słaby ręczny |
Autor |
Wiadomość |
zarzys
Nowy Forumowicz
Auto: lancer kombi 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 25-01-2009, 20:50 słaby ręczny
|
|
|
mam pytanko jak podciągnąć ręczny w lancer kombi 2003r
[ Dodano: 23-02-2009, 19:44 ]
Koledzy może ktoś podpowie jak podciągnąć ręczny , zaglądałem od spodu i nie mam pojęciak jak do tego sie zabrać. czy trzeba rozebrać połowe tapicerki w kabinie czy jest jakiś sposób ? serdeczne dzięki za pomoc. |
|
|
|
 |
Jacek Jabłoński [Usunięty]
|
Wysłany: 25-02-2009, 22:57
|
|
|
Hej zarzys musisz zdjąć tylne koła.Przy szpilkach będzie okrągła gumowa zaślepka,trzeba ją wudłubać wkrętakiem.Następnie bierzesz do ręki płaski wkrętak,i obracając piastą,świecąc przy tym latarką w ten otwór szukasz takiej małej zębatki(dolna część),Następnie przy pomocy tego wkrętaka kręcisz ową zębatką do czasu aż stanie,po czy odpuszczasz dwa zęby spowrotem,i ręczny masz jak nowy.Powodzenia. |
|
|
|
 |
zarzys
Nowy Forumowicz
Auto: lancer kombi 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 12 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-02-2009, 13:28
|
|
|
serdeczne dzieki za pomoc .pozdrwaiam |
|
|
|
 |
B0RYS
Forumowicz
Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2014, 16:24
|
|
|
Czy w CS0 jest regulacja naciągu/długości linki przy dźwigni hamulca ręcznego? Jak się do niej zabrać, gdy ręczny łapie zbyt wysoko? |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-01-2014, 16:37
|
|
|
Jest tam śrubka do podciągnięcia, ale ciężko się do niej dostać bez rozmontowania tunelu środkowego (podobno się da). Można odkręcić tylne koła i tam wyciągnąć gumkę i śrubokrętem podciągnąć regulator. |
|
|
|
 |
B0RYS
Forumowicz
Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 02-01-2014, 17:09
|
|
|
Niby tak, ale jak łapią równo tylko wysoko wolałbym tu, bo tam mogą mi się rozjechać strony. |
|
|
|
 |
cefaloid
Forumowicz
Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Maj 2010 Posty: 388 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-01-2014, 12:37
|
|
|
krzychu napisał/a: | Jest tam śrubka do podciągnięcia, ale ciężko się do niej dostać bez rozmontowania tunelu środkowego (podobno się da). |
Ale przecież rozmontowanie tego tunelu to są 2 śrubki w schowku po czym podnosimy plastik tunelu do góry i tyle. W okolicach drążka zmiany biegów jest na 2 spinkach które łatwo schodzą.
Natomiast nie można tam wyregulować linek prawa - lewa. Można podciągnąć całość już w rączce ręcznego (widać śrubkę w lewym górnym rogu):
 |
|
|
|
 |
B0RYS
Forumowicz
Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Paź 2012 Posty: 93 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-01-2014, 16:24
|
|
|
Dzięki za rady. Spróbuję się tam dobrać, zobaczę jak duża jest regulacja. Jak nie to trzeba grzebać przy tarczach. |
|
|
|
 |
|