Przesunięty przez: glina 29-05-2014, 13:46 |
mitsubishi |
Autor |
Wiadomość |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
|
|
|
 |
rydek
Mitsumaniak rydek

Auto: Carisma 1,8 GDI Elegance.99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 63 Skąd: JELENIA GÓRA
|
Wysłany: 12-02-2009, 14:46
|
|
|
pytanie tylko jak tym jeździć po polskich drogach?? przerobienie raczej nie wchodzi w gre za drogo. |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 12-02-2009, 15:15
|
|
|
Co do tego autka wydaje mi się że zalega na Allegro trosze czasu i cena była wyższa z jakiś miesiąc temu jak szukałem lancera to go widziałem |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 12-02-2009, 15:59
|
|
|
Dlaczego przeróbka nie wchodzi w rachubę ze względu na cenę. Autko jest wystawione za 25 tyś. Do tego zakupić misia rozbitka z kierownicą po lewej stronie i do roboty.
Np. tutaj kupujesz graty -czyli deska itp. itd. http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7535121 i przekładka. Ważne !!! W profesjonalnym warsztacie. Jakbym miał możliwości ( miejsce) to sam bym się w to pobawił. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-02-2009, 19:11
|
|
|
No dobrze, ale jak Ty byś chciał części ze zwykłego Lancera przełożyć do Evolution? Przecież to inne samochody. |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 12-02-2009, 20:54
|
|
|
Graty typu wiązkę elektryki da się dostosować do kierownicy z lewej strony. Deska rozdzielcza od zwykłego Lancera praktycznie nie różni się od wersji evo. Graty z deski z kierownicą po prawej stronie typu zegary, włączniki itd, można zaadaptować do tamtej z lewej strony. Do przełożenia są pedały, pompa hamulców z układem, wycieraczki z układem ,układ kierowniczy,lusterka, lampy przód itp. Graty z pewnością do zdobycia bądź do adaptacji. Nie znam cen evo 4 z kierą po lewej stronie ale podejrzewam że w cenie 20 tyś auto jest nie do wyrwania. LEGNUM VR4 już jeżdżą z kierownicami po Lewej stronie i jak widzisz można .
[ Dodano: 12-02-2009, 20:57 ]
Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:31
|
|
|
wolgaster napisał/a: |
[ Dodano: 12-02-2009, 20:57 ]
Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... |
To Twoje auto przechodziło takie przeobrażenie czy słyszałeś o kimś? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-02-2009, 21:42
|
|
|
Moomin napisał/a: | To Twoje auto przechodziło takie przeobrażenie czy słyszałeś o kimś? |
Geloo_Jedi |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 12-02-2009, 23:16
|
|
|
Obejrzałem. Szczęka opada, ale niewielu ma takie umiejętności, wiedzę i możliwości. Da się, ale trzeba się na tym znać. Gość mógłby pracować w ekipie Pimp My Ride normalnie.:) |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 12-02-2009, 23:35
|
|
|
W każdym razie SZACUNEK !!!! A co do evo to cenowo uważam że jest to dobra baza wyjściowa do przekładki kierownicy. Z ceny pewnie można coś jeszcze urwać i ucieszyłby każdego mitsumaniaka widok ładnej evo IV jeżdżącej po Polskich drogach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rydek
Mitsumaniak rydek

Auto: Carisma 1,8 GDI Elegance.99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 63 Skąd: JELENIA GÓRA
|
Wysłany: 13-02-2009, 09:37
|
|
|
większość warsztatów przerabiających auta nie chce się podjąć przeróbek japończyków ponoć za dużo roboty i ingerencji w konstrukcję.wiem ze swojego doświadczenia bo chciałem przywieźć swoją suzuki lianę jak wracałem z irl do pl>No chyba że ktoś lubi się sam bawić i ma możliwości,umiejętności i miejsce
a swoją drogą wolgaster gdzie serwisujesz swoją Cari |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-02-2009, 09:57
|
|
|
wolgaster napisał/a: | Skoro dało sie w Cari TD zrobić swap na GDI to taka przekładka to pryszcz... |
Wbrew pozorom swap silnika przy swapie kierownicy to pryszcz.....wierz mi mam kilka swapów silnika na koncie i swap kierownicy na tapecie
[ Dodano: 13-02-2009, 09:59 ]
A coby nie oftopiczyć do końca:
E4 LHD to bardzo rzadkie auto. Jak chcesz zrobić prawdziwe E4, to będzie bardzo trudno o części - robiąc kundla E4,5,6+CBx - nie powinno być dużych wyzwań, ale na ochłodę - belka zawieszenia z maglownicą od E5 lub E6 może być droższa niż 2 szt. CB |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 13-02-2009, 12:21
|
|
|
dzieki wszystkim za pomoc.z przekładka mysle ze niebede miał problemu bo juz raz audi 80 przerabialem i jakos juz chyba z 5 lat koelga nim jezdzi i nienarzeka na nic.Szkoda ze tylko mój znajomy mechanik wyemigrował do belgi zeby był w polsce to dwa tygodnie roboty i mitsubishi byloby juz w europejskiej wersji a nie angielskiej.Jak pojade ogladac to autko to zobacze na zywo czy jest warte zakupu. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 13-02-2009, 12:45
|
|
|
adaśko napisał/a: | audi 80 |
to zupełnie inne auto......zważ choćby na dostępność części , nie mówiąc o klejonych grodziach |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|