Przesunięty przez: Hubeeert 08-02-2009, 03:48 |
[E39A 4WD 2.0T] ABS tool |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2009, 20:30 [E39A 4WD 2.0T] ABS tool
|
|
|
witam niewiem gdzie znalesc program do diagnozy absu wiec pisze tutaj bo mam tylko "data loger" a tam nie mam mozliwosci sprawdzenia absu moze ktos wie skad mam wziasc program, bo aso 100 zl chca za podpiecie kompa |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 01-02-2009, 21:54
|
|
|
Ja mam KTS-a i LUNCHA, obydwa sie nie łączą z ABS-em. Ale z kompem od silnika bez problemu... Mitsu jest wybredny pod względem oprogramowania, więc kto wie, czy nie będziesz musiał sie wykosztować... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-02-2009, 14:47
|
|
|
świeci się kontrolka ABS-u? Co się dzieje? |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2009, 18:05
|
|
|
...swieci swieci dzialalo do czasu peknietego lozyska z tylu z lewej strony wtedy spilowalo czujnik i pierscien
kupilem cala zwrotnice z piasta czujnikiem abs , tyle ze czujnik mial obcieta wtyczke wiec przylutowalem stara i niedzialalo sprawdzalem jak w manualu rezystancje i brak przy zamontowanym czujniku, po wyciagnieciu go jest rezystancja po zamontowaniu brak dla przykladu na prawym kole z zamontowanym czujnikiem na wtyczce jest prawidlowa rezystancja i niewiem co jest, nowego czujnika niekupie napewno kosztuje 2200zł ASO |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 05-02-2009, 19:57
|
|
|
co pokazał błąd ABS ?
Zwrotnica zastępcza z E39A? E38A? a może ze zwykłego Galanta?
Manual pokazuje połączenie czujników kół z kompem ABS-u za pomocą wtyczek dwu przewodowych. Pozostaje sprawdzenie samego czujnika oraz połączenia z kompem ABS-u tych dwóch przewodów. Poczytam manual i zobaczymy co piszą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2009, 20:15
|
|
|
zwrotnica orginalna uzywana z e39a bledu nieznam bo wlasnie niemam jak sprawdzic niemam programu |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 05-02-2009, 21:39
|
|
|
nie ma co sprawdzać skoro wczesniej dzialało. Czujnik musi wykazywac opór jak nie to jest do wymiany. Z tymi czujnikami jest taki problem ze od uszkodzenia izolacji przewodu utlenia sie miedz i to na dosc znacznych odcinkach od uszkodzenia. Jak nie bedzie oporu obcinaj po kawałku przewód az do czujnika jak nie pomoze wyrzuc go. Jak opór jest to kwestia odległosci od tarczy albo samej tarczy, np ja mam troche skrzywioną piaste po wymianie lozyska przez popredniego wlasciciela i tarcza ma bicie osiowe. |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2009, 22:53
|
|
|
.... po wyciagnieciu brak jakiegokolwiek oporu na pinach i przy zraciu do masy zero reakcji
i gdzie ja teraz czujnik znajde:((((((((((((( nielubie jak cos niedziała:(((( |
|
|
|
 |
michu_872
Mitsumaniak

Auto: Galant E39a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Posty: 342 Skąd: Fałkowo k. Gniezna
|
Wysłany: 12-02-2009, 09:08
|
|
|
czujniki gdzieś chyba miałem na zbyciu. musze poszukać... |
_________________ Galant E39a & Polski Fiat 2000DOHC 72r (czeka na natchnienie).
BMW E36 - "Brzydula"
 |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2009, 17:33
|
|
|
oo to poszukaj, a czy ma znaczenie czy to bedzie lewy czy prawy dla samego kompa absu bo wizualnie to chyba takie same sa przy mocowaniu czujnika tylko przy mocowaniu wtyczki ta blasza z odwrotnej strony jest |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 12-02-2009, 22:31
|
|
|
tak naprawde wany jest tylko opór cewki, a i tak podejrzewam ze tolerancje +-10% komp zaakceptuje, ale to tylko podejrzenia. Swoj czulnik mierzyles odrazu na wyjsciu z odcietym kablem? Tam wychodzą z niego dwa twarde piny. Bo ten czujnik nie moze sie spalic, albo musialo zetrzec albo pęknieta obudowa i zgnił wewnątrz. Sprawdź go dokładnie moze da sie go uratowac. |
|
|
|
 |
|