schemat i działanie blokady tylnego mostu R/D lock pajero91 |
Autor |
Wiadomość |
pati82
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Gru 2008 Posty: 20 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 24-01-2009, 11:53 schemat i działanie blokady tylnego mostu R/D lock pajero91
|
|
|
Witam,mam pytanie jak w temacie.Interesuje mnie schemat i działanie blokady tylnego mostu R/D lock uruchamianej za pomocą powietrza.Jeśli ktoś z Was jest w stanie udzielić mi informacji, będę bardzo wdzięczna |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 24-01-2009, 12:40
|
|
|
Z tej stronki
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3449
pobierz sobie plik z pojarki 93
Jak go rozpakujesz, otwórz z kolei plik "drive axle rear non integral"
Już samo to powinno Ci coś naświetlić sytuację.
Tłumaczył co i jak nie będę, bo mam blade pojęcie (wiem, że dzwonią, ale nie wiem w którym kościele ) i nie ma sensu bym Cię wprowadzał w błąd. Niech się mądrzejsi wypowiedzą to i ja skorzystam |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
pati82
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Gru 2008 Posty: 20 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 24-01-2009, 13:15
|
|
|
Faktycznie,wszystko tam jest.Nie wiem jakim cudem to przeoczyłam .Dziękuję za naprowadzenie na właściwy trop |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2009, 19:52
|
|
|
Blokada tylnego dyfra służy do tego aby oba koła np. w błocie, śniegu miały taką samą moc oraz prędkość - ograniczanie uślizgu. Używa się jej bodajże do 20km/h, a załącza najlepiej gdy się stoi lub powolutku toczy |
|
|
|
 |
pati82
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 91/subaru legacy 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 20 Gru 2008 Posty: 20 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 24-01-2009, 20:05
|
|
|
tak to wiem, nie chodziło mi o działanie w praktyce tylko technicznie,tzn. powietrze tam wpada i co dalej, do tego potrzebny był schemacik,który udało się odnaleźć |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 24-01-2009, 21:45
|
|
|
schemaciku nie mam ale postaram się wytłumaczyć-tak jak tłumaczyli mi ostatnio w warsztacie:sprężone powietrze o ciśnieniu 12(?) atm.uruchamia siłownik który włącza dodatkowe tryby tak aby moment obrotowy był przekazywany na obie półosie taki sam czyli aby oba koła kręciły się z taką samą siłą i prędkością w tym samym kierunku. Tak na marginesie to w moim Miśku nie mam blokady a zainstalowanie właśnie pneumatycznej blokady to koszt w granicach 2500zł Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to w Japan Car(oglądałem tam taką blokadę) powinni mieć schemat lub lepiej wytłumaczą. Pozdrówka
Aby Ci ułatwić zobacz
http://www.infosamochody...._roznicowy.html |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
|