Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 14:42
[3.2 DID] Twardy Pedal Hamulca
Autor Wiadomość
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-02-2009, 20:19   [3.2 DID] Twardy Pedal Hamulca

Witam wszystkich.
Mam problem z hamulcami. Pedał jest twardy i po naduszeniu nic się nie dziej. Samochód stał na dworze przez ostatnie 2 miesiące (nie odpalany ani ruszany) W czasie jazdy nie blokują. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
(Pajero 3,2 did 2002 rok.)
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 14:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-02-2009, 00:28   

Powody mogą być różne, vakupompa, saneczki w zaciskach, stary płyn hamulcowy, pompa hamulcowa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-02-2009, 07:28   

a może być to sprawa elektryczna ?( bezpiecznik,przekaźnik lub coś podobnego)
 
 
 
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
Wysłany: 07-02-2009, 09:59   

ja bym postawił na serwo lub na ta vakumpompe. albo przewód ten między tym a tym , może nie ma podcisnienia i serwo nie działa i nie ma hamulca a pedał twardy.
_________________
:D

 
 
 
eys28 
Forumowicz

Auto: pajero III 3.2DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 100
Skąd: gdynia
Wysłany: 07-02-2009, 11:02   

a ta akcja serwisowa w modelach 2000-2002?wymieniaja jakiś akumulatorek od serva?to nie bedzie to?
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 07-02-2009, 11:46   

Nawet jeśli serwo czy vacupompa nie działa (tak jak w każdym innym samochodzie przy wyłączonym silniku) to i tak pojazd hamuje ale ciężko wcisnąć pedał bo nie ma wspomagania - ale powinien trochę hamować
 
 
 
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 07-02-2009, 11:56   

ja mam taki objaw jak by pedl był przyspawany , twardy i przy naciśnięciu ani drgnie i brak reakcji hamowania. Może to jakaś przyczyna ,że długo stał nie ruszany i coś się zapiekło ?
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-02-2009, 14:36   

a moze zamarzlo :wink:
Teraz powaznie, czy przed postojem auto bylo upalane w terenie?
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
pajeroX 
Mitsumaniak


Auto: Mitsu Pajero 3.2 Di-D WAGON
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 56
Skąd: kkk
Wysłany: 07-02-2009, 17:18   

Może niech ktos go próbuje wcisnąć a Ty poluzuj przewody hamulcowe. może pompa staneła,(jak pompe ruszysz to posprawdzaj zaciski hamulcowe- sie zastały)
2 jak nie pomoże to może wyjmij pompe, może ten seger spadł na końcu czpienia w pompie?
_________________
:D

 
 
 
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 13-02-2009, 15:43   

Witam. Nieznam sie na mechanice i opisze mój problem własnymi słowami. Udało mi się wymienić całą pompę na nową.Hamulce są ok. ale pompa po prekręceniu stacyjki wydaje dziwny dzwięk(dość słyszalny).Najprawdopodobniej jest to pompa od nowszego modelu i różni się takim metalowym zbiornikiem.Ja w starej miałem zbiornik czarny i w kształcie piłki a teraz w nowej zbiornik jest srebrny i w kształcie walca. Drugą różnicą jest przy nowej szare gniazdo patrząc od frontu.(w starej tego nie było). Jeśli mogę prosić o pomoc. Pozdrawiam
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-02-2009, 08:39   

Winą jest moduł sterujący pompa ABS, to sie zdarza.

Na przyszlosc, nie rozpisuj tego samego problemu w kilku postach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
Ostatnio zmieniony przez Gene 14-02-2009, 10:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-02-2009, 10:37   

sorki , poprawie się. Jeszcze jedno pytanko gdzie dokładnie jest ten moduł ? zauważyłem że w małej puszce obok akumulatora gdzie jest 6 przekaźników brakuje jednego(oprócz pustego miejsca) od abs , może to jest winą ?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-02-2009, 21:09   

yohne napisał/a:
sorki , poprawie się. Jeszcze jedno pytanko gdzie dokładnie jest ten moduł ? zauważyłem że w małej puszce obok akumulatora gdzie jest 6 przekaźników brakuje jednego(oprócz pustego miejsca) od abs , może to jest winą ?

z prawej strony pompy hamulcowej stojąc przed maską.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
yohne 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DiD 2002 rok, 3d
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-02-2009, 13:48   

jest to część naprawialna , wymienna ,czy cała pompa jest do wymiany ?
Co do przekaźnka to uważasz że jego brak nie jest winą ,że pompa wydaje dziwny dzwięk ?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-02-2009, 20:36   

yohne napisał/a:
jest to część naprawialna , wymienna ,czy cała pompa jest do wymiany ?
Co do przekaźnka to uważasz że jego brak nie jest winą ,że pompa wydaje dziwny dzwięk ?

Wymienia się całą pompę z akumulatorem ciśnienia (taka bańka na pompie) ciśnienia i z modułem
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.