 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Informacje ogólne, Galant VR-4 ECxx |
Autor |
Wiadomość |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-2009, 15:44 Informacje ogólne, Galant VR-4 ECxx
|
|
|
Mitsubishi Galant VR-4 Ecxx.
Budowane przez RallyArt w Japonii w latach 1996-2002.
Dwie wersje nadwozia, sedan i kombi (legnum), bazujące na Galancie V6.
Moc 260 i 280 koni (w zależności od roku produkcji), generowana dwiema małymi turbionami, po jednej na każde 3 cylindry dwu i pół litrowego silnika.
Turbiny pozwoliły na wzrost mocy ze standardowych 160 koni, do 280 (260) i 360Nm.
Ponadto ulepszono system smarowania i zmniejszono kompresję.
Założeniem było dodanie agresywności przy zachowaniu delikatności do jazdy na co dzień.
Wraz ze wzrostem mocy i momentu obrotowego, karoseria wymagała usztywnienia.
Wzmocniono newralgiczne miejsca, dodano mocniejsze hamulce i zawieszenie.
Napęd na cztery koła bazujący na tym z Lancera EVO.
Moc była przenoszona na koła za pomocą pięciostopniowej, manualnej skrzyni biegów, lub automatycznej, adaptującej NVECS-II z możliwością ręcznej, sekwencyjnej zmiany biegów.
Dodatkowym wyposażeniem napędu na cztery koła był system AYC (Active Yaw Control), czyli elektronicznie sterowany tylni dyferencjał.
System pozwalał na kontrolę uślizgu kół, jak również zmniejszal nad i podsterowność, zwiększając panowania nad pojazdem i czynił go bardziej przewidywalnym.
Z zewnątrz dodano agresywny zderzak znany z wersji Avance, jednak bylo to juz okolo 1998 roku, czyli 2 lata przed "cywilnym" galantem.
Wcześniej montowany byl zderzak z wersji Sport.
Tylni spoiler w wersji sedan, taki jak w modelu amerykanskim GTZ, ostry i agresywny. W modelu kombi spoiler nad klapą, oraz zmodyfikowane swiatła w klapie.
Model Type S posiadał ponadto poszerzone nadkola za pomocą plastikowych dokładek w kolorze nadwozia.
We wnetrzu standartowo klimatyzacja i poduszki powietrzne.
W pakiecie sportowym dodatkowo wyróżniamy pół-kubelkowe fotele Recaro i kierownice MOMO.
W 1998 roku nastąpił lifting. Podniesiono moc z 260 do 280 koni, zmieniono zderzaki i progi.
zrodlo > www.clubvr4.com |
|
|
|
 |
|
|