Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA]problem z zawieszeniem
Autor Wiadomość
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-02-2009, 16:55   [CAxA]problem z zawieszeniem

witam.dzis zauwazylem ze tylnia lewa strona jest nizej niz prawa.na oko okolo 2 cm;/czy przyczyna tego moze byc amortyzator czy jest jeszcza inna opcja ktora moze to powodowac?
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 04-02-2009, 17:18   

Stawiał bym raczej na pękniętą sprężynę.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 17:25   

albo pęknięta sprężyna albo wywalona poduszka amortyzatora.
jak jedziesz to nawet na małej dziurze mocno stuka? Jeśli nie to sprężyna, jeśli tak to poducha amorka :)
pozdrawiam
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-02-2009, 20:41   

i tu zaskocze.dzis podniaslem auto i sprezyna nie jest peknieta.i nic nie wali nie stuka...
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 04-02-2009, 20:47   

Wg mnie amortyzator.
A jak jest podczas jazdy? Cos sie zmienilo? Sciaga?
Jeszcze cisnienie w oponach sprawdz.
 
 
Miroslaw1305 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 474
Skąd: Kępno
Wysłany: 04-02-2009, 20:51   

zauważyłeś to teraz.Czy istnieje taka możliwość że było to wcześniej tylko nie zwróciłeś na to uwagi .Wnioskowało by to ,przy sprawnym zawieszeniu że było wcześniej auto spawane i nie zachowano geometri karoserji.
 
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-02-2009, 20:52   

Miroslaw1305, nie raczej wczesniej bylo ok.
mkm, wlasnei zauwazylem ze zaczela sciagac.powietrze jest w kole.

[ Dodano: 04-02-2009, 20:54 ]
do tego widac ze sprezyna chyba jest bardziej scisnieta...ale to moze byc zludzenie juz zmierzę.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 04-02-2009, 22:06   

Zmierz bo moze nie jest pęknieta tylko bardziej siadnieta...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
asiox
[Usunięty]

Wysłany: 04-02-2009, 22:07   

zobacz czy sprężyna siedzi prawidłowo w gnieździe, amory z wysokością nie mają nic wspólnego
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-02-2009, 17:04   

A auto stało na równym podłożu?
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 05-02-2009, 18:19   

1) za wysokość prześwitu odpowiedzialna jest sprężyna tak samo na obciążenia statyczne (załadunek)
2) amortyzator odpowiedzialny jest za nagłe obciążenia (dziura, nierówność itp)
sprawdź długość sprężyny z lewej i z prawej strony i obejrzyj dokładnie końce sprężyn, może być tak, że pękł Ci 1 zwój i wypadł
 
 
wenclubmx 
Forumowicz

Auto: CA5A GTI:)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 06-02-2009, 11:41   

sek tkwi w tym ze jedna ze sprezyn sie chyba zrelaksowala i poprostu stracila sprezystosc.musze wymienic obie i tyle.wie ktos ile kosztuja??zastanawiam sie czy nie kupic od razu za 400 komplet jamexa czy jakos tak tych twardszych i obnizajacych?wiecie cos o tym??
 
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 06-02-2009, 12:00   

Obniżenie na polskie drogi to raczej średni pomysł...z obniżonym tyłem auto może wyglądać komicznie :) Mi ktoś polecał sprężyny Lesjofors.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-02-2009, 17:36   

Czerwien napisał/a:
Lesjofors.

Tez słysząłem ze bdb osobiscie kupiłem ori używki.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 06-02-2009, 18:00   

wenclubmx, za 500 kupisz komplet Vogtlanda do naszych Colciaków. Są o niebo lepsze niż Jamex.
Czerwien napisał/a:
Obniżenie na polskie drogi to raczej średni pomysł
Zależy od okolicy ;) W Łodzi i Wrocku bym sie bał o spód samochodu ;)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.