Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie przyjemny przypadek z GT
Autor Wiadomość
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-01-2009, 16:02   Nie przyjemny przypadek z GT

Witam, dwa miesiące temu kupiłem sobie 3000GT w wersji SL manual 5 biegów, rocznik 95.
Wczoraj zmieniałem olej, wszystko ładnie pieknie, aż do wieczora, gdy troszke mocno go przygazowałem i nagle coś mi "pękło w silniku" od razu zapaliła się kontrolka z akumulatorem, hamulcem ręcznym no i coolant system warning light(po prawej stronie na samym dole...) okazało się że jeden pasek od alternatora-chyba się w ogóle nie kręci przez co akumulator się nie ładuje.
Moje pytanie brzmi:
1) ile taki pasek może kosztować bo w necie patrze ceny rzedu 50 zł ale nie wiem czy one są prawdziwe....
2) jakie to mogło pociągnąć za sobą konsekwencję? (dlaczego teraz przy każdym odpaleniu pojawia się kontrolka od hamulca ręcznego i od tego chłodzenia silnika?)
3) oprócz rozrządu co jeszcze musze wymienić w GT aby się w nim pełni cieszyć no i na co zwracać uwagę
3) na zimnym mam problem z odpaleniem, tzn: po nocy jak chce go odpalić to muszę tak dwa trzy razy probować zanim się zakręci, potem już cały dzien ładnie odpala... ocb?

Pozdrawiam i proszę o wszystkie wskazówki,
zdaje sobie sprawę że kupiłem "fajny samochód za małe pieniądze" ale chce go odpicować i cieszyć się nim bo samochód jest po prostu piękny:)

[ Dodano: 26-01-2009, 18:54 ]
Dziś dałem samochód do mechanika, okazalo się że jedna rolka tam przy pasku od alternatora się w ogóle nie kręci a jedna lata jak psu jajca. Dodatkowo coś się oderwało
(bo jeszcze sami nie wiemy co) i zaje***o mi w tylnie koła, efekt? skrzywiona tarcza w lewym tylnim kole. (tarcze i klocki do wymiany).

Także ku przestrodze jeśli komuś piszczy jakiś pasek w silniczku to niech nie robi głupoty i nie przekłada tego "na za tydzien" tylko w trybie JUŻ do mechanika...
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 29-01-2009, 22:25   

problem z odpaleniem na zimnym to chyba w wiekszosci przypadkow wina starych kabli, swiec, kopulki i palca rozruchowego..... wymiana w 95 % przypadkow pomaga :)
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.