Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG |
Autor |
Wiadomość |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16-02-2009, 18:48 Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG
|
|
|
Dziś miałem okazję testować jazdę kolejnej instalacji - niby wtrysk , ale mimo to.
No cóż - powiem jedno. jak na razie Nie znalazłem lepszej instalacji niż wtrysk BRC ( nie reklamuję , poprostu mam juzdrugą i naprawdę nic do zarzucenia ) Lukasz12 Może potwiedzić jak sie to zachowuje. Reduktor wsadzili jakis kwadratowy czarny włoski , (modelu nie pamietam ale jakby ktoś potrzebował to moge zczytać ) listwa common z wysokim cisnieniem - życ nie umierać , moc nic nie rózni sie od benzyny ( a jeśli to niezauważalnie )
Dopiszę ,że montowane w Czakramie - i mogę potwierdzić opinie , wiedzą co robią.
[ uwaga - po zebraniiu większego doświadczenia wiem że da sietak samo dorze pracujacą instalację zrobić na stagu - kwestia wykonania i komponentów a BRC jest drogie ] |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
Ostatnio zmieniony przez VirMan 18-08-2009, 01:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Abada
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Space Runner 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2009 Posty: 51 Skąd: internet
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:08
|
|
|
VirMan, ile wyniosło Cię zainstalowanie LPG'ka BRC? |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:35
|
|
|
W 2.0 stanza 3150 PLN czerwiec 2006 , diamante okolo 5.5 - 6k. (nie ja placilem wiec niedokladnie ) tez 2006 rok |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 19-02-2009, 20:53
|
|
|
Potwierdzam - BRC - Sequent 24 to po pierwsze,
Czakram - Tarnów - to drugie.
... i zero kłopotów. Jeździ na pierwszej mapie od 100 kkm. Zero korekt - jedna wymiana czujnika ciśnienia - (padł na 35 st mrozie). |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 19-02-2009, 21:09
|
|
|
Żadne BRC ... najlepszy jest wtrysk gazu ciekłego LPI.Koszt ? No cóż w Polsce od 7- 9 tys.
Ja nabyłem tę instalację juz z samochodem a wiec w cenie auta. |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 20-02-2009, 09:57
|
|
|
LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku... |
|
|
|
 |
Bogas [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 00:51
|
|
|
pfx napisał/a: | LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku... |
Nie wymiana pompy, tylko przegląd pompy z wymianą oleju, łożysk, uszczelnień, filtru (wymiana pompy koszt nowej 2000,- wzwyż; przegląd pompy koszt 400,- do 1000,-). W każdym razie i tak za dużo
Aczkolwiek w pełni sprawna instalacja LPI nie ma żadnej konkurencji |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-02-2009, 02:49
|
|
|
Bogas napisał/a: | koszt 400,- do 1000 | To sie wogole nie kalkuluje... |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2009, 13:42
|
|
|
BRC-bardzo dobra - znam 3 autka japońskie które jeżdżą na nich i nie maja problemów -1 auto na II GEN i 2 na IV GEN- musi być dobrze założona jak zawsze, ale to chyba jasna sprawa.
Sam jeżdżę na tomasetto z wtryskiwaczami Valteca i też sobie chwalę -podstawa do mitsu to dobre założenie i symulator właściwy aby 2 sonda się nie jarała w czasie jazdy. Jedyne co mnie wnerwia to ręcznie ustawiane zawory............ trochę badziew uważam przy takich autkach bo powinna już być automatyka, ale to drobiazg ogólnie. |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-02-2009, 15:02
|
|
|
Do mojego instalacja jest droga. Z tego co sie orientowalem to min landi renzo omegas a najlepiej prins a przy 6sciu garach to 5700pln |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 22-02-2009, 13:23
|
|
|
Cytat: | LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku... |
Nie doczytałeś kolego.
nie co 25 tys. tylko wystarczy co 50 tys.km. wymiana oleju w pompie.
Chciałeś informacji na temat: Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG więc podałem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10657 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-02-2009, 16:23
|
|
|
Bartek3g napisał/a: | Do mojego instalacja jest droga. Z tego co sie orientowalem to min landi renzo omegas a najlepiej prins a przy 6sciu garach to 5700pln |
Wydaje mi sie ze priins'y maja założene chłopaki w galantach V6 i koszty to jakieś 4.5 tyś.
WYdaje mi sie ze STAG tez powienien działać, podstawa to dobre wtryskiwacze i reduktor. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-02-2009, 11:55
|
|
|
Ja nie bede zakladac, bo mi sie to nie kalkuluje, poza tym szkoda troche autka. |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 23-02-2009, 18:46
|
|
|
LPG nie psuje auta - to mity.. kwestia jedynie dobrej instalacji - LPI jest super , ale przy tej ilosci kilometrów co robię , po prostu zbyt dużo obsługi ( 2 razy do roku ) zakłądając 25000 i pompkę.
Zastanawiał się będę nad LPI nowszej genereacji z bezobsługową pompką , ale jak będę kupował nowe autko |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 24-02-2009, 16:24
|
|
|
VirMan napisał/a: | z bezobsługową pompką | ponoć w Holandii twierdzą że nawet ta starsza, którą mam też jest bezobsługowa.O tym że trzeba wymieniać olej w pompie twierdzą Polacy.Ciekawe kto ma rację.A może to jest związane z jakością gazu u Nas i u nich. |
|
|
|
 |
|