 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Siłownik przepustnicy 1.8 GDI przepustnica elektromagnetyczn |
Autor |
Wiadomość |
zolwikp1983
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 1999 po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-01-2010, 16:14 Siłownik przepustnicy 1.8 GDI przepustnica elektromagnetyczn
|
|
|
Witam,
Po podłączeniu komputera pokazuje się błąd sterowania przepustnicą, miga ciągle kontrolka CE, auto nie reaguje na pedał gazu, przepustnica przy przekręceniu zapłonu otweira sie i po 1 sekundzie zamyka, wyczytałem, na innych postach, że to siłownik przepustnicy.
Mam pytanie jak się to naprawia i ile kosztuje? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 20-01-2010, 18:54
|
|
|
zolwikp1983, trezba rozebrac przepustnice i tam jest taki magnes ktory zapewne się odkleil, tutaj masz to fajnie zobrazowane http://www.autodata.ru/ef...akh/gdi_etv.htm |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
zolwikp1983
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 1999 po lifcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 20-01-2010, 19:27
|
|
|
dzięki za pomoc, ale już odkręcałem przepustnicę i magnes jest sklejony, tzn, ma 2 pęknięcia ale nie rusza się i nie okręca się wokół śruby regulującej otwarcie i zamknięcie przepustnicy. 2 krople kleju w kolorze czerwonym trzymające magnes są nienaruszone. Może te pęknięcia powodują "jakieś małe anomalie"
czy ta śruba z tym magnesem to jest własnie siłownik?
u mnie wygląda to jak na zdjęciu nr 5 na podanej w linku stronie
http://www.autodata.ru/it...idt=65&idn=1139
[ Dodano: 01-02-2010, 08:00 ]
jednak nikt mi nie był w stanie pomóc:( dziękuję za wszystkie porady
kupiłem używana przepustnicę z GDI 2001r za 100zł i teraz wszystko działa pięknie, nawet lepiej trzymają się obroty niż wcześniej |
|
|
|
 |
|
|