Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Informacje ogólne, Galant VR-4 ECxx
Autor Wiadomość
nabassu 
Forumowicz


Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 07-02-2009, 15:44   Informacje ogólne, Galant VR-4 ECxx

Mitsubishi Galant VR-4 Ecxx.

Budowane przez RallyArt w Japonii w latach 1996-2002.
Dwie wersje nadwozia, sedan i kombi (legnum), bazujące na Galancie V6.
Moc 260 i 280 koni (w zależności od roku produkcji), generowana dwiema małymi turbionami, po jednej na każde 3 cylindry dwu i pół litrowego silnika.
Turbiny pozwoliły na wzrost mocy ze standardowych 160 koni, do 280 (260) i 360Nm.
Ponadto ulepszono system smarowania i zmniejszono kompresję.
Założeniem było dodanie agresywności przy zachowaniu delikatności do jazdy na co dzień.

Wraz ze wzrostem mocy i momentu obrotowego, karoseria wymagała usztywnienia.
Wzmocniono newralgiczne miejsca, dodano mocniejsze hamulce i zawieszenie.
Napęd na cztery koła bazujący na tym z Lancera EVO.
Moc była przenoszona na koła za pomocą pięciostopniowej, manualnej skrzyni biegów, lub automatycznej, adaptującej NVECS-II z możliwością ręcznej, sekwencyjnej zmiany biegów.

Dodatkowym wyposażeniem napędu na cztery koła był system AYC (Active Yaw Control), czyli elektronicznie sterowany tylni dyferencjał.
System pozwalał na kontrolę uślizgu kół, jak również zmniejszal nad i podsterowność, zwiększając panowania nad pojazdem i czynił go bardziej przewidywalnym.

Z zewnątrz dodano agresywny zderzak znany z wersji Avance, jednak bylo to juz okolo 1998 roku, czyli 2 lata przed "cywilnym" galantem.
Wcześniej montowany byl zderzak z wersji Sport.
Tylni spoiler w wersji sedan, taki jak w modelu amerykanskim GTZ, ostry i agresywny. W modelu kombi spoiler nad klapą, oraz zmodyfikowane swiatła w klapie.
Model Type S posiadał ponadto poszerzone nadkola za pomocą plastikowych dokładek w kolorze nadwozia.

We wnetrzu standartowo klimatyzacja i poduszki powietrzne.

W pakiecie sportowym dodatkowo wyróżniamy pół-kubelkowe fotele Recaro i kierownice MOMO.

W 1998 roku nastąpił lifting. Podniesiono moc z 260 do 280 koni, zmieniono zderzaki i progi.

zrodlo > www.clubvr4.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.