 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
FAQ: Wypięcie sworznia wahacza dolnego prostego |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-02-2009, 23:30 FAQ: Wypięcie sworznia wahacza dolnego prostego
|
|
|
Wypięcie sworznia wahacza dolnego prostego to dość częsta przypadłość Galantów/Legnum ECxx. Z tego powodu opublikowane było jedno z wezwań fabrycznych przez Mitsubishi.
Dlatego dla świętego spokoju polecam najpierw sprawdzić stan naszych wahaczy:
czyli dobry łom i sprawdzamy jakikolwiek luz w pionie i jak pokazane na zdjęciu. Problem w tym, że klasyczne sprawdzenie na tzw. szarpaku często nie wykrywa usterki a potem skutki mamy takie:
 |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|
|