Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłączenie radia do Lancera IV który kabel od czego?
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 10-01-2009, 21:15   Podłączenie radia do Lancera IV który kabel od czego?

Witam,
Chce podłączyć radio i nowo zrobić na nowo kostki iso. Prosze o pomoc, który kabel(kolor) jest od czego? Najbardziej zależy mi na identyfikacji masy.

W przypadku jeżeli che żeby radio grało na postoju z wyłączonym silnikiem, co zrobić z kabel ingition??
Prosze o pomoc
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 10-01-2009, 22:56   

A może wystarczy odpowiednia przejściówka, są dostępne w różnych rodzajach.
_________________
E33 1991
EA5W 1997
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 10-01-2009, 23:34   

Niestety kostki zostały obcięte, teraz aby móc zrobić iso potrzebuje informacje który kabel do czego jest.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
white90 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 2G 96 i 99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 608
Skąd: Koronowo
Wysłany: 11-01-2009, 11:41   

napisz jakie kolory masz albo zrob zdjecie
_________________
Eclipse 2g MIVEC AWD
Skyline R33 sedan
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 11-01-2009, 14:50   

Na elektrodzie widziałem opis podłączeń do różnych marek samochodów.
Ja nie chcę przypadkiem wprowadzić w błąd z kolorami bo u mnie mogą być inaczej jak w Lancerku. :?:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 11-01-2009, 15:25   

mouseman, weź zwykły multimetr, zapnij się gdzieś do masy (np. zapalniczka), i zacznij mierzyć najpierw napięcie (V):
1) bez przekręcania klucza powinno być 12V (Batt) na którymś z kabli,
2) po przekręceniu klucza ACC kolejne 12V (Ignition)

Teraz przestaw miernik na symbol diody lub ustaw na pomiar oporności (Ω). Jeśli zapiszczy (na diodzie) lub pokaże się 0 (zero, na Ω) masz masę.
Kable głośnikowe rozpoznasz po kolorach lub tak samo jak masę. Jeśli zapiszczy lub pokaże 0 po podłączeniu końcówek miernika do kabla przy głośniku i w konsoli to jeden + lub - głośnika masz odnaleziony.

Pozostaje jeszcze kabel do wysuwania/wsuwania anteny. Jest on w kostce ISO zaznaczony na niebiesko lub niebiesko-biało. Pokaże się na nim 12V po włączeniu radia. Może on służyć do włączania wzmaka.

Jeśli chcesz, żeby radio grało na postoju bez przekręconego klucza, kabel "ignition" i "batt" zapinasz do kabla na którym jest 12V bez przekręconej stacyjki.

Mam nadzieję, że to trochę wyklaruje sprawę. Jeśli będziesz miał wątpliwości wal na GG lub PW :biggrin:
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 15-01-2009, 13:11   

Witam,
tak też sobie poradze z podłączeniem radia. Idąc dalej myślałem o zamontowaniu tego zestawu na przód:
http://www.allegro.pl/ite..._wf_tweete.html

jak umiejscowić te tweetery w w tych trójkącikach od lusterek? czy wiecie gdzie kupić gotowe formy?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-01-2009, 15:32   

mouseman, gotowych forem nie ma. Jeśli chcesz montować tweetery w trójkątach od szyb to będziesz musiał zrobić to samemu. Na forach car audio jest 54 352 431 porad jak to zrobić ;) :arrow: http://www.audiocar.pl/forum/forum.html

Polecam inny zestaw. Nie warto oszczędzać na takim sprzęcie. No chyba, że gotówka mocno cię ogranicza.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 15-01-2009, 20:18   

londolut, prosze doradz co w fabrycznych miejscach można dać, aby było ok przy fabrycznych kablach?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 15-01-2009, 21:37   

londolut napisał/a:
Jeśli chcesz, żeby radio grało na postoju bez przekręconego klucza, kabel "ignition" i "batt" zapinasz do kabla na którym jest 12V bez przekręconej stacyjki.


A tego szczerze nie polecam, gdyż jak masz słaby akumulator to rano Ci nie odpali, przerabiałem to ostatnio, szukałem wszędzie i okazało się, że radio mi wpitala prąd na postoju. Ogólnie dopuszczalny pobór prądu na postoju wynosi 0,02A, ja miałem 0,20-0,35A i rano lub po 8 godzinach jak mój escort stał na parkingu w pracy to musiałem prąd pożyczać.
_________________
Gość Zobacz Mój Galant EA5A :) "Niebieski Delfinek"


 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 15-01-2009, 21:48   

MacFly, ja mam tak już 1,5 roku zrobione i pali od kopa ;)
mouseman napisał/a:
londolut, prosze doradz co w fabrycznych miejscach można dać, aby było ok przy fabrycznych kablach?
Nie wiem jak wyglądają fabryczne miejsca w C6x Wiem tylko, że jeśli chcesz robić zestaw odseparowany to polecam wytłumione drzwi.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 15-01-2009, 21:52   

londolut napisał/a:
MacFly, ja mam tak już 1,5 roku zrobione i pali od kopa ;)


londolut, ja miałem tak 2 lata i aku który też miał dwa lata i latem miałem problemy z alternatorem, więc trochę sobie dobiłem aku ;) ale właśnie na początku grudnia zaczął mi wpitalać prąd, a teraz mam luz. Mój też palił elegancko :D

A druga sprawa teraz nawet nie mam czasu aby posiedzieć w aucie i posłuchać muzy, więc mam pod kluczyk :)
_________________
Gość Zobacz Mój Galant EA5A :) "Niebieski Delfinek"


 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-01-2009, 22:21   

Panowie,
ciekawa sprawa przez 8 lat miałem podłączone radio bez masy, znaczy się za masę robiła antena. To dlatego też pewnie poprzednie radio przygasało przy wyłączonym silniku.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.