Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mam problem z chłodzeniem
Autor Wiadomość
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 18-02-2009, 14:54   mam problem z chłodzeniem

Witam.mam problem z moim 3000GT nie dawno byly wymieniane uszczelki pod glowica,po jedna zostala wydmuchana.po tej wymianie jakis czas bylo ok,autem zrobilem moze 20 km i problem powrocil,znowu mi sie grzeje.wyjalem termostat,bo myslalem ze on moze byc przyczyna(poniewaz chlodnica raz byla ciepla u gory a na dole zimna,wiadomo o co chodzi) po wyjeciu termostatu nic sie nie zmienilo,chlodnica sie nie nagrzewa tak jak powina a silnik wciaz sie grzeje.czy jest ktos w stanie mi pomoc??z gory dziekuje
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-02-2009, 15:13   

Ubywa płynu?

Jakie uszczelki?

[ Dodano: 18-02-2009, 15:14 ]
A pompa wody działa ok?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-02-2009, 15:19   

plynu ubywa,a uszczelki pod glowica byly wymieniane.nie wiem co z ta pompa wody??jak silnik sie nagrzeje to waz do chlodnicy robi sie twardy
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 18-02-2009, 15:21   

Pompa powoduje obieg wody w silniku - sama konwekcja (jak w instalacjach grzewczych) nie wystarcza.....

Jakiej firmy uszczelki?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-02-2009, 15:31   

szczerze to nie mam pojecia jakiej firmy byly te uszczelki,podobno byly zamawiane w serwisie Mitsubishi zaplacilem za nie (razem z wymiana,planowaniem glowicy 1200zl) to znaczy ze pompa jest do wymiany tak ?nie wiem czy dobrze rozumiem.
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 19-02-2009, 00:07   

Jeśli ubywał płynu to masz wyciek albo silnik ci go przepala obstawiał bym to 2 jeśli przewód od chłodnicy robi sie twardy, czyli kompresja (ciśnienie) idzie z komór spalania do układu chłodzenia. Jak to sprawdzić odkręć korek od chłodnicy ten na górze i zapal silnik i zobacz czy podczas pracy nie lecą bąbelki i delikatnie przygazuj. Jeśli nie lecą to masz uszkodzona pompę wody(wątpię), ale jeśli lecą to masz 2 opcje uszczelki pod głowicą albo któraś albo obje głowicę pęknięte.
Mam nadzieję ze jasno wyjaśniłem co zrobić.

Kto robił ci remont ? Ile razy były dokręcane głowice po złożeniu silnika ? I po jakich przebiegach ? To jest silnik turbo doładowany tu nie ma miejsce na fuszerkę i oszczędności sam możesz sie przekonać. Pozdrawiam
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2009, 08:35   

wycieku płynu na pewno nie ma,wiec przepala go silnik bo idzie para z prawego tlumnika.co do tych uszczelek to byly one nie dawno wymieniane i dla mojego mechanika jest to nie mozliwe ze znowu wydmuchalo uszczelki,glowice byly splanowane uszczelki nowe itp, i do tego po tej wymianie przejechalem moze 20 km i sa te same objawy jak przed wymianą wczesniej. wspomniales o dokrecaniu glowic,nie byly one dokrecane ani razu,no ale jak juz pisalem po wymianie uszczelek zrobilem max 20 km.
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2009, 11:26   

bardzo dobrze powiedziane: TO JEST SILNIK TURBO ,TU NIE MA MIEJSCA NA FUSZERKE!!
----żeby tak większość podchodziła ogólnie do tematu to nie jeżdziło by tyle strupów...----
-zastanawiam się jakie uszczelki były założone,moze AJusa... :? ,albo się wydarzą albo nie.
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2009, 15:25   

nie wiem jakiej firmy byly uszczelki,a co sadzicie o tych uszczelkach ??http://moto.allegro.pl/item553918028_mitsubishi_3000gt_vr_4_uszczelki_pod_glowice.html
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 19-02-2009, 16:08   

To są jedne z lepszych uszczelek. Sprawdź głowicę czy nie jest pęknięta jak znowu rozbierzesz. Pozdrawiam
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-02-2009, 22:00   

dzieki za info co do uszczelek,a co do glowicy to nie wiem za bardzo jak to sprawdzic czy sa pekniete,bo jest to chyba nie mozliwe,nie wiem...
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 20-02-2009, 00:56   

Jest możliwe ale tego w pierwszym lepszym warsztacie ci nie sprawdzą. Ale tam gdzie robią planowania i obróbki silników to takie cos mają ;) Koszt około 100 zł Pozdrawiam
 
 
majsterjan 
Nowy Forumowicz

Auto: 3000GT 93r VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 14
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20-02-2009, 13:02   

ok dzieki za info,pozdrawiam serdecznie

[ Dodano: 03-09-2009, 14:53 ]
Witam,wracajac do tematu gotowania sie mojego Miska,problem zostal prawie rozwiazany,okazalo sie ze byl zalozony inny tlok i to wlasnie przez ten tlok wydmuchiwalo mi uszczelki,glowice sa szczelne.mam pytanie odnosnie dokrecania tlokow przy tym silniku bo slyszalem ze nie wszystkie dokrecane sa tak samo,ktos moze wie ktory tlok z jaka sila trzeba dokrecic??
_________________
3000GT 93r 320KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.