Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] co sie stanie gdy tego nie wymienie!!??
Autor Wiadomość
kornel 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi `99
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: bristol, AVON
  Wysłany: 05-01-2009, 12:27   [Cari 1.8 GDI] co sie stanie gdy tego nie wymienie!!??

co moze sie stac i po jakim czasie jezeli bede dalej jezdzil z zepsutym popychaczem lub dwoma????
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-01-2009, 23:18   

Nic. Będzie poprostu klepać co jakiś czas.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
kornel 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi `99
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: bristol, AVON
Wysłany: 06-01-2009, 08:55   

dzieki
 
 
Maryush80 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: wieruszów
Wysłany: 07-01-2009, 16:08   

Klepanie zaworu moze spowodowac wypalenie zaworu i gniazda oraz ze w3zgledu na duzy luz uszkodzenie krzywki walka rozrzadu.
 
 
carisek 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 6
Skąd: opole
Wysłany: 09-01-2009, 17:30   

Witam moim zdaniem klepanie zaworu przy duzym luzie nie spowoduje jego wypalenia bo zawór i tak bedzie zamkniety , natomiast moze zostac wypalony gdy luz bedzie za mały i w momęcie zapłonu bedzie minimalnie otwarty tzn nie bedzie dociśnięty do gniazda zaworowego. Z uszkodzeniem krzywki wałka sie zgodze. Pozdro.
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 09-01-2009, 18:16   

cykanie w silniku wywołuje luz miedzy popychaczem i krzywką
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
kornel 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi `99
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: bristol, AVON
Wysłany: 12-01-2009, 11:27   

dzieki,tylko,jak pytalem na forum czy wymieniac popychacze kazdy mowi,zeby sie nie przejmowac i jezdzic,bo to normalne te stuki??? :!:
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2009, 15:42   

kornel napisał/a:
dzieki,tylko,jak pytalem na forum czy wymieniac popychacze kazdy mowi,zeby sie nie przejmowac i jezdzic,bo to normalne te stuki??? :!:


no normalne to raczej nie jest. Ale wiekszosc osób boryka sie z tym problemem i tak naprawde to nie ma na to 100% lekarstwa , jak wymienisz te popychacze na nowe to i tak isnieje ryzyko ze po bardzo krótkim czasie znowu beda walic. jedni wymieniaj olej inni leja ceramizer tak naprawde to chyba najlepiej to olac bo i tak bedzie walic :)
 
 
kornel 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi `99
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: bristol, AVON
Wysłany: 12-01-2009, 21:17   

no wlasnie 2 m-ce temu wymienilem. moze faktycznie to olac.wazne,ze wala tak samo od 2-miesiecy :P
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-01-2009, 21:51   

Ja wyminiłem i mam cisze. wiem ze galant to trochę inne zjawisko, normalnie u mnie jeden miał wżery ale nadal trzymał cisneinie a jednak cykał. Stuki sa wynikiem zbytniego luzu który niejest kasowany odpowiednio a co za tymm idzie trzonki zaworów dostaja strzały.
Moze oprócz wymiany popychaczy oleju trzeba sie przjrzeć kanalikom lub zaworkowi w pompie i wtedy problem znika na zawsze.
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kornel 
Forumowicz

Auto: carisma 1.8gdi `99
Kraj/Country: UK
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: bristol, AVON
Wysłany: 12-01-2009, 22:33   

wielkie dzieki :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.