| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| pomiar czujnika temp. zasysanego powietrza |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Hagi   Forumowicz
 
 Auto: carisma gdi 99 po lifcie
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Maj 2009
 Posty: 57
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-07-2010, 18:25   pomiar czujnika temp. zasysanego powietrza |   
 |  
               | 
 |  
               | Wracam do swojego problemu z gasnięciem silnika na zimnym przy wysokiej temp. na zewnątrz.Blad 89 czyli przeplywka albo pompa.Pomierzylem parametry przeplywki i dwa czujniki masy powietrza i ciśnienia atmosferycznego wygladają ok.Pewnosci nie mam co do czujnika temp zewnętrznej.Serwis manual podaje,ze przy 20°C ma byc od 2,3-3,0 kΩ u mnie przy temp 26°C bylo 1,8kΩ natomiast przy 80°C ma byc 0,3-0,42kΩ.Rozgrzalem silnik i pomiar wyniósł 1,0kΩ.pytanie czy taki pomiar jest miarodajny?Po za tym na wtyczce zasilającej dla tych czujników ma byc 4,8-5,2V.U mnie pierwsze dwa czujniki ok 5V a 6pin od czujnika temp. 4,7V.Czy taka rozbierznosc jest dopuszczalna?Cisnienie na pompie wc zmierzone miernikiem po przeliczeniu na jalowym 5,8MPA po wrzuceniu biegu spada do 5,4MPA.Na obrotomierzu ten spadek jest bardzo widoczny.Jakby nie bylo regulacji cisnienia paliwa.Przeplywke wymienilem na uzywke objawy te same ale pewnosci nie mam czy dobra bo uzywana.Nie wiem czy wymienic samą pompę tak jak to podaje procedura czy calosc razem z regulatorem cisnienia(caly modul sklada się z 3 czesci wraz z czujnikiem cisnienia)Po za tym zastanawia mnie fakt,że gasnie i dusi się tylko gdy na dworze jest cieplo.Zimą i w chlodniejsze dni ma za wysokie obroty biegu jalowego ale nie gasnie tylko tej regulacji cisnienia nie ma w kazdych warunkach pogodowych.Na rozgrzanym silniku gdy wrzucę luz obroty zejdą do prawidlowych ale po kilku kilkunastu sekundach podbija je do 1200.Chcialbym sie upewnic glosami znawców tematu czy wymieniac ta pompę czy posprawdzac jakies inne elementy? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-07-2010, 18:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | 89 - Abnormal fuel system, oznacza to zaburzenia układu paliwowego, radze zajrzec do Manuala, suplement D, rozdział 13.pdf strona 54 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | stani78   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 22 Sie 2006
 Posty: 132
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-07-2010, 18:48   pomiar zcujnika temp. |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdzi silnik krokowy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hagi   Forumowicz
 
 Auto: carisma gdi 99 po lifcie
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Maj 2009
 Posty: 57
 Skąd: Tczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-07-2010, 11:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | stani78 u mnie nie ma silnika krokowegp.Przepustnica jest sterowana elektronicznie,po za tym mierzylem oba kanaly czujnika polozenia przepustnicy i jest ok |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |