[CK0] Cykanie silnika, co to moze byc??? |
Autor |
Wiadomość |
gruchu100
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.3 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Gorzow wlkp
|
Wysłany: 22-02-2009, 16:55 [CK0] Cykanie silnika, co to moze byc???
|
|
|
Witam wszystkich. Niedawno kupilem lancera. Wszystko super tylko niepokoi mnie cykanie podczas pracy silnika. Przy zakupie myslalem ze to normalne ale jak porownywalem prace silnika z identycznym lancerem 1.3 to tego cykania u kolegi nie bylo. Pierwsze co to sprawdzilem olej ale jest full. Czy ktos mial taki przypadek. Ten odglos to takie cykanie jakby zawory chodzily cos takiego. Prosze o pomoc bo nie wiem czy moge tak jezdzic czy dolac troche oleju |
_________________ Pierwsze autko, w ktorym sie zakochalem
bialy misiek z sportowa skrzynia
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2009, 17:59
|
|
|
Zmień olej w silniku na półsyntetyczny, jeśli nie będzie poprawy wyreguluj zawory. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 22-02-2009, 18:17
|
|
|
Regulacja zaworów powinna pomóc |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2009, 19:46
|
|
|
Morfi napisał/a: | Regulacja zaworów powinna pomóc | Dokładnie tez stawiam na to. One nie są hydrauliczne więc poprzednik pewnie tego nie robił. Przed zmianą kup nową uszczelkę pod przykrywę abyś nie musiał dwa razy odkręcać. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 23-02-2009, 00:21
|
|
|
dm17 napisał/a: | Przed zmianą kup nową uszczelkę pod przykrywę abyś nie musiał dwa razy odkręcać. |
ee nie jest to konieczne. juz dwa razy rozkręcałem i ani razu nic nie ciekło. A rozkręcic i wymienic pózniej uszczelke to żaden problem. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2009, 20:20
|
|
|
Dokładnie, chociaż jak nie łyka na na syntetyku po co lać półsyntetyka.
Mój ma prawie 260 i lata na semi bez dolewek! |
|
|
|
 |
gruchu100
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.3 1998r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: Gorzow wlkp
|
Wysłany: 09-03-2009, 15:59
|
|
|
Problem rozwiazany dziwny odglos wydawal pasek wieloklinowy od alternatora. Teraz chodzi cichutko i bez problemu, nie trzeba bylo regulowac zaworow:D |
_________________ Pierwsze autko, w ktorym sie zakochalem
bialy misiek z sportowa skrzynia
 |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-03-2009, 17:48
|
|
|
Jakie to czasami proste rzeczy są ............. |
|
|
|
 |
|