja sprawdzic od tego masz zlacze pod maska aby spiac do plusa i na sluch mozesz sprawdzic czy dziala. Czarna wtyczka z jednym kabelkiem przy grodzi.
Sprawdz ten post http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32446
 
 
cocoo24
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2009, 11:22   

wyczyściłem styki, przejechałem jakieś 20km i auto znów sie zatrzymało, nie chciała odpalić, postałem z 20 minut i odpaliła na strzała, jutro zmieniam pompe na nową, ta sie zawiesza,

[ Dodano: 12-02-2009, 19:15 ]
zmieniłem pompe, ale kupiłem wg katalogu i okazało sie ze kupiona pompa jest krótsza, od tej co miałem, i teraz moje pytanie, czy nic sie nie stanie jak zamontowąłem krótszą która nie sięga do samego dna tej puszk i niema sitka?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.