Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-02-2009, 18:48   Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG

Dziś miałem okazję testować jazdę kolejnej instalacji - niby wtrysk , ale mimo to.

No cóż - powiem jedno. jak na razie Nie znalazłem lepszej instalacji niż wtrysk BRC ( nie reklamuję , poprostu mam juzdrugą i naprawdę nic do zarzucenia ) Lukasz12 Może potwiedzić jak sie to zachowuje. Reduktor wsadzili jakis kwadratowy czarny włoski , (modelu nie pamietam ale jakby ktoś potrzebował to moge zczytać ) listwa common z wysokim cisnieniem - życ nie umierać , moc nic nie rózni sie od benzyny ( a jeśli to niezauważalnie )

Dopiszę ,że montowane w Czakramie - i mogę potwierdzić opinie , wiedzą co robią.

:)

[ uwaga - po zebraniiu większego doświadczenia wiem że da sietak samo dorze pracujacą instalację zrobić na stagu - kwestia wykonania i komponentów a BRC jest drogie ]
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
Ostatnio zmieniony przez VirMan 18-08-2009, 01:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Abada 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Runner 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 51
Skąd: internet
Wysłany: 16-02-2009, 19:08   

VirMan, ile wyniosło Cię zainstalowanie LPG'ka BRC?
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-02-2009, 19:35   

W 2.0 stanza 3150 PLN czerwiec 2006 , diamante okolo 5.5 - 6k. (nie ja placilem wiec niedokladnie ) tez 2006 rok
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 19-02-2009, 20:53   

Potwierdzam - BRC - Sequent 24 to po pierwsze,
Czakram - Tarnów - to drugie.
... i zero kłopotów. Jeździ na pierwszej mapie od 100 kkm. Zero korekt - jedna wymiana czujnika ciśnienia - (padł na 35 st mrozie).
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 19-02-2009, 21:09   

Żadne BRC ... najlepszy jest wtrysk gazu ciekłego LPI.Koszt ? No cóż w Polsce od 7- 9 tys.
Ja nabyłem tę instalację juz z samochodem a wiec w cenie auta.
 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 20-02-2009, 09:57   

LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku...
 
 
Bogas
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 00:51   

pfx napisał/a:
LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku...


Nie wymiana pompy, tylko przegląd pompy z wymianą oleju, łożysk, uszczelnień, filtru (wymiana pompy koszt nowej 2000,- wzwyż; przegląd pompy koszt 400,- do 1000,-). W każdym razie i tak za dużo ;)
Aczkolwiek w pełni sprawna instalacja LPI nie ma żadnej konkurencji :P
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-02-2009, 02:49   

Bogas napisał/a:
koszt 400,- do 1000
To sie wogole nie kalkuluje...
 
 
dm17
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2009, 13:42   

BRC-bardzo dobra - znam 3 autka japońskie które jeżdżą na nich i nie maja problemów -1 auto na II GEN i 2 na IV GEN- musi być dobrze założona jak zawsze, ale to chyba jasna sprawa.

Sam jeżdżę na tomasetto z wtryskiwaczami Valteca i też sobie chwalę -podstawa do mitsu to dobre założenie i symulator właściwy aby 2 sonda się nie jarała w czasie jazdy. Jedyne co mnie wnerwia to ręcznie ustawiane zawory............ trochę badziew uważam przy takich autkach bo powinna już być automatyka, ale to drobiazg ogólnie.
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-02-2009, 15:02   

Do mojego instalacja jest droga. Z tego co sie orientowalem to min landi renzo omegas a najlepiej prins :( a przy 6sciu garach to 5700pln :(
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 22-02-2009, 13:23   

Cytat:
LPI - 7-9 tys PLN i co 20-25 kkm wymiana pompy w zbiorniku...

Nie doczytałeś kolego.
nie co 25 tys. tylko wystarczy co 50 tys.km. wymiana oleju w pompie.
Chciałeś informacji na temat: Na odmianę pozytywy - najlepsze instalacje LPG więc podałem.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10657
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 22-02-2009, 16:23   

Bartek3g napisał/a:
Do mojego instalacja jest droga. Z tego co sie orientowalem to min landi renzo omegas a najlepiej prins :( a przy 6sciu garach to 5700pln :(

Wydaje mi sie ze priins'y maja założene chłopaki w galantach V6 i koszty to jakieś 4.5 tyś.
WYdaje mi sie ze STAG tez powienien działać, podstawa to dobre wtryskiwacze i reduktor.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Bartek3g 
Forumowicz
Już mgr inż. :)

Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 216
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2009, 11:55   

Ja nie bede zakladac, bo mi sie to nie kalkuluje, poza tym szkoda troche autka.
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 23-02-2009, 18:46   

LPG nie psuje auta - to mity.. kwestia jedynie dobrej instalacji - LPI jest super , ale przy tej ilosci kilometrów co robię , po prostu zbyt dużo obsługi ( 2 razy do roku ) zakłądając 25000 i pompkę.

Zastanawiał się będę nad LPI nowszej genereacji z bezobsługową pompką , ale jak będę kupował nowe autko :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 24-02-2009, 16:24   

VirMan napisał/a:
z bezobsługową pompką
ponoć w Holandii twierdzą że nawet ta starsza, którą mam też jest bezobsługowa.O tym że trzeba wymieniać olej w pompie twierdzą Polacy.Ciekawe kto ma rację.A może to jest związane z jakością gazu u Nas i u nich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.