Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
08-02-2009, 03:48
[E39A 4WD 2.0T] ABS tool
Autor Wiadomość
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2009, 20:30   [E39A 4WD 2.0T] ABS tool

witam niewiem gdzie znalesc program do diagnozy absu wiec pisze tutaj bo mam tylko "data loger" a tam nie mam mozliwosci sprawdzenia absu moze ktos wie skad mam wziasc program, bo aso 100 zl chca za podpiecie kompa
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 01-02-2009, 21:54   

Ja mam KTS-a i LUNCHA, obydwa sie nie łączą z ABS-em. Ale z kompem od silnika bez problemu... Mitsu jest wybredny pod względem oprogramowania, więc kto wie, czy nie będziesz musiał sie wykosztować...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2009, 14:47   

świeci się kontrolka ABS-u? Co się dzieje?
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 18:05   

...swieci swieci dzialalo do czasu peknietego lozyska z tylu z lewej strony wtedy spilowalo czujnik i pierscien
kupilem cala zwrotnice z piasta czujnikiem abs , tyle ze czujnik mial obcieta wtyczke wiec przylutowalem stara i niedzialalo sprawdzalem jak w manualu rezystancje i brak przy zamontowanym czujniku, po wyciagnieciu go jest rezystancja po zamontowaniu brak dla przykladu na prawym kole z zamontowanym czujnikiem na wtyczce jest prawidlowa rezystancja i niewiem co jest, nowego czujnika niekupie napewno kosztuje 2200zł ASO
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2009, 19:57   

co pokazał błąd ABS ?
Zwrotnica zastępcza z E39A? E38A? a może ze zwykłego Galanta?
Manual pokazuje połączenie czujników kół z kompem ABS-u za pomocą wtyczek dwu przewodowych. Pozostaje sprawdzenie samego czujnika oraz połączenia z kompem ABS-u tych dwóch przewodów. Poczytam manual i zobaczymy co piszą.
_________________

 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 20:15   

zwrotnica orginalna uzywana z e39a bledu nieznam bo wlasnie niemam jak sprawdzic niemam programu
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 21:39   

nie ma co sprawdzać skoro wczesniej dzialało. Czujnik musi wykazywac opór jak nie to jest do wymiany. Z tymi czujnikami jest taki problem ze od uszkodzenia izolacji przewodu utlenia sie miedz i to na dosc znacznych odcinkach od uszkodzenia. Jak nie bedzie oporu obcinaj po kawałku przewód az do czujnika jak nie pomoze wyrzuc go. Jak opór jest to kwestia odległosci od tarczy albo samej tarczy, np ja mam troche skrzywioną piaste po wymianie lozyska przez popredniego wlasciciela i tarcza ma bicie osiowe.
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 08-02-2009, 22:53   

.... po wyciagnieciu brak jakiegokolwiek oporu na pinach i przy zraciu do masy zero reakcji
i gdzie ja teraz czujnik znajde:((((((((((((( nielubie jak cos niedziała:((((
 
 
michu_872 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 342
Skąd: Fałkowo k. Gniezna
Wysłany: 12-02-2009, 09:08   

czujniki gdzieś chyba miałem na zbyciu. musze poszukać...
_________________
Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2009, 17:33   

oo to poszukaj, a czy ma znaczenie czy to bedzie lewy czy prawy dla samego kompa absu bo wizualnie to chyba takie same sa przy mocowaniu czujnika tylko przy mocowaniu wtyczki ta blasza z odwrotnej strony jest
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2009, 22:31   

tak naprawde wany jest tylko opór cewki, a i tak podejrzewam ze tolerancje +-10% komp zaakceptuje, ale to tylko podejrzenia. Swoj czulnik mierzyles odrazu na wyjsciu z odcietym kablem? Tam wychodzą z niego dwa twarde piny. Bo ten czujnik nie moze sie spalic, albo musialo zetrzec albo pęknieta obudowa i zgnił wewnątrz. Sprawdź go dokładnie moze da sie go uratowac.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.